Rooney Postad 21 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 21 April , 2009 Du har inte lyssnat på ett enda ord som Barney har sagt va?Jag säger bara två ord: "Suit up!". Det blev en rolig session. Hade 12% trebet vilket ju är en aning mer än vanligt Tyvärr löper jag som en åsna och backar 2bi iallafall. Spelade bra dock! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 21 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 21 April , 2009 http://www.mightyfootball.com/ 2an och 4an från Arshavin så jävla sjuuuuuka! Jag håller på liverpool men gillar Arshavin som fan... Lite synd att de inte vinner en match han gör 4 mål. Sick sick game Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JGrande Postad 21 April , 2009 Rapport Share Postad 21 April , 2009 torres mottag och vändning på andra målet är inte oskönt heller Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 21 April , 2009 Rapport Share Postad 21 April , 2009 Tjejer ska vara smala! Hon är smal. Eller menar du att du vill ha anorektiker? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 21 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 21 April , 2009 Haha ett fulare pokerproffs än durrrr! Och det med hästlängder. Kollade på cardplayerintervju med http://en.wikipedia.org/wiki/Jimmy_Fricke från WPT championship Rik som fan är han väl dock så screw me torres mottag och vändning på andra målet är inte oskönt heller Nej det är också otroligt hög klass! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Carandiru Postad 21 April , 2009 Rapport Share Postad 21 April , 2009 Gobbo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Carandiru Postad 21 April , 2009 Rapport Share Postad 21 April , 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Carandiru Postad 21 April , 2009 Rapport Share Postad 21 April , 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Carandiru Postad 21 April , 2009 Rapport Share Postad 21 April , 2009 in before A+ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 21 April , 2009 Rapport Share Postad 21 April , 2009 A+ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 21 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 21 April , 2009 HAHAHAH nu kommer jag sova riktigt gott :mrgreen: Världens roligaste gif? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dead-Inside Postad 22 April , 2009 Rapport Share Postad 22 April , 2009 Världens äldsta kanske. Fast bra är den iofs. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 22 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 22 April , 2009 Jag är riktigt nöjd med hur jag spelat idag och igår. Dock är det ju snäppet sämre motstånd på NL200. Går jävligt segt med turandet dock. Lillplus nu tillslut. Positivt är att jag både idag och igår har ett positivt värde på Non sd grafen också! Nu ska jag handla utemöbler till balkongen och sen är jag upptagen med dambesök ikväll så det är nog stor risk för att det inte blir något mer spel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 22 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 22 April , 2009 Luktar mycket mycket bra tider framöver livet atm. Imorgon tänkte jag ta mig en ordentlig grind också och skruva ihop balkongmöbler däremellan som jag var iväg och handlade idag! Tror det blir ruskigt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 22 April , 2009 Rapport Share Postad 22 April , 2009 Grattis, hoppas det var riktigt skönt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 22 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 22 April , 2009 Grattis, hoppas det var riktigt skönt Lugna dig nu metha för helvete. Kan ju inte skrämma livet ur henne redan på andra dejten (u know what I'm sayin' ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JGrande Postad 22 April , 2009 Rapport Share Postad 22 April , 2009 Lugna dig nu metha för helvete. Kan ju inte skrämma livet ur henne redan på andra dejten (u know what I'm sayin' ) Är den så stoor? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 22 April , 2009 Rapport Share Postad 22 April , 2009 Är den så liiiten? FYP Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dead-Inside Postad 22 April , 2009 Rapport Share Postad 22 April , 2009 FYP A+ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 23 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 23 April , 2009 FYP Din mamma var ju nöjd iaf och det säger ju en del Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lisa87 Postad 23 April , 2009 Rapport Share Postad 23 April , 2009 Din mamma var ju nöjd iaf och det säger ju en del Att du inte är kräsen vad gäller tjejer? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 23 April , 2009 Rapport Share Postad 23 April , 2009 Uppenbart att man träffade en öm punkt där, känsligt ämne kan jag förstå. Men vem fan är Lisa95? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 23 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 23 April , 2009 Uppenbart att man träffade en öm punkt där, känsligt ämne kan jag förstå. Men vem fan är Lisa95? Vilket underbart väder Synd att man alltid e ett vrak på morgonen och så sjukt trögstartad bara Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 23 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 23 April , 2009 Spelar fortsatt bra mestadels men blir så jävla våldtagen Så löjligt det här... Back 4bi 1.2k händer. Det enda positiva är att det händer på NL200 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 23 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 23 April , 2009 Rungood på börsen iaf One time Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts