Gå till innehåll

T-BV9 2Lax10 Gör som highrollsen och skriver årskönika!


strahl

Recommended Posts

  • Svars 243
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

kör en 10$ på prima endast för tillfället..hjärnan orkar ej mer..

har dock rekordstack för min del innan break :) 40k avg 6:):-P

 

Förlorat två huge potter som monster fav, men hänger mig kvar :)

 

Jag blir rejääääääält våldtagen nu.

 

Såja tillbaka på första plats igen. Får försöka hålla det hela vägen. Vilket inte händer...:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

prima hatar mig atm. Sjuka setups hela tiden och när jag väl får in det som monsterfav blir jag utköpt=/ Ork...yeye hittade finalbord på ftp igår. Får in d me kåk Bräda KKK jag har 66 Killen synar ai me j9:S J river...Ship It!!

Grinders rullar bra iaf d gillar vi:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lirar två turrar för tillfället..prima 3/19..

Ftp åkte precis qq mot aa pre för top 3...bb war.

 

2/13 pl

 

2/9 förhoppningsvis ft snart (sixseat)

 

åkte på 8:e plats. Spelade mot de sämsta spelarna någonsin och lyckades ändå inte ta mig till ft. Knapp slår upp 4manna ja ställer med ak spader han har kk...gg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Japp då var man hemma efter en sjukt galen kväll i KPH....

Heeeeelt skogsat

Nu är man tillbaka till verkligheten

och bb haglar, men vem fan orkar bry sig. Skall ändå öppna upp pokervärdlden8-)

 

Så då var man hemma i götet igen för ännu en misärsöndag:D Slår på min dator och efter ca 10mins surfande dör mitt nät. Tilt:( Blir förpassad till laptopen, får se hur länge jag orkar sitta här idag. Blir inte jättemkt gejm ida som d verkar. Vi får se! Söndagen börjar som vanligt i misärens tecken iaf:D allt är precis som d ska vara på en söndag mao:):) Gl me and TG

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sååjaa äntligen nu släppte det, sjuuuk turrar. Gejmade 3k gtd 20$ rebuy på prima, sng komma tvåa och jag vann :) siiick

eller är de vanligt :)=?

 

hopp, igår splitta vi på 6,5kn på prima också, fick cirkus 1300$

Så månaden har börjat bättre än förväntan, 3500$ + :D

 

 

WP m8:) Sjukt att vi hittar ft ihop. Dock sjukare å komma top 2 ihop. Mkt lol på det imo:):) Säger som eisen å co: SHIIIIIIIP IT:):):):)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

** Hand # 2405193418 starting - 2009-02-06 20:52:59

** $6.5k Guarantee[2605508]:Table 15 [Multi Table Hold 'em] (200.00|400.00 NL - MTT) Real Money

 

Spewit? Trodde att han kunde göra så med alla drag, 7or, pp och överkort.

Kankske lite i värsta laget mtp stack osv. Men det känndes rätt...

 

 

JNtheman sitting in seat 2 with 3790.00

Barca5 sitting in seat 3 with 4602.50

gamefix sitting in seat 4 with 11245.00

TheGrinders sitting in seat 5 with 11572.50

iamamandown sitting in seat 6 with 5415.00

NLSNADDDER sitting in seat 7 with 14150.00

euginio sitting in seat 8 with 1893.75

enup sitting in seat 9 with 5590.00

panysypok sitting in seat 10 with 7341.25[Dealer]

JNtheman ante'd - 15.00

Barca5 ante'd - 15.00

gamefix ante'd - 15.00

TheGrinders ante'd - 15.00

iamamandown ante'd - 15.00

NLSNADDDER ante'd - 15.00

euginio ante'd - 15.00

enup ante'd - 15.00

panysypok ante'd - 15.00

JNtheman posted the small blind - 100.00

Barca5 posted the big blind - 200.00

 

** Dealing cards to TheGrinders: As, Js

gamefix folded

TheGrinders raised to 500.00

iamamandown folded

NLSNADDDER folded

euginio folded

enup folded

panysypok folded

JNtheman folded

Barca5 called - 500.00

 

** Dealing the flop: 8c, 7d, 8h

Barca5 checked

TheGrinders bet - 665.00

Barca5 raised to 1330.00

TheGrinders went all-in - 10392.50

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Goddagens Dagboken, sitter här å har precis slevat i mig lite spaghetti och köttbullar. Nuts! Dock är man i koma atm. Johnossi i högtalarna gör ju en lite mer på hugget iaf:) Grindat 7k idag än så länge...Kom itm sen tappade ja 2coin å vips var man ute..Mkt ladbrokes donks nu iome ihopslaget...dom kan fan inte göra mkt annat än att sälja nötter dom jävlarna...Känns bra med lite mer nits än bara mig :D..Får se om d blir mer grind ida...kanske 20k...vi får se...är semisliten atm..aja redbull får hjävpa mig komma igång:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev ett FT idag i 20k känndes skönt att äntligen få knipa ett ft där. Dock riktigt kortkall och ngra aggresiva spelare till höger om mig som gjorde livet surt i blindsen. Men lyckades otroligt nog komma 5a ändå...Lite segt kan tyckas...dock spelade ja bra hela vägen och är nöjd med mitt spel överlag:) aja 1.8k$ blev d iaf...Spelar även 17k ligger top 20 ska se till å knipa den ist kanske:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bust slår upp me AKc utg. fold fram till BB som synar flop 79x ja cbettar han ställer ja blixtsynar:P han visar 77 får fdraget på turn men suger inte ut...Kasst spel som fan i slutet av mig här..men ja orkar knappt hålla uppe ögonen...riktigt sjukt eg...brukar va pigg som attan annars:D aja dagen slutar upp iaf..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såja nu börjar grinden igen...Grinders kom över för att gejma lite...va ett tag sedan:) han hittar ft i 3k kl 8 på prima får in det me set i tior men bustar som tionde man för en superfisk drar en rr flush mot honom så 0$ där:( Nu är d 7k som står ¨på schemat. sen blir d nog chilling å fotbollsträning ikväll samt 17k å 20k tror ja:) Gl oss

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såja...lirade 7k...hittar itm men är semishort. Får in de me QQ vs buttonraise som obv synar me 89hj flop ett hj turn hj river hj och man var ute! FML!! bättre dock för grinders som hittar splitten för 1.8k$ alltid skönt!! Nu blir det middag sen träning å sen dom största turrarna på prima ikväll....Gl oss:D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...