Gå till innehåll

Don Ongame - Lessnar lite på dons!


SNGPRO

Recommended Posts

  • Svars 168
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Din rulle har ökat fint ser jag.

Hur många tim per dag spelar du ungefär ?.

Vilkten timpenning har du haft när du spelat 10 dollars resp 20 ?.

 

Vad uppskattar du är en bra roi på DON samt tycker du det är skillnad på 10 och 20 ?.

Många frågor men är man nyfiken så :) (spelar inte don själv dock).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Heja...

 

 

Sjäv så viker jag TT utg där nästan jämt..

 

QTs som kort ställer jag....

 

AQ syn....

 

22 viker jag. Som sagt förut vi behöver inte röra oss där och försätta oss i ett läge där det räcker med att sigge dubblar upp så är vi delad sist....

 

A3s kan inte koma på någon vettig anledning att spela den där, visst får vi den ser det riktigt bra ut men riskerna är för tora helt enkelt.....

 

Varför viker du 1010? Är det inte vanliga FR, eller är det DoNs? Känns lite vekt att vika med 7 pers kvar, vilka händer spelar du då?

 

Sorry för sen coment men men...

 

Ska följa denna DB.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kört några dons idag och plussat. Lirar mestadels tior men har blandat in en del 20 också.

 

Bankrullen är på 1285 och har snart bonusen klar. Efter det blir det en 1000 bonus.

 

Laddade ner monks program idag. Den måste jag faktiskt köpa sedan för 30 dollar. Blir så enormt mycket enklare att lira med sorterar funktionen. Iaf dons där man e så asssssight då blindsen är låga.

 

Genom att programmet gjorde 9 tabling så enkelt måste jag nog investera i en monitor med bättre upplösning än min. Behöver få plats med iaf 12 bord med nästan inget overlap. Nu får jag plats med 9 utan nästan overlap.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Avslutar dagen på $1772.

 

Har plussat ca 250 på spelet och fått en 300 dollars bonus.

 

Spelat mycket dons och något sett vanliga 10 manna.Det stabila plusset fanns hos donsen men det stora plusset på 10 manna vanliga efter mycket bra spel.

 

Rullar på fint just nu.

 

I morgon skall jag försöka spela enbart 20 dollar dons samt något set vanliga. Skall kanske testa någon 50 dollars med.

 

Och ang betpot programmet så är det inget BOT. Helt enkelt ett program som flyttar bord och organiserar bord. Det har inget att göra med vilka kort du skall spela, ur vilken position eller hur du skall spela.

 

Ber om ursäkt för den taskiga tonen i svaret ovan, men var stressad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snart kanske man måste skriva som Euroytmech:)

 

Om ni går till programmets hemsida som ni har länk till ovan så finns där utförlig beskriving på programmets alla funktioner. Hur det fungerar kan man altså läsa där.

 

Men som svar på din fråga: Nej absolut inte. DET hade varit för nära en bot. Programmet har inget med spelet att göra överhuvudtaget.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...