Henkiee5 Postad 15 Januari , 2009 Rapport Postad 15 Januari , 2009 I två dagar i sträck har jag förlorat allt, och då menar jag inte bankrullen utan alla spelade händer.. sjuka utdragningar som när AQ träffar stegen mot mitt set i kungar och liknande. Hela dagen, varje dag. Nu har jag börjat förvänta mig att dessa utdragningar ska ske och då förtsätter dom att göra det, och man tappar självförtroendet som fan. Jag vet att jag tar rätt beslut men jag blir fan inte belönad för det för 5 öre. Enda gången jag känner mig säker runt bordet är med AA men då lägger sig såklart alla fram till mig. Vad brukar ni göra när detta sker? Några vidskepliga tips? Byta site? kom med förslag, och inte med några varians-formler! Citera
pablosebbe Postad 15 Januari , 2009 Rapport Postad 15 Januari , 2009 Du tror inte det redan finns trådar liknande den här? Svaret är enkelt, du höjer insatserna och börjar spela PLO istället. Citera
martenmania Postad 15 Januari , 2009 Rapport Postad 15 Januari , 2009 Skriv JOPKE 100 gånger i chatten. Citera
heltok Postad 15 Januari , 2009 Rapport Postad 15 Januari , 2009 bluffa mer. svårare att bli utdragen när man bluffar. Citera
mr-flow Postad 15 Januari , 2009 Rapport Postad 15 Januari , 2009 Skriv JOPKE 100 gånger i chatten. +1 Citera
jkkman Postad 15 Januari , 2009 Rapport Postad 15 Januari , 2009 Det bästa är givetvis att äta havregrynsgröt på morgonen, det vet ju alla. Citera
Henkiee5 Postad 15 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 15 Januari , 2009 jag gick upp i nivå, började lira PLO, gulade, skrev JOPKE 100 gånger i chatten och nu har jag inte ens råd med havregrynsgröten.. tack grabbar Citera
jkkman Postad 15 Januari , 2009 Rapport Postad 15 Januari , 2009 jag gick upp i nivå, började lira PLO, gulade, skrev JOPKE 100 gånger i chatten och nu har jag inte ens råd med havregrynsgröten.. tack grabbar Du glömde helt enkelt att bluffa. Citera
spiker1977 Postad 15 Januari , 2009 Rapport Postad 15 Januari , 2009 När riggen är emot en? Så böjer man sig bara och tar den up i röven tills den är klar med dig. Börja spela omaha så lär du hur att bli riktig röv knullad... nej jag är inte bitter... förlorade just AhKsKhQs v Ac9c8c3c flop AsQc2s ..all in av donken på floppen!!!! 94,6% v 5.4% ... vem fan 4-bet med Acxcxcxc. 3 inköp åt helvette.. Citera
Henkiee5 Postad 15 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 15 Januari , 2009 Du glömde helt enkelt att bluffa. haha, visste att ja hade glömt nån jävel Citera
pablosebbe Postad 15 Januari , 2009 Rapport Postad 15 Januari , 2009 jag gick upp i nivå, började lira PLO, gulade, skrev JOPKE 100 gånger i chatten och nu har jag inte ens råd med havregrynsgröten.. tack grabbar +1 IMO. Citera
jkkman Postad 15 Januari , 2009 Rapport Postad 15 Januari , 2009 När riggen är emot en? Så böjer man sig bara och tar den up i röven tills den är klar med dig. Börja spela omaha så lär du hur att bli riktig röv knullad... nej jag är inte bitter... förlorade just AhKsKhQs v Ac9c8c3c flop AsQc2s ..all in av donken på floppen!!!! 94,6% v 6.4% ... vem fan 4-bet med Acxcxcxc. 3 inköp åt helvette.. Du vann ju en massa $Sklansky Citera
pablosebbe Postad 15 Januari , 2009 Rapport Postad 15 Januari , 2009 Vem är Jopke? A mistyping of joke, originally by Phil Hellmuth on UltimateBet (I think he was playing triple draw - maybe someone else can confirm). He lost a hand (I'm sure he was a favorite at some point) and commented, 'jopke...jopke...rigged,' or something to that effect http://archives1.twoplustwo.com/showflat.php?Cat=0&Number=5607122&an=0&page=0 Citera
Snygglenn Postad 16 Januari , 2009 Rapport Postad 16 Januari , 2009 Torskat fyra ggr på raken nu när jag fått in pengarna som favorit alla gånger. När man förlorar 4 inköp på 20 min börjar man verkligen misstro sina kunskaper Citera
Henkiee5 Postad 16 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 16 Januari , 2009 Torskat fyra ggr på raken nu när jag fått in pengarna som favorit alla gånger. När man förlorar 4 inköp på 20 min börjar man verkligen misstro sina kunskaper välkommen till klubben, torskade nyss AA mot K9 allin på floppen: K35 turn: 4 river: 9 Citera
Okok Postad 16 Januari , 2009 Rapport Postad 16 Januari , 2009 välkommen till klubben, torskade nyss AA mot K9 allin på floppen: K35 turn: 4 river: 9 detta låter ju helt otroligt. kan vi få det bekräftat? Citera
pezdawg Postad 16 Januari , 2009 Rapport Postad 16 Januari , 2009 Vad brukar ni göra när detta sker? Några vidskepliga tips? Byta site? kom med förslag, och inte med några varians-formler! 1: runka (tiltrunka) 2: ät ngt gott till en bra serie alt film alt tvspel Citera
Henkiee5 Postad 16 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 16 Januari , 2009 1: runka (tiltrunka)2: ät ngt gott till en bra serie alt film alt tvspel se på fan, drog en tiltrunk och nu spelar jag som en jävla gud! fyfaan va skönt! Citera
Gustaf112 Postad 16 Januari , 2009 Rapport Postad 16 Januari , 2009 se på fan, drog en tiltrunk och nu spelar jag som en jävla gud! fyfaan va skönt! Testosteronnivån sjunker efter man har fått utlösning. Kan ha med saken att göra. Man blir lite lugnare och avslappnad. Sen utsöndras en del lyckoämnen som också gör en mer harmonisk. MVH Fysikläraren Citera
asfalten Postad 16 Januari , 2009 Rapport Postad 16 Januari , 2009 som jag gör nu går ned i nivå och låter riggen ebba ut där. Meanwhile skriver du okvädningsord i chatten. Citera
jkkman Postad 16 Januari , 2009 Rapport Postad 16 Januari , 2009 1: runka (tiltrunka)2: ät ngt gott till en bra serie alt film alt tvspel detta låter ju helt otroligt. kan vi få det bekräftat? + Citera
Mr.Lajban Postad 16 Januari , 2009 Rapport Postad 16 Januari , 2009 Verkligen mycket konstruktiva råd i denna tråden I o f s gav tipset om attt tiltrunka ett gott skratt. Kanske värt att lögga på minnet Jag brukar antingen ta en paus, byta sida alternativt gå ned och spela skitkass på superlåg nivå eller sabba för folk i någon frirulle. Tids nog vänder det, försök fortsätta att spela ditt a-game! Citera
Recommended Posts