MoonKenny Postad 18 Januari , 2009 Rapport Postad 18 Januari , 2009 Jag undrar om det på något sätt går att föra över alla spelar-notes jag har på min gamla dator till min nya (redbet). Alltså notes i klienten, inte i PT eller liknande. hur går man tillväga isf? Citera
MoonKenny Postad 19 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 19 Januari , 2009 Snälla är det ingen som har en aning? Citera
Bisox Postad 19 Januari , 2009 Rapport Postad 19 Januari , 2009 Notes sparas i Documents and Settings\*user*\usernotes Citera
poker_a Postad 19 Januari , 2009 Rapport Postad 19 Januari , 2009 Gå in i program/pokerklienten med filerna och under en av mapparna där ligger en textfil som heter playernotes. Byt ut denna fil mot motsvarande fil på den nya klienten. Öppna sedan denna textfil och ändra ditt gamla nickname till ditt nya nickname. Detta gäller Ongame, men är säkert liknande på andra nätverk. Citera
Mickel Postad 19 Januari , 2009 Rapport Postad 19 Januari , 2009 Fel av mej. Trodde dom låg på Boss. Citera
MoonKenny Postad 20 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 20 Januari , 2009 Notes sparas i Documents and Settings\*user*\usernotes Tack Bisox! Citera
Recommended Posts