Rooney Postad 19 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 April , 2009 Ja, "Bro's before ho's" MEN en bro är även skyldig att göra allt han kan för att en annan bro ska få ligga. epic Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 19 April , 2009 Rapport Share Postad 19 April , 2009 epic Menar du på allvar att du inte kan bro-coden utantill?!?!?!??!?! Den ska sitta i ryggmärgen för helvete. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mpee Postad 19 April , 2009 Rapport Share Postad 19 April , 2009 Ja, "Bro's before ho's" MEN en bro är även skyldig att göra allt han kan för att en annan bro ska få ligga. Har alltid levt efter att Bro's before ho's koden gått ut på att det är fritt fram att förstöra så mycket som möjligt för ens kompisar. Att missa en nhl turnering pga en tjej man knappt känner finns bara inte, oavsett hur snygg hon är. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GulaGreger Postad 19 April , 2009 Rapport Share Postad 19 April , 2009 Har alltid levt efter att Bro's before ho's koden gått ut på att det är fritt fram att förstöra så mycket som möjligt för ens kompisar. Att missa en nhl turnering pga en tjej man knappt känner finns bara inte, oavsett hur snygg hon är. Cockblocking är aldrig under några som helst omständigheter OK. Inte ens mot dina värsta fiender. Jag önskar syjunta och cider i all evighet till dessa "män". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mpee Postad 19 April , 2009 Rapport Share Postad 19 April , 2009 Cockblocking är aldrig under några som helst omständigheter OK. Inte ens mot dina värsta fiender. Jag önskar syjunta och cider i all evighet till dessa män. Vadå, inte ens om man bestämt en nhl turnering i förväg? :shock: Cockblocking är väl ett måste för att hålla grabbarna på banan ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GulaGreger Postad 19 April , 2009 Rapport Share Postad 19 April , 2009 Cockblock mot väns flickvän är givetvis en helt annan sak. Det ska utövas i största möjliga mån! Men nu gällde ju detta potentiellt randomligg, då är det ju andra regler. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cryddan Postad 19 April , 2009 Rapport Share Postad 19 April , 2009 Haha alltså att du öppnade dörren:shock: precis, hade jag ALDRIG gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mpee Postad 19 April , 2009 Rapport Share Postad 19 April , 2009 Cockblock mot väns flickvän är givetvis en helt annan sak. Det ska utövas i största möjliga mån! Men nu gällde ju detta potentiellt randomligg, då är det ju andra regler. Man går ut på krogen för att ha trevligt och dricka så många äckliga shottar som möjligt med sina vänner. Klart randomsliggen jagas lite smått även i mina sällskap. Men alla ska ha det klart för sig att det är grabbarna som gäller. Funkar inte att dra till någon "myshörna" på krogen och helt plötsligt sitta och sörpla vin och prata om seriösa saker bara för att få ligga. Att gå ut med depserata människor som gör allt för att få ligga är det tråkigaste som finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GulaGreger Postad 19 April , 2009 Rapport Share Postad 19 April , 2009 Så du dricker cider? Nej, men desperat folk var det inte frågan om, det gillar ju ingen. Nu var det ju cockblock det handlade om. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mpee Postad 19 April , 2009 Rapport Share Postad 19 April , 2009 Haha men vafan Greger. Lägger ner nu. Känns onödigt att spamma sönder hela dagboken. Vi tycker olika helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 19 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 April , 2009 var hemma hos en kompis o såg på film o tog det lugnt Så mycket för ensam hemma och mys Puni: Pokerstudierna läggs helt klart på hyllan ett tag till förmån för detta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rAilFISH Postad 19 April , 2009 Rapport Share Postad 19 April , 2009 Klart du inte ska skicka hem polarna för en random brud , bros before hoes som sagt. Och om hon nu visade intresse och gav dig signaler så kommer du antagligen få nya chanser till att träffa henne. Bara spela lite NHL , dra en tröst runk när polarna gått hem och sedan hooka upp med damen en annan dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GulaGreger Postad 19 April , 2009 Rapport Share Postad 19 April , 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 19 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 April , 2009 Klart du inte ska skicka hem polarna för en random brud , bros before hoes som sagt. Och om hon nu visade intresse och gav dig signaler så kommer du antagligen få nya chanser till att träffa henne. Bara spela lite NHL , dra en tröst runk när polarna gått hem och sedan hooka upp med damen en annan dag. Det är mer min stil! Ska träffa henne ikväll antagligen, uppdaterar Kolla på fotboll nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 19 April , 2009 Rapport Share Postad 19 April , 2009 Vadå, inte ens om man bestämt en nhl turnering i förväg? :shock:Cockblocking är väl ett måste för att hålla grabbarna på banan ibland. Nja, det är ju snarare cockblocking som gör att grabbarna håller tag i sin banan lite då och då. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 19 April , 2009 Rapport Share Postad 19 April , 2009 Klart du inte ska skicka hem polarna för en random brud , bros before hoes som sagt. Och om hon nu visade intresse och gav dig signaler så kommer du antagligen få nya chanser till att träffa henne. Bara spela lite NHL , dra en tröst runk när polarna gått hem och sedan hooka upp med damen en annan dag. antagligen är det ur rent metagame perspektiv ett mycket mer klokt spel. edit; tycker inte om att du rooney inte svarade på min post kring soffan och lite annat smått och gott ett par sidor bak Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Carandiru Postad 19 April , 2009 Rapport Share Postad 19 April , 2009 plz gå in på "random" torrent site och ladda ner "the bro code" så att ni kan lära er hur livet ska levas. Jävla gröngölingar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 19 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 April , 2009 antagligen är det ur rent metagame perspektiv ett mycket mer klokt spel.edit; tycker inte om att du rooney inte svarade på min post kring soffan och lite annat smått och gott ett par sidor bak Nu levlar du va! http://pokerforum.nu/forum/1226013-post957.html Jag har en buckla i min kära bil För ett tag sen när jag tankade på statoil gick jag in i butiken medan jag gjorde det och handlade lite, och sen när jag gick ut körde jag iväg och wups, hade visst glömt ta ur slangen ur tanken. Klarade mig den gången. Sen när jag var sjuk nu gjorde jag exakt samma sak. Tänkte verkligen att "nu ska jag inte glömma slangen den här gången" men tro fan man gör det ändå. kabom låter det när jag kör iväg, och först trodde jag att jag klarat mig denna gången också, men icke En buckla strax bakom tanklocket, om än ganska liten... Inte hittat något ställe som kan laga i stan heller. Riktigt irriterande Bruden kommer om 1h STÄDAAAA Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cobb89 Postad 19 April , 2009 Rapport Share Postad 19 April , 2009 antagligen är det ur rent metagame perspektiv ett mycket mer klokt spel.edit; tycker inte om att du rooney inte svarade på min post kring soffan och lite annat smått och gott ett par sidor bak Tycker det är mer viktigt ur ett balansperspektiv än metagameperspektiv dock. Måste balansera upp ja svaren med nej svaren till snygga tjejer annars lär du exploateras hyffsat lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FatFrank Postad 19 April , 2009 Rapport Share Postad 19 April , 2009 67' Manchester U. 0 - 0 Everton Jobba nu för fan Ronny! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 19 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 April , 2009 67' Manchester U. 0 - 0 Everton Jobba nu för fan Ronny! lol skön torsk Riktigt trevlig kväll och jävlar vilket flickvänsmaterial den här bruden är. A+++++ all the way. Smart, driftig, mogen och som sagt riktigt jävla snygg. Var helt säker på att det inte fanns några såna här brudar i stan men att jag undgått den här är för att hon bor en bit utanför stan och mest hängt med ett och samma gäng nu under gymnasietiden samt folk från där hon bor. Det sjukaste är att hon aldrig haft ett ordentligt förhållande. Sa sig ha träffat fel sorts killar bara. Hon var betydligt längre än jag tidigare sa. 177cm tydligen vilket bara är positivt för mig Kan nog definitivt bli något detta och minen är uppåt Detta ska man nog kunna leva på ett tag om det fortsätter gå vägen. Ska ses i veckan! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hnat Postad 19 April , 2009 Rapport Share Postad 19 April , 2009 pics or it didnt happen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 19 April , 2009 Rapport Share Postad 19 April , 2009 fan rooney, kära inte ner dig nu för helvete! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 19 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 April , 2009 Grejen är att den här tjejen och ett par kompisar har en blogg som projektarbete där hon är med på massor med bilder där hon blir sminkad. Eftersom hon själv lagt ut dem till allmän beskådning är det väl inte så lamt om jag lägger ut någon bild därifrån här på pf? Or is it. Ganska kluven ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Carandiru Postad 19 April , 2009 Rapport Share Postad 19 April , 2009 Att bli kär är gay edit: oh and pics or it didn't happen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts