Gå till innehåll

Rooney


Rooney

Recommended Posts

  • Svars 5,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Mkt trevlig helg har det varit :) Spenderat mycket tid med tjejen och sen var det stockholm igår då. Åkte 8 på morgonen o kom hem 23 på kvällen. Lagom dagstripp. Matchen förlorade vi med 2-1 men vad gör det, vi går ju vidare på bortamål :) Inte alls rättvist resultat, vi är klart bättre och vinner rättvist första kvalomgången!

 

Spelade 10 min vilket jag var glad för då det egentligen var tänkt att jag skulle vila helt. Nästa omgång möter vi Älvsjö och vinnaren i de matcherna spelar div 2 nästa år. Nu har det dock blivit problematiskt... Kommande kval är de kommande två helgerna, men jag drar till egypten 17 oktober, alltså när andra kvalomgången går :( Tog för givet när jag bokade att säsongen skulle va slut 3½ vecka efter sista serieomgången men så fan heller... Blir ju kul att lägga fram för tränaren. Vet inte riktigt hur jag ska säga det.....

 

Angående pokern så väntar jag fortfarande på RB som fyller upp kontot med stålars igen och funderar på att spela lite ongame framöver. Tror det kan vara nyttigt med miljöombyte. Ska få in ett coachingpass snart också.

 

Får se hur det blir med spel idag. Om inte annat kör jag imorgon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelade 10 min vilket jag var glad för då det egentligen var tänkt att jag skulle vila helt. Nästa omgång möter vi Älvsjö och vinnaren i de matcherna spelar div 2 nästa år. Nu har det dock blivit problematiskt... Kommande kval är de kommande två helgerna, men jag drar till egypten 17 oktober, alltså när andra kvalomgången går :( Tog för givet när jag bokade att säsongen skulle va slut 3½ vecka efter sista serieomgången men så fan heller... Blir ju kul att lägga fram för tränaren. Vet inte riktigt hur jag ska säga det.....

.

 

stay n play.. ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

FI 24/17 och trixig. Raisar 54% first in från sb. För snäv valuebet? Nu då?

 

Stacks:

CO __drde__ ($178.50)

BTN HokusDonkus ($200)

SB Silvervingen ($322.75)

BB Hero ($202)

 

Pre-Flop: ($3, 4 players) Hero is BB 7:heart: 7:spade:

2 folds, Silvervingen raises to $6, Hero calls $4

 

Flop: 5:heart: 8:club: 6:club: ($12, 2 players)

Silvervingen bets $9, Hero calls $9

 

Turn: 5:club: ($30, 2 players)

Silvervingen checks, Hero checks

 

River: 8:diamond: ($30, 2 players)

Silvervingen checks, Hero bets $20, Silvervingen raises to $58

 

 

Position + 77+ 54% first in blabla = reraise preflop IMO

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ååå tilt hålet för förra månaden blev visst ännu djupare. Förmodligen har affen strulat till de med raken och gett mig 5% för lite men oavsett så blir det €400 mindre än vad jag räknade med :( Hoppas på att de gjort något mer fel...

 

verkar inte som något vill gå din väg atm :-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

verkar inte som något vill gå din väg atm :-(

 

Nej aaaaah. Nu snackar jag med idiotaffen som tydligen "glömt" inrofmera mig om att de sänkt rakebacken med 5% för att vi har något jävla rejs varje månad hos affen istället. Det placerade man sig ju utanför med 0.4% av händerna såklart o får inte ett öre. Allt som allt €650 mindre än vad jag räknade med. 32t23t2363426

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Verkar iaf som de gjort lite fel o jag får någon hunka euro mer iaf. Bättre än inget. Ännu en anledning till att köra mer ongamespel nu iaf.

 

 

Nyss pratat med tjejen i telefon. Hon vill göra detta varje kväll vi inte ses o jag tamefan avskyr det. Visst, snabbt prata om dagen är väl ok men sen blir jag bara tiltad av att sitta i luren när man inte har någonting att säga längre och jag blir alltid den som får avsluta det. Gör man det för snabbt är man sur och tråkig dessutom vilket gör att hon blir kinkig. Hur är tjejer funtade egentligen....

 

 

 

Trött o jävlig, dexter sen godnatt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nyss pratat med tjejen i telefon. Hon vill göra detta varje kväll vi inte ses o jag tamefan avskyr det. Visst, snabbt prata om dagen är väl ok men sen blir jag bara tiltad av att sitta i luren när man inte har någonting att säga längre och jag blir alltid den som får avsluta det. Gör man det för snabbt är man sur och tråkig dessutom vilket gör att hon blir kinkig. Hur är tjejer funtade egentligen....

 

Att ha flickvän kommer med för och nackdelar. Det där är så standard.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...