gijjing Postad 20 Januari , 2009 Rapport Postad 20 Januari , 2009 Tjenare! Flyttar från Oslo i morgon till sthlm och flickvännen efter ca 1 år. Ska bli jävligt skönt att slippa alla norska dumhövven. Tänkte i samband med flytten även byta site från svenska rigg till en dollar/euro/pund site. Har tidigare spelat på Jokerstars och Full rigg och jag älskar båda de klienterna. Dock så vill jag minnas att det var lite problem med att ta ut pengar från de siterna...Är det någon av er som spelar på någon av ovanstående? Om nån där ute gör det, snälla, skriv lite om vad ni tycker och sådär här ! Annars, vilken klient ska jag välja? Ni får bestämma!MVH Herren Citera
Roob Postad 20 Januari , 2009 Rapport Postad 20 Januari , 2009 redbet har högst 15min väntetid på utbet till swedbank gogogo? bra action är de med. GL med förresten. Citera
gijjing Postad 20 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 20 Januari , 2009 redbet har högst 15min väntetid på utbet till swedbank gogogo? bra action är de med. GL med förresten. Jag har tänkt lite på redbet faktiskt. Hört att man får rätt ok rakeback också. Men jag är så jävla sugen på jokerstars lr fullrig som sagt! Ingen som spelar där? Citera
Bluwajt Postad 20 Januari , 2009 Rapport Postad 20 Januari , 2009 Funkar jättebra att ta ut från FT å Stars till Neteller osv. Sen tror jag även FTP har fixat bankkontouttag nu, jag har det iaf i min cashier så går säkert bra det också. Vetifan hur det är med det på Stars dock. Citera
KOllopFiSH Postad 20 Januari , 2009 Rapport Postad 20 Januari , 2009 Har reggat ett account på redbet nu med rakeback! är otroligt taggad på att börja grinden. Måste bara vänta på min flickvän innan jag kan sätta in pengar (hon har min internetdosa) . Kommer att spela NL100 Euro till att börja med, och se hur det går. förväntar mig mindre slask och mindre se mindre moves än vad jag har gjort tidigare på svs! Kan ju även nämna att det är jag som är willros på svs, fast ska nu vara allvarlig och sluta fjanta mig. Någon av er som spelar på redbet? Citera
jacob1983 Postad 20 Januari , 2009 Rapport Postad 20 Januari , 2009 ja spelar lite på redbet.. men det tråa är när man spelar på boss klienten är att fpp:na inte såtr för något.. du samlar på dig dessa men kan inte använda dig av dem.. annars helt okej.. stor sjö med mycket innehåll Citera
Benny_81 Postad 20 Januari , 2009 Rapport Postad 20 Januari , 2009 Tjenare! Flyttar från Oslo i morgon till sthlm och flickvännen efter ca 1 år. Ska bli jävligt skönt att slippa alla norska dumhövven. Jag har fått bilden att svenskar och norskar är ganska lika. Men det stämmer in med din bild? Citera
Recommended Posts