KallOödmjukDiva Postad 10 April , 2009 Rapport Share Postad 10 April , 2009 ble vad tiltad... Fick inte en minut på genrepet inför seriepremiären idag. Tycker jag gjorde det bra på U-matchen i veckan och så även på senaste träningen, och således imo borde jobbat till mig fler spelminuter snarare än inga Nu avgjorde iof toppforwarden med 3-2 i 89:e minuten så han gjorde rätt! (cds logik!) Ont i halsen har jag också. Och semibakfull Undrar varför du inte fick spela? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 10 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 10 April , 2009 Undrar varför du inte fick spela? Hur skulle tränaren veta detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 10 April , 2009 Rapport Share Postad 10 April , 2009 Hur skulle tränaren veta detta? dina stapplande steg och din svajiga blick? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Memory Postad 10 April , 2009 Rapport Share Postad 10 April , 2009 Tyvärr bakläxa på kabeldragningarna, speciellt den runt dörren och från projerktorn, och gör nått åt ormboet under tv-bänken. Sen hade det varit snyggt med soffkuddar som matchar gardinerna. Annars snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stackbrat Postad 10 April , 2009 Rapport Share Postad 10 April , 2009 Hur skulle tränaren veta detta? heh, fick mig o minnas en rolig anekdot, när jag var 16 så hostade mitt handbollslag en turnering som skulle gå av stapeln över en helg. Naturligtvis laddade man dagen innan på Norrländsk vis med grisfylla, dök upp på första matchen lagom vid lunchtid och tänkte inte mer på saken. Efter sista matchen för den dagen så kallade tränaren på mig och sa helt sonika "tur för dig att vi inte hade någon annan vänster 9:a idag". Dagen efter kom det fram att alla inkl flera på läktaren hade sett "fyfan va jävla full du är" skrivet med vattenfast penna på min rygg när jag switchade till matchtröja ute vid bänken. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 10 April , 2009 Rapport Share Postad 10 April , 2009 direkturl till soffan, behöver en ny soffa med en divan som inte är läder....(katter,och har en unge på väg så en divansoffa är att köpas av obv reasons) Fint rum för övrigt, kass tv.. är väl en samsung 5-serie (dosan skvallrar), håller verkligen inte stilen med resten du har där!... x-boxen är väl också något jag är allergisk mot eftersom jag själv är ps3 älskare... innan ps3mediaserver hade jag hållit med dig om x-box.. men nu behöver jag varken popcorn eller xbox längre då ps3 klarar att leverera alla 1080p streams solo, smidigt och skönt. tack på förhand för sofflänken =) Gillar möblerna,högtalarna starkt, projektor är jag inte så förtjust i.. gillar min 46" a 6-serie för mycket för att orka engagera mig i sånt .... Ska nog köpa en 30" också som du har, jag kränger fortfarande på med 2x22" och det är väl halvrisigt =/... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 10 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 10 April , 2009 Tyvärr bakläxa på kabeldragningarna, speciellt den runt dörren och från projerktorn, och gör nått åt ormboet under tv-bänken. Sen hade det varit snyggt med soffkuddar som matchar gardinerna. Annars snyggt! Wat? Vad hade du föreslagit istället för dragningen runt dörren? List efter golvet antar jag? Jobbigt dock. Den till projektorn ser jag inte riktigt heller hur jag skulle kunna gjort annorlunda? Att dra i taket är inget alternativ. Det under tv-bänken är nästa grej att lösa =) Håller med angående soffkuddarna. Jobbigt att få specialsydda såna dock så får nog hoppa det heh, fick mig o minnas en rolig anekdot, när jag var 16 så hostade mitt handbollslag en turnering som skulle gå av stapeln över en helg. Naturligtvis laddade man dagen innan på Norrländsk vis med grisfylla, dök upp på första matchen lagom vid lunchtid och tänkte inte mer på saken. Efter sista matchen för den dagen så kallade tränaren på mig och sa helt sonika "tur för dig att vi inte hade någon annan vänster 9:a idag". Dagen efter kom det fram att alla inkl flera på läktaren hade sett "fyfan va jävla full du är" skrivet med vattenfast penna på min rygg när jag switchade till matchtröja ute vid bänken. Epic direkturl till soffan, behöver en ny soffa med en divan som inte är läder....(katter,och har en unge på väg så en divansoffa är att köpas av obv reasons) Fint rum för övrigt, kass tv.. är väl en samsung 5-serie (dosan skvallrar), håller verkligen inte stilen med resten du har där!... x-boxen är väl också något jag är allergisk mot eftersom jag själv är ps3 älskare... innan ps3mediaserver hade jag hållit med dig om x-box.. men nu behöver jag varken popcorn eller xbox längre då ps3 klarar att leverera alla 1080p streams solo, smidigt och skönt. tack på förhand för sofflänken =) Gillar möblerna,högtalarna starkt, projektor är jag inte så förtjust i.. gillar min 46" a 6-serie för mycket för att orka engagera mig i sånt .... Ska nog köpa en 30" också som du har, jag kränger fortfarande på med 2x22" och det är väl halvrisigt =/... http://www.em.com/index2005.asp?avd=sortiment⊂=kombsoffor&sida=soffa_bryssel_XL&korr=090122 Där har du soffan Det om TVn tar jag som en direkt förolämpning Det är en Samsung LE-46M86BD och således knappast någon skit. Står sig än idag ruskigt bra mot topp-lcd:er imo. Att den sen är så ruskigt mycket snyggare än de nyare samsungmodellerna är ett stort plus eftersom den knappt används över huvud taget 30" är nuts Varit hemma på lite påskmiddag men allvarligt, orka en försämrad version utav julbordet.... Inget dirket fan av julmat heller ska sägas. Halsontet hänger i. Måste bli kry tills imorgon då det ska till en jävla utgång! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 10 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 10 April , 2009 Haha det går fan alltid fel när jag ljuger... En tjejpolare hörde av sig tidigare under kvällen när jag var hos föräldrarna och ringde nu igen undrade om vi skulle ses. Det orkar jag inte men istället för att dissa henne rakt i ansiktet säger jag the sneaky way att jag fortfarande är kvar hos föräldrarna och vi får ta det en annan dag. Kommer direkt på att jag skrev på facebook för nån timme sen typ "grannen har fest och jag ont i huvudet EHEHEHE" så tänker ju givetvis gå in och ta bort det. 30 sekunder tidigare har brudens polare som hon var hos "like":at min status Vad gör man nu? Fortsätter med ännu en lögn? Låtsas som ingenting? Bortförklarar hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 10 April , 2009 Rapport Share Postad 10 April , 2009 se det som något possitivt, nu vet hon att du är snäll. brist på respekt mot dina lagkamrater att komma bakis imo fast det är väl ett vanligt förekommande i många klubbar antar jag. jag tycker det är dåligt med tanke på hur mycket tid och energi man lägger ner, då känns det som att man kan kräva att sina lagkamrater laddar upp till match på ett ok sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 10 April , 2009 Rapport Share Postad 10 April , 2009 Känner en mytoman och att förklara som det är finns inte. Han hade kört minst två ytterligare lögner för att sedan gå vidare med en trippellevel och avsluta det hela med att förneka att lögner någonsin har begåtts och att "du får tro som du vill". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 10 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 10 April , 2009 se det som något possitivt, nu vet hon att du är snäll. brist på respekt mot dina lagkamrater att komma bakis imo fast det är väl ett vanligt förekommande i många klubbar antar jag. jag tycker det är dåligt med tanke på hur mycket tid och energi man lägger ner, då känns det som att man kan kräva att sina lagkamrater laddar upp till match på ett ok sätt. Det jag gjorde var att dricka 3st 3.5or och en 5.0 kvällen innan. Söp dock rätt hårt dagen innan det så jag antar att det var det som hängde i när jag ändå drack lite dagen efter. Att jag var bakis idag är dock att ta i, därav semi Annars håller jag med dig. Skulle aldrig falla mig in att gå ut och supa dagen före en match jag skulle starta. Vet jag att det blir bänk tycker jag dock det är ok att dricka lite eftersom man med bänk i a lag och spel i u lag knappt skulle kunna gå ut över huvud taget annars. Känner en mytoman och att förklara som det är finns inte. Han hade kört minst två ytterligare lögner för att sedan gå vidare med en trippellevel och avsluta det hela med att förneka att lögner någonsin har begåtts och att "du får tro som du vill". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Memory Postad 10 April , 2009 Rapport Share Postad 10 April , 2009 Wat? Vad hade du föreslagit istället för dragningen runt dörren? List efter golvet antar jag? Jobbigt dock. Den till projektorn ser jag inte riktigt heller hur jag skulle kunna gjort annorlunda? Att dra i taket är inget alternativ. Det under tv-bänken är nästa grej att lösa =) Håller med angående soffkuddarna. Jobbigt att få specialsydda såna dock så får nog hoppa det Lite svårt att se på bilderna men jag hade nog försökt att gått med kabellist till dörrfodret för att sen borrat in i väggen och gått under tröskeln. Med projektorn hade jag antingen dragit liknande som du gjort fast med kabellist hela vägen till projerktorn och med fina 90graders böjar. Eller ännu hellre dragit ner allt bakom soffan och gått efter golvsockeln ist. Fina kabeldragningar(=osynliga) gör så sjukt mycket. Men som sagt svårt att veta hur man själv hade gjort när man aldrig sett rummet Sen med kuddarna är det ju bara att köpa en gardin till och dumpa allt hos morsan... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 11 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 April , 2009 Lite svårt att se på bilderna men jag hade nog försökt att gått med kabellist till dörrfodret för att sen borrat in i väggen och gått under tröskeln. Med projektorn hade jag antingen dragit liknande som du gjort fast med kabellist hela vägen till projerktorn och med fina 90graders böjar. Eller ännu hellre dragit ner allt bakom soffan och gått efter golvsockeln ist. Fina kabeldragningar(=osynliga) gör så sjukt mycket. Men som sagt svårt att veta hur man själv hade gjort när man aldrig sett rummet Sen med kuddarna är det ju bara att köpa en gardin till och dumpa allt hos morsan... Jo kabellist i tröskeln hade varit snyggast men verkade så jävla krångligt Det tråkiga med dragningen till projektorn är att kabeln precis på centimetern räcker fram till förstärkaren och jag inte orkar pröjsa högkvalitets-HDMI bara för att jag behöver några meter längre kabel för optimal dragning. Detta gör det omöjligt att dra listen ända ner till bakänden av projektorn. Även att få exakta 90-graders svängar Tycker den är ok ändå som den är Är jävla risig i halsen och seg i huvudet idag. Går in för en riktig grisfylla ikväll och ligger förmodligen sjuk hela veckan sen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 11 April , 2009 Rapport Share Postad 11 April , 2009 Är jävla risig i halsen och seg i huvudet idag. Går in för en riktig grisfylla ikväll och ligger förmodligen sjuk hela veckan sen! Sist jag krökade hade jag inte sovit på ca 30 timmar när vi började dricka och bara ätit två billys 08.00. Fyllan kommer fort och grisigt blir det, pröva det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 12 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 12 April , 2009 staden där krogen stänger 2 :S Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ea_0707 Postad 12 April , 2009 Rapport Share Postad 12 April , 2009 staden där krogen stänger 2 :S +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 13 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 13 April , 2009 Att hänga i samma kretsar som CDS sas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 13 April , 2009 Rapport Share Postad 13 April , 2009 not so hidden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 16 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 16 April , 2009 Är jävla risig i halsen och seg i huvudet idag. Går in för en riktig grisfylla ikväll och ligger förmodligen sjuk hela veckan sen! Make that 2 weeks Istället för att nu vara nere i Lund på massa roligheter så var jag just och hämtade ut en penicillinkur på 10 dagar för halsfluss. Har haft två helt sjukt vidriga nätter. Trots att jag gått på ipren har jag haft så jävla störda feberdrömmar. Går inte att förklara. Aldrig varit med om liknande förut. Drömmarna går liksom inte att tyda eller ens ihop med hur vårt tänkande fungerar, allt är bara en jävla sörja. Kommer ihåg att jag inatt försökte få stopp på det och tänka på "normala" saker, men det fanns liksom ingen ork och gick inte. Det har jag aldrig varit med om förut heller. Vardagen var nog seg innan det här... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 16 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 16 April , 2009 Jag tänkte nästan lira lite ikväll efter att ha känt mig hyffsat kry efter diskningen. Sen satte jag mig och läste vidare i brorsans bok (http://www.kapitel1.se/joakim-ronning/cred , final i Bok-SM nu!). Ett kapitel senare var hjärnan redo för att lägga av helt. Imorgon kanske... 0 händer hittils den här månaden. 0 pokerhänder den senaste 30-dagarsperioden. Det har varit väldigt skönt att inte spela. Mest för att man vaknar till liv och blir människa igen, eller vad man ska säga. Samtidigt börjar jag nu, särskilt den senaste tiden när jag inte kunnat träna, lida av enorm tristess så snart blir jag tvingad till att spela vare sig jag vill det eller ej. Det är bara så skönt att vara tiltfri. En hel månad utan ett enda utbrott. Mår illa av bara tanken på tiltsessioner... Nåväl, snart blir det nog en pokerdagbok av det här igen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 16 April , 2009 Rapport Share Postad 16 April , 2009 Hur gammal är brorsan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
draft Postad 16 April , 2009 Rapport Share Postad 16 April , 2009 Hur gammal är brorsan? Obv 23 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 16 April , 2009 Rapport Share Postad 16 April , 2009 Att diska kan vara mkt jobbigt. Focusera mer på pokern, och anställ ngn att göra din disk istället. Ang att inte kunna träna så är det jobbigare o lösa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 16 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 16 April , 2009 Obv 23 Skärpning draft, 22 är han! Snart iaf Att diska är vara mkt jobbigt. Focusera mer på pokern, och anställ ngn att göra din disk istället. Ang att inte kunna träna så är det jobbigare o lösa. fyp! Frågan är, vem anställer man? Ska man betala polarna på mowmows vis? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 16 April , 2009 Rapport Share Postad 16 April , 2009 Lol ok, fick för mig att det var en lillebror så jag tyckte att han skrev bra för sin ålder Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts