Gå till innehåll

Rooney


Rooney

Recommended Posts

  • Svars 5,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

haha KUNG !

 

Kööör bara så de ryker. ALLL BURRRR !

 

gl osv

 

sköt på det tills kommande söndag :D Men man blir ju onekligen sugen när det vinns åt höger o vänster runt om en hela tiden

 

Varit lite slö med grinden de senaste dagarna o halkat från +3.5h i vägen mot månadsmålet till -0.5 efter en helt ledig dag i söndags.

 

Tänkte sätta mig o grinda nu, så skriver brorsan o frågar om jag ska med o spela golf. Solen skiner och det går liksom inte att hoppa det. Blir kämpigt att få in timmarna idag iom att jag ska va med tjejen ikväll också men jag får försöka! Ska bannemig nå månadsmålet. Hängt i så bra hittils

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hann hem o lira en h innan träningen :)

 

Degar ni här? J är ju inget vidare kort. Pottbet kvar

 

87cc

Seat 1: Damniel01 ($168 in chips)

Seat 2: -Diibadaaba- ($197 in chips)

Seat 8: norbesz007 ($136.75 in chips)

Seat 9: minimusen2 ($235.65 in chips)

Seat 10: JUANOVICH ($390 in chips)

 

 

 

ANTES/BLINDS

norbesz007 posts small blind ($1), minimusen2 denies the blinds, JUANOVICH posts big blind ($2),

 

PRE-FLOP

Damniel01 folds, -Diibadaaba- raises to $5, norbesz007 calls $5, JUANOVICH raises to $20, -Diibadaaba- calls $20, norbesz007 calls $20.

 

FLOP [board cards: 9 of Diamonds,King of Spades,6 of Clubs ]

norbesz007 checks, JUANOVICH bets $40, -Diibadaaba- calls $40, norbesz007 folds.

 

TURN [board cards: 9 of Diamonds,King of Spades,6 of Clubs,Jack of Diamonds ]

JUANOVICH

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kände ett enormt behov av att syna den här nittens bluff men det gick ju inge bra :( Onödigt

Seat 1: gti10 ($165.40 in chips)

Seat 2: JUANOVICH ($186 in chips)

Seat 3: Damniel01 ($639.45 in chips)

Seat 8: MariaMirabel ($199 in chips)

Seat 9: Coconutzz ($253 in chips)

 

 

 

ANTES/BLINDS

JUANOVICH posts small blind ($1), Damniel01 denies the blinds, MariaMirabel posts big blind ($2),

 

PRE-FLOP

Coconutzz folds, gti10 folds, JUANOVICH raises to $8, MariaMirabel calls $8.

 

FLOP [board cards: Jack of Spades,Jack of Hearts,8 of Hearts ]

JUANOVICH bets $12, MariaMirabel calls $12.

 

TURN [board cards: Jack of Spades,Jack of Hearts,8 of Hearts,2 of Spades ]

JUANOVICH checks, MariaMirabel bets $30, JUANOVICH calls $30.

 

RIVER [board cards: Jack of Spades,Jack of Hearts,8 of Hearts,2 of Spades,5 of Spades ]

JUANOVICH checks, MariaMirabel bets $149 and is all-in, JUANOVICH calls $136 and is all-in.

 

SHOWDOWN

MariaMirabel shows [ Jack of Diamonds,10 of Clubs ]

JUANOVICH mucks cards [ 9 of Diamonds,8 of Diamonds ]

MariaMirabel wins $370.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det inte ett bra läge att knacka flop i 78 handen?

Som spelat vetifan, beror väl lite på om fi någonsin kmr knacka bakom. Om han alltid kmr beta måste vi väl i princip pusha.

 

Jag vet inte riktigt. Knacka o göra vadå ifall bu bettar? Vi vill väl inte ha en C/R range på den här brädan?

 

Känns som vi kommer ta ner potten ganska ofta med vårt bet o får vi in det är det inte hela världen heller. Problemet med att betta är ju att vi nu på turn är kvar med regen som har mestadels kungar eller nöt i sin range.

 

In med facit nån pls

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker vi kan folda river med gott samvete, FI vet ju om att vi kommer syna många rivers eftersom vi synar turn och river blankar. Vår range innhåller till större delen 99+/svag knekt/8a , om FI är hyffsat tänkande kommer han inte bluffa tillräckligt ofta på river för det ska vara EV+ med syn för oss.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så skönt... Var länge en sån där session när man egentligen är för trött för att spela och hamnar i cpspots hela tiden mot åsnor o blir tiltad utav bara fan. Räddade upp allt med att springa bra sista händerna. Stänger ner efter andra floppade quadsen för dagen som fick fullt betalt efter att fi rivrat kåk. Så jävla fint.

 

Nu ska jag må bra över att jag mäktade med allt spel idag

 

Imorgon ska jag bygga om min dator. Beställde nytt chassi med mål att få datorn helt knäpptyst. Sjukt att inte ha gjort det tidigare när jag har den här brummandes i biosalongen

 

Sen måste jag bara säga att jag älskar min tjej så otroligt jävla mycket :) För andra dagen i rad kom jag hem från träningen till lagad middag o idag hade hon dessutom bakat kladdmuffins o kakor med hallonsylt :D Så jävla nuts

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har mariamirabel någonsin gjort en bluff?

 

Tror inte det... Tiltande spelare. Vunnit rätt mkt de händer vi spelat. Han har en tricky spelstil. Tight som fan när det handlar om att öppna men trebettar o defendar junk ganska mkt ändå.

 

Men obv är det ingen man behöver bluffcatcha mot

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sådäääär då var även den här dagens timmar avklarade. Om än alla på nästa dygns timmar :) Har haft en sjukt trevlig dag o det smittade av sig på grinden som var lugn och kontrollerad. Tror jag plussade en del men inte överdrivet mkt. En fiskjävel satte stopp för det o stack med pengarna.

 

Vädret gör så mycket för humöret. Ska väl bli stdväder igen from imorgon dock så :(

 

Imorgon bokar jag flyg till vegas!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelade en timme nu o råkade se saldot på kontot o när man har gjort det finns det ju ingen anledning att inte kolla HM. Resultatet var en stor besvikelse tyvärr. Upp 500 bucks på 34k händer :( Ska kolla igenom HM nu tänkte jag

 

 

Sessionen jag hade inatt som jag trodde jag slutade ett par bi upp iaf var visst BE :S Fan va illa. fml

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelade en timme nu o råkade se saldot på kontot o när man har gjort det finns det ju ingen anledning att inte kolla HM. Resultatet var en stor besvikelse tyvärr. Upp 500 bucks på 34k händer :( Ska kolla igenom HM nu tänkte jag

med rb på det så hade jag faktiskt varit rätt nöjd mtp hur nl200+ är på ongame atm :S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Starkt att inte kolla saldo på så många händer iaf. Funderat på ett liknande projekt. Har du nån som kollar att du inte hamnar under en viss nivå lr har du bara tokkört?

 

Bara kör, är ju sjukligt överrullad för nivån så på så sätt är det ju ingen fara

 

med rb på det så hade jag faktiskt varit rätt nöjd mtp hur nl200+ är på ongame atm :S

 

Vadå, nl200 är ju inte särskilt tufft? Några jobbiga regs finns det ju men med bra tableselection tkr jag det allt som oftast är lätt att hitta bra värde med undantag för mitt på dagen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sådäääär då var även den här dagens timmar avklarade. Om än alla på nästa dygns timmar :) Har haft en sjukt trevlig dag o det smittade av sig på grinden som var lugn och kontrollerad. Tror jag plussade en del men inte överdrivet mkt. En fiskjävel satte stopp för det o stack med pengarna.

 

Vädret gör så mycket för humöret. Ska väl bli stdväder igen from imorgon dock så :(

 

Imorgon bokar jag flyg till vegas!

 

Jag trodde du var 20?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag trodde du var 20?

 

Det är jag :)

 

 

Bokat nu. Flyger från london då brorsan bor där o fick pröjsa 6321 per person med american airlines / air canada. Vad e de för sjukt med bagageavfigter på american? ;S Ryan air fasoner för fan...

 

Blir mellan 28-5 iaf, blir fint som fan de

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är jag :)

 

 

Bokat nu. Flyger från london då brorsan bor där o fick pröjsa 6321 per person med american airlines / air canada. Vad e de för sjukt med bagageavfigter på american? ;S Ryan air fasoner för fan...

 

Blir mellan 28-5 iaf, blir fint som fan de

 

Jag vill inte vara sån, men varför åker du dit? Har fått för mig att de är hårda med leg. osv

 

Kommer vara där några dar när du e där så kanske springer på dig:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...