Amutu Postad 16 Maj , 2010 Rapport Share Postad 16 Maj , 2010 Kan bli något riktigt sjukt ikväll... Funderar på att spela turrar :S:S haha KUNG ! Kööör bara så de ryker. ALLL BURRRR ! gl osv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 18 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 18 Maj , 2010 haha KUNG ! Kööör bara så de ryker. ALLL BURRRR ! gl osv sköt på det tills kommande söndag Men man blir ju onekligen sugen när det vinns åt höger o vänster runt om en hela tiden Varit lite slö med grinden de senaste dagarna o halkat från +3.5h i vägen mot månadsmålet till -0.5 efter en helt ledig dag i söndags. Tänkte sätta mig o grinda nu, så skriver brorsan o frågar om jag ska med o spela golf. Solen skiner och det går liksom inte att hoppa det. Blir kämpigt att få in timmarna idag iom att jag ska va med tjejen ikväll också men jag får försöka! Ska bannemig nå månadsmålet. Hängt i så bra hittils Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 18 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 18 Maj , 2010 Hann hem o lira en h innan träningen Degar ni här? J är ju inget vidare kort. Pottbet kvar 87cc Seat 1: Damniel01 ($168 in chips) Seat 2: -Diibadaaba- ($197 in chips) Seat 8: norbesz007 ($136.75 in chips) Seat 9: minimusen2 ($235.65 in chips) Seat 10: JUANOVICH ($390 in chips) ANTES/BLINDS norbesz007 posts small blind ($1), minimusen2 denies the blinds, JUANOVICH posts big blind ($2), PRE-FLOP Damniel01 folds, -Diibadaaba- raises to $5, norbesz007 calls $5, JUANOVICH raises to $20, -Diibadaaba- calls $20, norbesz007 calls $20. FLOP [board cards: ,, ] norbesz007 checks, JUANOVICH bets $40, -Diibadaaba- calls $40, norbesz007 folds. TURN [board cards: ,,, ] JUANOVICH Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 18 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 18 Maj , 2010 Kände ett enormt behov av att syna den här nittens bluff men det gick ju inge bra Onödigt Seat 1: gti10 ($165.40 in chips) Seat 2: JUANOVICH ($186 in chips) Seat 3: Damniel01 ($639.45 in chips) Seat 8: MariaMirabel ($199 in chips) Seat 9: Coconutzz ($253 in chips) ANTES/BLINDS JUANOVICH posts small blind ($1), Damniel01 denies the blinds, MariaMirabel posts big blind ($2), PRE-FLOP Coconutzz folds, gti10 folds, JUANOVICH raises to $8, MariaMirabel calls $8. FLOP [board cards: ,, ] JUANOVICH bets $12, MariaMirabel calls $12. TURN [board cards: ,,, ] JUANOVICH checks, MariaMirabel bets $30, JUANOVICH calls $30. RIVER [board cards: ,,,, ] JUANOVICH checks, MariaMirabel bets $149 and is all-in, JUANOVICH calls $136 and is all-in. SHOWDOWN MariaMirabel shows [ , ] JUANOVICH mucks cards [ , ] MariaMirabel wins $370. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cOP Postad 18 Maj , 2010 Rapport Share Postad 18 Maj , 2010 Är det inte ett bra läge att knacka flop i 78 handen? Som spelat vetifan, beror väl lite på om fi någonsin kmr knacka bakom. Om han alltid kmr beta måste vi väl i princip pusha. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 18 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 18 Maj , 2010 Är det inte ett bra läge att knacka flop i 78 handen?Som spelat vetifan, beror väl lite på om fi någonsin kmr knacka bakom. Om han alltid kmr beta måste vi väl i princip pusha. Jag vet inte riktigt. Knacka o göra vadå ifall bu bettar? Vi vill väl inte ha en C/R range på den här brädan? Känns som vi kommer ta ner potten ganska ofta med vårt bet o får vi in det är det inte hela världen heller. Problemet med att betta är ju att vi nu på turn är kvar med regen som har mestadels kungar eller nöt i sin range. In med facit nån pls Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 18 Maj , 2010 Rapport Share Postad 18 Maj , 2010 Tycker vi kan folda river med gott samvete, FI vet ju om att vi kommer syna många rivers eftersom vi synar turn och river blankar. Vår range innhåller till större delen 99+/svag knekt/8a , om FI är hyffsat tänkande kommer han inte bluffa tillräckligt ofta på river för det ska vara EV+ med syn för oss. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cOP Postad 18 Maj , 2010 Rapport Share Postad 18 Maj , 2010 Tror det kmr gå knack bakom väldigt ofta då brädan e så torr men annars KC flop. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Emilio Postad 18 Maj , 2010 Rapport Share Postad 18 Maj , 2010 (tips) bara för man checkar behöver man inte ha en cr range (/tips) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 18 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 18 Maj , 2010 (tips) bara för man checkar behöver man inte ha en cr range (/tips) nej det e klart. Checksyn känns som den bästa linjen efter att ha funderat lite Nu ska de sista 2h för dagen in Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 18 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 18 Maj , 2010 Så skönt... Var länge en sån där session när man egentligen är för trött för att spela och hamnar i cpspots hela tiden mot åsnor o blir tiltad utav bara fan. Räddade upp allt med att springa bra sista händerna. Stänger ner efter andra floppade quadsen för dagen som fick fullt betalt efter att fi rivrat kåk. Så jävla fint. Nu ska jag må bra över att jag mäktade med allt spel idag Imorgon ska jag bygga om min dator. Beställde nytt chassi med mål att få datorn helt knäpptyst. Sjukt att inte ha gjort det tidigare när jag har den här brummandes i biosalongen Sen måste jag bara säga att jag älskar min tjej så otroligt jävla mycket För andra dagen i rad kom jag hem från träningen till lagad middag o idag hade hon dessutom bakat kladdmuffins o kakor med hallonsylt Så jävla nuts Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 19 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 19 Maj , 2010 Alltså jag vet inte vad som är sjukast, att jag fick igång datorn på första försöket o att allt fungerade, hur översjukt snyggt o genomtänkt chassit är eller hur tyst datorfan blev Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
animalplanet Postad 19 Maj , 2010 Rapport Share Postad 19 Maj , 2010 Har mariamirabel någonsin gjort en bluff? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 19 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 19 Maj , 2010 Har mariamirabel någonsin gjort en bluff? Tror inte det... Tiltande spelare. Vunnit rätt mkt de händer vi spelat. Han har en tricky spelstil. Tight som fan när det handlar om att öppna men trebettar o defendar junk ganska mkt ändå. Men obv är det ingen man behöver bluffcatcha mot Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 20 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 20 Maj , 2010 Sådäääär då var även den här dagens timmar avklarade. Om än alla på nästa dygns timmar Har haft en sjukt trevlig dag o det smittade av sig på grinden som var lugn och kontrollerad. Tror jag plussade en del men inte överdrivet mkt. En fiskjävel satte stopp för det o stack med pengarna. Vädret gör så mycket för humöret. Ska väl bli stdväder igen from imorgon dock så Imorgon bokar jag flyg till vegas! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 20 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 20 Maj , 2010 Spelade en timme nu o råkade se saldot på kontot o när man har gjort det finns det ju ingen anledning att inte kolla HM. Resultatet var en stor besvikelse tyvärr. Upp 500 bucks på 34k händer Ska kolla igenom HM nu tänkte jag Sessionen jag hade inatt som jag trodde jag slutade ett par bi upp iaf var visst BE Fan va illa. fml Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cOP Postad 20 Maj , 2010 Rapport Share Postad 20 Maj , 2010 Starkt att inte kolla saldo på så många händer iaf. Funderat på ett liknande projekt. Har du nån som kollar att du inte hamnar under en viss nivå lr har du bara tokkört? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sorkoas Postad 20 Maj , 2010 Rapport Share Postad 20 Maj , 2010 Spelade en timme nu o råkade se saldot på kontot o när man har gjort det finns det ju ingen anledning att inte kolla HM. Resultatet var en stor besvikelse tyvärr. Upp 500 bucks på 34k händer Ska kolla igenom HM nu tänkte jag med rb på det så hade jag faktiskt varit rätt nöjd mtp hur nl200+ är på ongame atm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Memory Postad 20 Maj , 2010 Rapport Share Postad 20 Maj , 2010 med rb på det så hade jag faktiskt varit rätt nöjd mtp hur nl200+ är på ongame atm förstår inte hur du tänker här. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 20 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 20 Maj , 2010 Starkt att inte kolla saldo på så många händer iaf. Funderat på ett liknande projekt. Har du nån som kollar att du inte hamnar under en viss nivå lr har du bara tokkört? Bara kör, är ju sjukligt överrullad för nivån så på så sätt är det ju ingen fara med rb på det så hade jag faktiskt varit rätt nöjd mtp hur nl200+ är på ongame atm Vadå, nl200 är ju inte särskilt tufft? Några jobbiga regs finns det ju men med bra tableselection tkr jag det allt som oftast är lätt att hitta bra värde med undantag för mitt på dagen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sorkoas Postad 20 Maj , 2010 Rapport Share Postad 20 Maj , 2010 Kanske inte så tufft men grindigt så jag känner mig då relativt nöjd med att typ bara slå rejken över en 34k-händers period Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
smooger Postad 20 Maj , 2010 Rapport Share Postad 20 Maj , 2010 Sådäääär då var även den här dagens timmar avklarade. Om än alla på nästa dygns timmar Har haft en sjukt trevlig dag o det smittade av sig på grinden som var lugn och kontrollerad. Tror jag plussade en del men inte överdrivet mkt. En fiskjävel satte stopp för det o stack med pengarna. Vädret gör så mycket för humöret. Ska väl bli stdväder igen from imorgon dock så Imorgon bokar jag flyg till vegas! Jag trodde du var 20? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 20 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 20 Maj , 2010 Jag trodde du var 20? Det är jag Bokat nu. Flyger från london då brorsan bor där o fick pröjsa 6321 per person med american airlines / air canada. Vad e de för sjukt med bagageavfigter på american? ;S Ryan air fasoner för fan... Blir mellan 28-5 iaf, blir fint som fan de Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
smooger Postad 20 Maj , 2010 Rapport Share Postad 20 Maj , 2010 Det är jag Bokat nu. Flyger från london då brorsan bor där o fick pröjsa 6321 per person med american airlines / air canada. Vad e de för sjukt med bagageavfigter på american? ;S Ryan air fasoner för fan... Blir mellan 28-5 iaf, blir fint som fan de Jag vill inte vara sån, men varför åker du dit? Har fått för mig att de är hårda med leg. osv Kommer vara där några dar när du e där så kanske springer på dig:-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 20 Maj , 2010 Rapport Share Postad 20 Maj , 2010 Rooney har feta kontakter i falsklegsektorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts