Elitloppet Postad 19 Februari , 2010 Rapport Share Postad 19 Februari , 2010 Ruskig underhållning i Schweiz-Kanada nu. Vilken jävla speed hela hela tiden. Hittade ett guldodds på 1.95 för Under 2.5 mål i första perioden, satt som smäck Rätt nice match faktiskt. Livet som hu-spelare är fan inte helt fel ändå, sitta o kika hockey medans man väntar på action. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 19 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 19 Februari , 2010 Rätt nice match faktiskt. Livet som hu-spelare är fan inte helt fel ändå, sitta o kika hockey medans man väntar på action. Ja ojojoj detta är bland det bästa jag sett. Schweiz tillbaka i matchen och kämpar utav bara helvete. Betsen lever. Kanada ska fan inte kunna göra 4 mål i sista perioden! Vad grymt det skulle vara om Kanada tappade poäng här Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 19 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 19 Februari , 2010 Saknar ord. Extas Synd att de inte fick vinna straffläggningen. Var ju riktigt nära på andra straffen. Fan att pucken ska börja studsa. Som Bjurman skrev får de fan ta o resa en staty över Jonas Hillers plockning i andra perioden i Geneve 3/3 i bettingen också, inte illa. Går vidare med Ryssland -2.5 till 1.9 (missade lägga när det stod i 2.0 som känns som ett riktigt bra odds ) samt över 6.5 mål tot till 1.97 mot Slovakien. Gogogo Älskar OS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 19 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 19 Februari , 2010 Uj blekt Ryssland inatt... Hoppas Sverige får igång maskinen till ikväll då. Fanns inte så många roliga spel men -3.5 hcp till 1.75 spelar jag för att iaf spela något Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 19 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 19 Februari , 2010 Sverige fortsätter bedröva mig. Hade redan räknat hem betet efter den lovande 2-0 starten men efter period 1 slutar man spela och släpper in vitryssarna i matchen. Samtidigt spelar man överlag inte ens med 1/3 av speeden som Kanada kommer med. Mycket taskig underhållning imo... Sitter ju bara o blir irriterad. Modin återigen en av de bättre, hur fan är det möjligt... Satte ett bet iaf och det var att Franzen skulle göra mål till 3x pengarna. Så sugen som han såg ut sist kunde jag inte hålla mig Fortsatt ingen poker. Hinner helt enkelt inte och då är det bara skönt att inte spela Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 20 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 20 Februari , 2010 Mycket sportsbettingsnack nu men tycker det är riktigt roligt atm Hur mycket som helst att spela på idag. Lite tur inatt, satte Tjeckien -3.5 mot lettland, samt Finland - Tyskland under 5.5 mål. Gick vidare idag med Nottingham mot Middlesborough som satt långt inne men ändå satt Även rätt mkt på Deportivo nu som får ses som klar efter 2 mål på första 7-8 minuterna Live just nu är Genoa - Udinese etta, samt över 2.5 mål. Snappade även upp ett Curlingtips med Tyskarna som segrare mot Frankrike. Spelar Schweiz -1.5 till 1.6 också mot norrmännen och norge under 1.5 mål till 1.95. Känns som ett riktigt jävla guldodds. Betsson har 1.62 på det exempelvis. Lyckas man hota Kanada ordentligt i offensiven ska det inte bli några problem att snurra upp norge. Ska bli en väldigt intressant match. Får sappa mellan Barca o den Tungt spel på Barca -1 samt lite mindre bet på Barca -2. Även en mindre slant på Mallorca mot Sevilla till 2.5 Sätta allt nu då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hnat Postad 20 Februari , 2010 Rapport Share Postad 20 Februari , 2010 Så det här är nya bettingtillhållet? Bettade Tjeckien och Slovakien som slutsegrare då bägge verkar bättre än väntat till 17 respektive 51 ggr degen. Ja, och Schweiz till 200 ggr. Spelar även USA och Tjeckien bägge till 3.75 i morgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 20 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 20 Februari , 2010 Så det här är nya bettingtillhållet? Bettade Tjeckien och Slovakien som slutsegrare då bägge verkar bättre än väntat till 17 respektive 51 ggr degen. Ja, och Schweiz till 200 ggr. Varför inte Tar gärna lite tips o diskussioner Inte alls tokiga bets det där. Att jag över huvud taget kom på att börja betta lite under OS var för att jag var helt övertygad om att ryssarna skulle vara hur bra som helst. 3, som jag fick i odds, är ju ändå inte bra nog men nöjesbettar ju mer. Nu känns betet riktigt horribelt faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 20 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 20 Februari , 2010 Inte ens svårt detta... Båda Genoaspelen spikade innan 80:e minuten och Deportivo gick in 2-1 Curlingen även den hur säkert som helst. Gooooo barca o Schweiz! Jag tror faktiskt inte alls på USA. Kanske får äta upp det, men jag har inte blivit särskilt imponerad. Sen är väl inte jag någon att göra oddsbedömningar men Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 20 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 20 Februari , 2010 Jahopp o där va väl båda barcabetsen hemma också då efter 3-0 i 39:e, fan va sjuka dom är Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 20 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 20 Februari , 2010 Oj vilken match vi har mellan Norge o Schweiz. Tyvärr har båda betsen redan skitit sig men vilken match Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 20 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 20 Februari , 2010 Som sagt det är något speciellt med os... Herrarnas tremil, vilka känslor! Förstår ju att Elofsson står och gråder Grymt Tog igen lite av förlusterna på Norge Schweiz med ett livebet för oavgjort. Spelat på ett gäng UFC matcher jag läst rekar från. Mitt egna spel blir Slovakien Lettland över 5.5. Målrika matcher med Lettland hittils, tror det fortsätter så. 1.7 x the moniiies Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 20 Februari , 2010 Rapport Share Postad 20 Februari , 2010 helt sjukt bra lopp av Olsson och Hellner! några bets på sve-fin på söndag eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hnat Postad 21 Februari , 2010 Rapport Share Postad 21 Februari , 2010 Man spelar ju alltid mot Sverige så man blir glad i vilket fall som helst. Fick 2.5 för Finland vilket är ok imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 21 Februari , 2010 Rapport Share Postad 21 Februari , 2010 försäkring sas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 21 Februari , 2010 Rapport Share Postad 21 Februari , 2010 försäkring är riktigt fiskigt och för bitterfittor Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eyedol Postad 21 Februari , 2010 Rapport Share Postad 21 Februari , 2010 Ryggade dig på over 5.5 slo - lettl. Satte även lite på 6.5 o 7.5 Nu vill vi se mål. Bettandet har gått trögt under OS men fick iaf in två nu under norge-matchen. Hade x samt +3.5 Norge Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
norris Postad 21 Februari , 2010 Rapport Share Postad 21 Februari , 2010 Ryggade dig på over 5.5 slo - lettl. Satte även lite på 6.5 o 7.5 Nu vill vi se mål. Bettandet har gått trögt under OS men fick iaf in två nu under norge-matchen. Hade x samt +3.5 Norge Det börjar bra ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eyedol Postad 21 Februari , 2010 Rapport Share Postad 21 Februari , 2010 Ser fint ut ja =) Men det har det ofta gjort under OS när man satsat på hcp etc så har lagen slappnat av (typ sverige igår) och bettandet har gått åt skogen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 21 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 21 Februari , 2010 Ryggade dig på over 5.5 slo - lettl. Satte även lite på 6.5 o 7.5 Nu vill vi se mål. Bettandet har gått trögt under OS men fick iaf in två nu under norge-matchen. Hade x samt +3.5 Norge Ja den känns gjuten, var inne på hcpspelet också men avstod. Tänkte lägga lite på 6.5 först också men tvekade efter Slovakernas målfattiga inledning av turneringen. Man har ju mött bra motstånd iof. Men som sagt, Letterna spelar ju alltid målrika matcher och kvaliteten finns ju definitivt. Hossa, vilken jävla period han gör Ser fint ut ja =) Men det har det ofta gjort under OS när man satsat på hcp etc så har lagen slappnat av (typ sverige igår) och bettandet har gått åt skogen. Ja det är riktigt irriterande. Annat än över 5.5 kan ju inte vara möjligt nu dock. Letterna petar nog in en puck tillslut de med Bra underhållning även i den här matchen *edit* Livespelade litet bet på hcp spel nu -4.5 till 1.85, jobba jobba *edit2* Bra tajming, mål nån minut senare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eyedol Postad 21 Februari , 2010 Rapport Share Postad 21 Februari , 2010 Historien upprepar sig? För helvete gör mål nu! EDIT: Skönt 2/4 bets satt iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 21 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 21 Februari , 2010 Att det ska sitta så förbannat långt inne! Men vilket jävla skott Har två riktigt tighta NBA matcher där jag spelat HCP spel, ser ganska mörkt ut dock Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 21 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 21 Februari , 2010 Penis... Båda sket sig. Hoppas UFC-betsen går hem inatt då så är det väl en fin profit på dagen! Mkt underliga händelser i huset här ikväll. Musik och konstiga dunk började typ 21. Ändå inte så högt som det brukar vara när det är fest, och festerna brukar alltid sluta runt 24 när man går till krogen. Musiken tystnade 01 och då tyckte jag att jag hörde en tjejröst som lät besvärad, typ gråt i halsen när jag stod inne på toa där det är extra lyhört. Hörde inge mer sen men dunken då och då har fortsatt ända sen dess Senaste var nyss, vettefan vad som pågår om de inte möblerar om hela lägenheten o slänger omkring möblerna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 21 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 21 Februari , 2010 Lägger ett sista spel på över 4.5 mellan tyskland vitryssland till 1.8. 5 mål i en hockeymatch är ingenting, och klart som fan dom kan göra mål även om man inte sett så mycket av det hittils. Skillnaden i den här matchen mot de andra de spelat är ju att här är det ingen given favorit och båda kommer satsa framåt vilket öppnar för mål åt båda hållen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 21 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 21 Februari , 2010 Satt ju stensäkert hockeyn. Men UFC Satte bara en och det var den matchen jag spelade minst på. Satsade på en 1.42 favorit i en match som obv förlorade Värdelöst... Så jävla segt idag. Sjuka hockeymatcher men imorgon är jag uppbokad på förmiddagen och ska va med tjejen ikväll så sjukt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts