Rooney Postad 3 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 September , 2009 Åååååååh omöjligt att nå be.... Horpoker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 3 September , 2009 Rapport Share Postad 3 September , 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 3 September , 2009 Rapport Share Postad 3 September , 2009 Skeppa turn???? OMFG... Va ska han syna med som vi leder mot??????????? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_mowmow Postad 3 September , 2009 Rapport Share Postad 3 September , 2009 Skeppa turn???? OMFG... Va ska han syna med som vi leder mot??????????? Jag håller faktiskt med ST här för en gångs skull! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pezdawg Postad 3 September , 2009 Rapport Share Postad 3 September , 2009 För en gångs skull håller jag med st Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pezdawg Postad 3 September , 2009 Rapport Share Postad 3 September , 2009 lol? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 3 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 September , 2009 Äntligen! I slutändan var det värt väntan när fina fisken vägrar släppa KQ som träffat toppar och jag tar hem 700 potten med AA. Spelade rejält kasst mot regsen mot slutet dock. Usch. Sessionen är faktiskt min längsta någonsin. Drygt 5h, pinsamt att ha så lite som rekord nästan 3k händer hann jag med. Blev 5-6 bordande mestadels. Back för dagen iallafall men det är bara lite, och ytterst viktigt att få vända sessionen som var så sjukt tråkig stundtals... FI 26/23 och ganska duktig reg. Är syn spelet turn? Känns så segt att syna river sen för att jag verkligen inte kan se honom bluffa typ nånsin. Måste vi detta? $1/$2 No Limit Holdem 6 players Converted at weaktight.com Stacks: UTG Gawith ($210.05) UTG+1 dyli83 ($90.96) CO FaramirTFK ($58.90) BTN Hero ($200.00) SB to_miguel ($287.30) BB DR-BIG-FISH ($268.10) Pre-flop: ($3, 6 players) Hero is BTN A:spade: K:spade: Gawith raises to $8, 2 folds, Hero calls $8, 1 fold, DR-BIG-FISH calls $6 Flop: K:heart: 8:spade: 5:club: ($25, 3 players) DR-BIG-FISH checks, Gawith bets $16, Hero calls $16, DR-BIG-FISH folds Turn: 3:spade: ($57, 2 players) Gawith bets $42, Hero calls $42 River: 9:club: ($141, 2 players) Gawith bets $144.05, Hero FI 29/26 och raisar cb 20%. Reg men back 10 bi på de 2.5k händer jag har på honom. Kan ju va tillfällighet dock. Ställa måste vara bäst turn? $1/$2 No Limit Holdem 6 players Converted at weaktight.com Stacks: UTG M898 ($234.95) UTG+1 Hero ($200.00) CO drzewo85 ($83.02) BTN bettathanu ($67.55) SB maffiosa ($331.45) BB frenchbluff ($213.15) Pre-flop: ($3, 6 players) Hero is UTG+1 K:spade: A:spade: 1 fold, Hero raises to $6, 3 folds, frenchbluff calls $4 Flop: 7:heart: 4:club: K:club: ($13, 2 players) frenchbluff checks, Hero bets $9, frenchbluff raises to $24, Hero calls $15 Turn: T:heart: ($61, 2 players) frenchbluff bets $42, Hero Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pezdawg Postad 3 September , 2009 Rapport Share Postad 3 September , 2009 1 syn 2 ålin flopp eller turn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 3 September , 2009 Rapport Share Postad 3 September , 2009 Jag håller faktiskt med ST här för en gångs skull! För en gångs skull håller jag med st U fuckin bullies Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_mowmow Postad 3 September , 2009 Rapport Share Postad 3 September , 2009 lol? 1. syn 2. ställ turn, smaksak om man vill få in det på flopp istället också Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 3 September , 2009 Rapport Share Postad 3 September , 2009 1. Cryingcall o hoppas på KQ lr nåt... 2. Gillar syn turn. Om han bluffar, ge honom en gata till. Sen har han ju CR o följt upp turn... push känns lite overkill. Jag är fan inte helt främmande till vik liksom... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 3 September , 2009 Rapport Share Postad 3 September , 2009 spelar syn på båda Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 3 September , 2009 Rapport Share Postad 3 September , 2009 Synar river i hand 1 (gillar turnsynen) och shovvar hand 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 3 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 September , 2009 Tack för kommentarerna Jag synade hand ett in i 55 obv. Hand två synade jag turn och foldade på klöverriver men tyckte det var så tråkigt att göra det att jag tyckte jag borde pushat turn istället, särskilt mot den killen som ändå kan ha annat än übernuts när han raisar Kul att ni kommenterar! Fortsätt med det, nyttigt Klev nyss upp. Gillar inte att vända på dygnet såhär. Måste insta-vända tillbaka det ikväll när tjejen kommer. Får se hur det blir med spelet idag. Bara 7½h sömn, van med 10. Humöret får sig en törn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 3 September , 2009 Rapport Share Postad 3 September , 2009 10h sömn?!? Helt sjukt mycket. Brukar bli skitseg om jag sover så mycket. 7,5h går lätt grinda på! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 3 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 September , 2009 FI 30/15 rätt kass reg. Väljer att bara syna pre den här ggn. Std flopp antar jag. Sen då? Stacks: UTG enjoy_more ($219.05) UTG+1 bettathanu ($172.00) CO Hero ($207.75) BTN JoinMyRoll ($42.00) SB kkkk07 ($143.59) BB drzewo85 ($82.00) Pre-flop: ($3, 6 players) Hero is CO A:diamond: K:heart: 1 fold, bettathanu raises to $6, Hero calls $6, 3 folds Flop: 3:spade: K:club: J:club: ($15, 2 players) bettathanu checks, Hero bets $11, bettathanu raises to $22, Hero raises to $57, bettathanu calls $35 Turn: 7:club: ($129, 2 players) bettathanu checks, Hero checks River: 7:spade: ($129, 2 players) bettathanu bets $64, Hero Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 3 September , 2009 Rapport Share Postad 3 September , 2009 syn! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 3 September , 2009 Rapport Share Postad 3 September , 2009 Ja, syn är nog obligatoriskt här givet tagen linje. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 3 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 September , 2009 Okej! Ville bara checka... När handen spelades fick jag det till att jag inte slår någonting men med tanke på hans mongoline kan han väl inte ha annat än mongohand heller så bör ju syna. Jag foldade han visade AcQx wp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
IRLsucks Postad 3 September , 2009 Rapport Share Postad 3 September , 2009 Varför bara syn pre? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 3 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 September , 2009 BÖrjade bra men blivit så¨horigt jävla knulltiltad nu. Radar upp värdelösa spel o springer som en åsna. Gick loss utav bara helvete efter att jag lyckats betala av nitfan i den här handen. Så uppenbart att han donkar för värde eftersom han bakom mig är megafisk. Tappat ett fint plus till back. Måste få ordning på spelet och det snabbt. Gör så jävla mkt cp-syner och annan skit. Tar en paus nu iallafall. Tiltad bara av att läsa nicken på alla regs som mördar mig atm... $1/$2 No Limit Holdem 5 players Converted at weaktight.com Stacks: UTG Hero ($246.80) CO Aussiebrit ($236.52) BTN ma6inata ($207.30) SB frenchbluff ($214.10) BB TheDurrrr ($208.00) Pre-flop: ($3, 5 players) Hero is UTG J:heart: K:heart: Hero raises to $6, Aussiebrit calls $6, 2 folds, TheDurrrr calls $4 Flop: 7:club: 7:heart: J:diamond: ($19, 3 players) TheDurrrr bets $14, Hero calls $14, Aussiebrit folds Turn: 2:diamond: ($47, 2 players) TheDurrrr bets $36, Hero calls $36 River: 9:heart: ($119, 2 players) TheDurrrr bets $90, Hero calls $90 Final Pot: $299 TheDurrrr shows: 6:diamond: 7:diamond: Hero shows: J:heart: K:heart: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 3 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 September , 2009 Varför bara syn pre? Han hade såpass hög fold to 3b att han inte tar vidare särskilt mkt till flopp när han blir 3bettad av co, särskilt inte som jag är ganska tight Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 3 September , 2009 Rapport Share Postad 3 September , 2009 Han hade såpass hög fold to 3b att han inte tar vidare särskilt mkt till flopp när han blir 3bettad av co, särskilt inte som jag är ganska tight 3beta bara, imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ea_0707 Postad 3 September , 2009 Rapport Share Postad 3 September , 2009 word, keep it simple sas kul att du börjat skriva igen , gl Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
IRLsucks Postad 3 September , 2009 Rapport Share Postad 3 September , 2009 Han hade såpass hög fold to 3b att han inte tar vidare särskilt mkt till flopp när han blir 3bettad av co, särskilt inte som jag är ganska tight like it Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts