pezdawg Postad 15 December , 2009 Rapport Share Postad 15 December , 2009 Köp en minidator med 7 timmars batteritid och ladda full med film och serier. Gör inte som jag och köp två dvd-boxar för att på planet till usa upptäcka att det inte finns skivspelare på den Fan va less man blev när man insåg detta, sjukt att återförsäljaren skickade med dvd:s när jag köpte datorn, vafan ska man då tro lixom? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 15 December , 2009 Rapport Share Postad 15 December , 2009 Köp en minidator med 7 timmars batteritid och ladda full med film och serier. Gör inte som jag och köp två dvd-boxar för att på planet till usa upptäcka att det inte finns skivspelare på den LOOOOOOOL! den är bra... polare köpte en sån där eeepc eller vad de är till sin tjej, hon behövde en laptop han ville ha nån mysig liten dator att ligga o kolla serier med då han var borta på jobb, ägd han blev då han insåg de inte fanns skivspelare, köpt alla sopranos osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 15 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 15 December , 2009 F M L Skulle plocka ner projektorduken för att justera ett fäste 2 mm för att jag monterade det fel från första början för ett år sen. Följer anvisningarna för att haka av duken. Tar i men det lossnar inte. Sen PANG pajar taket istället Sprickor runt fästet o inte fan finns det nu en chans att jag kommer få ner dukfan utan att bryta sönder hela taket Den kan nog hänga kvar för det känns som den fortf sitter stabilt när jag drar i den men kul att behöva oroa sig för det :S:S:S:S:S:S:S:S: Hur fan funkar det med inomhustak egentligen? Kan jag byta ut skivan intill väggen som pajjat? Eller kan man måla över eller något om det bara är sprickorna... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 15 December , 2009 Rapport Share Postad 15 December , 2009 Gbg på lördag ha? Om du vill kan vi hooka upp för en öl. Ska se om jag kan tvinga med Stålet och heltok. Hjorten är i gulingland så det går bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
strater Postad 15 December , 2009 Rapport Share Postad 15 December , 2009 nämen, sökte på mitt nick på forumet och hittade det i denna tråd vad nickar du på ongame? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 15 December , 2009 Rapport Share Postad 15 December , 2009 Förstår inte hur människor klarar av att leva i USA heller med maten som är där. Pinsamt så dålig den är verkligen. 2-3 måltider var goda och värda sitt pris, resten ett skämt. Kommer ihåg att jag tänkte typ samma efter vegas, men NY var mkt värre... Kan var riktigt klurigt med mat i USA ja, är man där utan någon vettig lokalbefolkning som tar en rätt så har man 10% chans att hitta nåt vettigt, sen när man plötligt är guidad (nu pratar jag San fransisco, aldrig varit i NY) så finns det hur mycket grymt som helst där kinamaten verkligen är kinamat och mexican-maten verkligen är riktigt grym mexicanmat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 15 December , 2009 Rapport Share Postad 15 December , 2009 åt en massa goda stekar och hamburgare i san fran! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 16 December , 2009 Rapport Share Postad 16 December , 2009 Hittar man inte bra/god mat i varken NY eller LV får man nog leta lite till tycker jag eller se över sitt restaurangomdöme. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 16 December , 2009 Rapport Share Postad 16 December , 2009 Hittar man inte bra/god mat i varken NY eller LV får man nog leta lite till tycker jag eller se över sitt restaurangomdöme. +1 finns sjukt mkt bra restauranger på båda platserna. Bra tips är att googla innan man drar/på plats. gärna backpackersidor och liknande då du mer eller mindre alltid får ärliga och bra omdömen på mat, boende, sevärda saker etc. hur man ska överleva 24h flygplan då? *dygna så du kan sova bra mkt av tiden. *tanka ipoden med serier/filmer. Oftast mkt skräp i planets utbud, dåligt ljud och jobbiga skrämar (om man är över 1.70) *Bra resesällskap Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Antisk Postad 16 December , 2009 Rapport Share Postad 16 December , 2009 Kan var riktigt klurigt med mat i USA ja, är man där utan någon vettig lokalbefolkning som tar en rätt så har man 10% chans att hitta nåt vettigt, sen när man plötligt är guidad (nu pratar jag San fransisco, aldrig varit i NY) så finns det hur mycket grymt som helst där kinamaten verkligen är kinamat och mexican-maten verkligen är riktigt grym mexicanmat Det är samma i NY sjukt bra mex-mat om man kollar runt lite, frågar på hotellet/googlar etc och china-town var sinnes bra med galet god och billig mat. Jag och en polare käkade 2 rätter var + dryck och dricks etc för mindre än $20 tot. Matutbudet i NY>>>>>SF imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 16 December , 2009 Rapport Share Postad 16 December , 2009 Matutbudet i NY>>>>>SF imo obv imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 16 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 16 December , 2009 Gbg på lördag ha? Om du vill kan vi hooka upp för en öl. Ska se om jag kan tvinga med Stålet och heltok. Hjorten är i gulingland så det går bort. Jo precis, drar till flyget 04 dock så vet inte hur bra det passar. Lär väl sova några timmar. En annan gång! +1 finns sjukt mkt bra restauranger på båda platserna.Bra tips är att googla innan man drar/på plats. gärna backpackersidor och liknande då du mer eller mindre alltid får ärliga och bra omdömen på mat, boende, sevärda saker etc. hur man ska överleva 24h flygplan då? *dygna så du kan sova bra mkt av tiden. *tanka ipoden med serier/filmer. Oftast mkt skräp i planets utbud, dåligt ljud och jobbiga skrämar (om man är över 1.70) *Bra resesällskap Försökte söka runt lite men använde väl mig av fel metod och letade i fel områden antar jag. Överlag hade de restauranger jag tittade på fått usla betyg och jag gav upp efter ett tag. Framförallt trött på att de ska envisas med att göra allt så jävla onyttigt det bara går. Funderat på det där med att dygna innan flyget men kommit fram till att det inte är någon bra idé. Mår så kasst när jag är trött och man sover ju åt helvete dåligt på flygplan. Tror det skulle bli en jävla misär de timmarna jag trots allt är vaken. Håller med angående planets skärmar... usla Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 16 December , 2009 Rapport Share Postad 16 December , 2009 Borde väl inte vara några problem med 24h om du flyger tsm med flickvännen ...... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 16 December , 2009 Rapport Share Postad 16 December , 2009 Ska ju själv flyga 16 timmar till SA 2a jan och jag bäva inför det. Blir fan rastlös om jag sitter i en bil i typ 2 timmar. Kommer ihåg när vi åkte till Thailand, jag höll på att dö, ville fan öppna flygplansdörren o hoppa ut efter 10 timmar. Det positiva är väl att vi flyger till Istanbul först o är där i 6 timmar innan nattflyget ner till Kapstaden. Kanske man hinner åka in en snabbis till stan lr nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 16 December , 2009 Rapport Share Postad 16 December , 2009 Tror inte man får lämna flygplatsen om man har incheckat bagage... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 16 December , 2009 Rapport Share Postad 16 December , 2009 Tror inte man får lämna flygplatsen om man har incheckat bagage... WAT?.... T I L T Fast när jag tänker efter så fick vi lämna flygplatsen i Paris på väg till Rio när vi skulle va där i 4 timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FriSoren Postad 16 December , 2009 Rapport Share Postad 16 December , 2009 Borde väl inte vara några problem med 24h om du flyger tsm med flickvännen ...... +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
erik8 Postad 16 December , 2009 Rapport Share Postad 16 December , 2009 Tror inte man får lämna flygplatsen om man har incheckat bagage... Känns som jag gör ett normalt första inlägg här men iaf... det var inga problem när jag åkte från Miami via New York till Sverige. Hade några timmar att döda och det var inga problem att ta en tur in till stan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SuckItOrMuckIt Postad 16 December , 2009 Rapport Share Postad 16 December , 2009 köp valium, då kommer flygningen gå mycket lättare! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sorkoas Postad 16 December , 2009 Rapport Share Postad 16 December , 2009 köp valium, då kommer flygningen gå mycket lättare! samt om du vill ha minnesluckor tre dagar efter flyget. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CarlDenStore Postad 16 December , 2009 Rapport Share Postad 16 December , 2009 Går rykten om att 80% av alla som är med i 10000m-klubben har tagit till vara på 24h-flygningarna där så att säga. Tycker du definitivt borde göra detsamma=) Det är ju ett bra tillfälle... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 16 December , 2009 Rapport Share Postad 16 December , 2009 WAT?.... T I L T Fast när jag tänker efter så fick vi lämna flygplatsen i Paris på väg till Rio när vi skulle va där i 4 timmar. Känns som jag gör ett normalt första inlägg här men iaf...det var inga problem när jag åkte från Miami via New York till Sverige. Hade några timmar att döda och det var inga problem att ta en tur in till stan Då hade jag fel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 16 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 16 December , 2009 Går rykten om att 80% av alla som är med i 10000m-klubben har tagit till vara på 24h-flygningarna där så att säga. Tycker du definitivt borde göra detsamma=) Det är ju ett bra tillfälle... Avstår nog den tillsammans med brorsan Ska alltså inte dit med tjejen obv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 16 December , 2009 Rapport Share Postad 16 December , 2009 samt om du vill ha minnesluckor tre dagar efter flyget. Sorken, alla käkar inte en hel karta på en gång! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ncrio Postad 16 December , 2009 Rapport Share Postad 16 December , 2009 Woodbury är fakking awesome, ska till Miami på tisdag men det är tyvärr inte lika hög standard på outletsen där i närheten. (om någon har nåt bra förslag? Premium-outleten utanför fort meyers får sig ett besök i år igen..) Tråkigt att höra med maten, ätit ruskigt bra i NY även om det kostar på.. Australien ska du iaf gå på chocolate by the bald man, NÖT-kafeet i världen. http://www.maxbrenner.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts