Nice Hand GG Postad 16 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 16 Juli , 2009 Klonk! https://www.netauktion.se/auction/product/drickkyl/ Allt som allt med moms blir 1750kr och jag är så nöjd över detta köp att inget kan gå fel denna månaden.
Nice Hand GG Postad 20 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 20 Juli , 2009 Hittade lite dollar på pokerstars häromdagen och satte mig och lira lite HU för dessa. Hitta min livs fi när tillvaron behöver lite action. PokerStars, $0.25/0.50 Hold'em Cash Games, 2 Players Hand Converter by Pokerhand.org Board: Button: $69.20 BB: $50 Dealt to BB A:heart: 8:heart: Pre-flop: Button raises to $18.50, BB raises to $50 and is all-in, Button calls $31.50 Flop: ($100.75) 6:diamond: 4:club: 6:club: (2 Players) Turn: ($100.75) A:spade: (2 Players) River: ($100.75) 5:diamond: (2 Players) Results: BB Showed A:heart: 8:heart: Button Mucks 9:diamond: Q:spade: BB wins $99.50 8-) 8-) PokerStars, $0.25/0.50 Hold'em Cash Games, 2 Players Hand Converter by Pokerhand.org Board: BB: $73.75 Button: $50.45 Dealt to Button K:heart: 7:club: Pre-flop: Button raises to $1.50, BB calls $1 Flop: ($3.25) 7:heart: 7:spade: 3:club: (2 Players) BB checks, Button bets $1.50, BB calls $1.50 Turn: ($6.25) 9:club: (2 Players) River: ($6.25) A:spade: (2 Players) BB bets $67.75 and is all-in, Button calls $44.45 and is all-in, BB returns $23.30 Results: BB Showed 8:spade: 7:diamond: Button Showed K:heart: 7:club: Button wins $100.40 8-) 8-) PokerStars, $0.25/0.50 Hold'em Cash Games, 2 Players Hand Converter by Pokerhand.org Board: BB: $65 Button: $51.40 Dealt to Button J:club: 8:heart: Pre-flop: Button raises to $1.50, BB calls $1 Flop: ($3.25) 5:diamond: J:diamond: 8:club: (2 Players) BB checks, Button bets $1.50, BB calls $1.50 Turn: ($6.25) 9:diamond: (2 Players) BB checks, Button bets $3.50, BB calls $3.50 River: ($13.25) 8:diamond: (2 Players) BB bets $58.50 and is all-in, Button calls $44.90 and is all-in, BB returns $13.60 Results: BB Showed 7:club: A:diamond: Button Showed J:club: 8:heart: Button wins $102.30 8-) 8-) PokerStars, $0.25/0.50 Hold'em Cash Games, 2 Players Hand Converter by Pokerhand.org Board: BB: $34.85 Button: $78.55 Dealt to Button A:club: Q:heart: Pre-flop: Button raises to $2, BB raises to $34.85 and is all-in, Button calls $32.85 Flop: ($70.45) 6:spade: J:club: 7:spade: (2 Players) Turn: ($70.45) 5:heart: (2 Players) River: ($70.45) 4:club: (2 Players) Results: BB Showed A:heart: J:heart: Button Mucks A:club: Q:heart: BB wins $69.20 Totalt 57 händer fick vi spelat trots dessa 3st 100$ potter slutade jag endast +33.75$ mot han För karma då bjuder jag på nicket: TolleFseN och ni som vill gula min ps rulle så får ni fan ta och kämpa lite har säkert outat det någonstans.
Nice Hand GG Postad 22 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 22 Juli , 2009 Springer som en gud på PS... lyckats vända de 595.50$ jag hade i söndags till 1458$ idag. Dock hjälper det inte mig inte så mycket att veta att jag springer som en gud. När jag imorgon skall knega för 109kr/h i regn, dubbel leg, kataloger och antagligen massa jävla fitt lönebesked. Skönt att veta att jag har endast 3veckor kvar på måndag. Men då återstår även några telefonkataloger, 600-700 clas ohlsonkataloger och även 600-700 vidriga ikeakataloger. Jag frågar mig själv varje kväll... Varför i helvete står jag ut med skiten? Svar: Det gör jag inte, men det få sommaren att glida förbi i perfekt fart och så är det väl kanske en av dem minsta bekymmerna jag har just nu. För vet inte riktigt hur jag skall lösa boende inför hösten inte så att jag inte har någonstans att bo, för det har jag. 3ställen har jag om det skulle krisa Men jag vill helst hitta egen lya, på något utav dessa tre ställen. Ställe 1: Dyrast kanske nästan fördyrt, Roligast, Längst till jobbet. Ställe 2: Funkar, kommer nog har rätt trevligt, rätt nära till jobbet, inte så dyrt. Ställe 3: Lockar inte så mkt, långt till vänner, ligger i en sommarstad som dör ut på slutet av augusti, inte så dyrt, väldigt nära till jobbet. Mitt jobb jag har till hösten innebär att jag inte behöver vara på ett kontor 5dagar i veckan 9-5 men jag skall helst vara på kontoret 1-2 dagar i veckan sedan kan jag jobba hemifrån. Det lutar antagligen mest åt att det blir ställe 2 eftersom här har jag nära till både ställe 3 och ställe 1 samt att jag har mesta delen av polarna här som inte valt att plugga vidare. Dock blir det väl att jag bor hemma först i några månader innan jag flyttar för först och främst för att jag antagligen köper en Bostadsrätt och då vill jag veta att jag gör rätt för mig så jag inte inser efter att jag köpt skiten att jag inte vill bo här. Men först och främst är det några grejer jag verkligen behöver styra upp till hösten när jag fortfarande skall bo kvar hemma. Ta körkort, IGEN. Skaffa en prenumeration på en vettig morgontidning (dn lr svd) Köpa en god kontorsstol Boka resa till thai.
Illvillja Postad 23 Juli , 2009 Rapport Postad 23 Juli , 2009 Att ha DN lr SvD utan att bo i Sthlm e typ som att prenumerera på 2 dagar gamla tidningar. Pressläggning runt kl 18 lr ngt så de suger... Dessutom e de ju skönt när alla badjävlar försvinner i augusti så man slipper köa för att komma till jobbet
Nice Hand GG Postad 23 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 23 Juli , 2009 Att ha DN lr SvD utan att bo i Sthlm e typ som att prenumerera på 2 dagar gamla tidningar. Pressläggning runt kl 18 lr ngt så de suger... Dessutom e de ju skönt när alla badjävlar försvinner i augusti så man slipper köa för att komma till jobbet Tror jag kan få DN runt 10:30-11:30 samma dag. Det får i alla fall mina kunder Att det är skönt när alla badjävlar försvinner kan jag typ hålla med om, men liksom allt annat försvinner med Dock sjunker även priserna på alla varor igen, sjukt -EV att betala 89kr för en sketen kebab. Jag funderar på att skicka in en motion till fullmäktige om att man skall sänka den kommunalskatten med 50 procent under juli-aug för kommunen gör ändå så goda pengar på turisterna! :lol: Tror fan jag skall ta ett snack med Roland imorgon... ringer honom. Och det jag egentligen kom hit för var att fråga om någon kan minnas ett papper/bild på ett system där varje kort hade ett värde så la man ihop dessa två så kunde man då räkna ut om det var en bra hand Vill minnas att jag hade den när jag grinda FL på Pacific Poker 2002 Blev mest nyfiken på hur det hade funkat idag Edit: Krävs det verkligen läkarintyg på att slippa en heldag på ikea?
Nice Hand GG Postad 24 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 24 Juli , 2009 PokerStars Game #30822692963: Tournament #181818691, $15+$1 Hold'em No Limit - Level I (10/20) - 2009/07/24 17:02:43 CET [2009/07/24 11:02:43 ET] Table '181818691 1' 9-max Seat #5 is the button Seat 1: Breezzer (1500 in chips) Seat 2: joka101 (720 in chips) Seat 3: thegreek313 (900 in chips) Seat 4: karpfen 69 (1930 in chips) Seat 5: Csupszi (1470 in chips) Seat 6: Dagisbarn (1420 in chips) Seat 7: yudianto (2000 in chips) Seat 8: Bbee01 (2300 in chips) Seat 9: Pan Ed (1260 in chips) Dagisbarn: posts small blind 10 yudianto: posts big blind 20 *** HOLE CARDS *** Dealt to Dagisbarn Bbee01: folds Pan Ed: folds Breezzer: folds joka101: folds thegreek313: folds karpfen 69: raises 40 to 60 Csupszi: folds Dagisbarn: raises 120 to 180 yudianto: folds karpfen 69: raises 120 to 300 Dagisbarn: calls 120 *** FLOP *** Dagisbarn: bets 260 karpfen 69: calls 260 *** TURN *** Dagisbarn: checks karpfen 69: bets 100 Dagisbarn: ??? Shova? Folda? Eller skulle jag ha skippat checken? Har ingen read på snubben.
Nice Hand GG Postad 25 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 25 Juli , 2009 Idag kräftskiva, en sak dock... Hatar skaldjur, hatar verkligen att pilla med skaldjur, hatar doften från skaldjur, hatar smaken från skaldjur men älskar livet. Så endast semi-sugen. Men eftersom det är idag jag skall klara av juli målet, 44st smirnoff ice så kan jag ju inte backa ut nu. Men känns bara fel dock att komma ner med illa jävla luktande händer och försöka konsumera 44st smrinoff ice. Så funderar på att skjuta på det till nästa helg. Dock kan jag kanske köra en dodge på kräftskivan och få med mig lite annat folk till ett litet trevligare krök med lite mer Nice Hand GG style. Men tydligen hade jag lovat att gå på denna jävla kräftskiva, när jag sa: "Vet inte, kanske kommer några timmar senare, får se." NÄR I HELVETE SA JAG, JA? Och dessutom skulle det vara rätt många personer på denna kräftskiva och eftersom jag vet vem som står host för denna "festlighet" så tvivlar jag väldigt mycket på att det är folk jag kan tänka mig att jag kommer kunna komma överns med för antagligen har dom sådan syn på livet som verkligen, verkligen, verkligen stör mig. Och liksom varför skall jag då typ sitta på denna "festlighet" med folk som hatar mig för den jag är, folk som jag hatar för att dom är som dom är. För senast gång jag var med några ur detta sällskap tog jag taxi hem redan vid 21, för då orka jag inte med dom när dom tyckte jag inte var human som tyckte att organhandel var okej.... Okej liksom? Kan det finnas något mer humant i sådant kapitalist samhälle vi lever i att man själv får välja att kanske sälja sin njure till en person som behöver den för att överleva? Sur som ett bi när dom kallar mig, icke human, jämför mig med hitler och att jag hatade alla fattiga. Var någon som sa något i stil med "Fan du är ju typ nya tidens Hitler, iställer för att döda judar skall du döda fattiga." Då sa jag inte ett ord mer, prata inte med dom, tog min mobil ringde taxi och drog hem. Så nu skall jag då på en "festlig" kräftskiva. Skall fan punga upp 20 kräftor för att visa vad vi har kapitalism att tacka för. Hej svejs!
Nice Hand GG Postad 26 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 26 Juli , 2009 Vaknat efter en ganska seriöst störtskön kväll, så störtskön att jag undrar om jag någon gång kommer kunna toppa den... Kvällen börjar på ett köpcentrum vi skulle ut och köpa lite kräftor och räkor till den där kräftskivan jag var så otaggad på. Dock insåg vi att vi hade gott om tid så blev lite stop i lite andra butiker. När vi lämnar stället har jag lyckats köpa en ny klocka, en jacka och ett par skor. 8-) Allt Gant eftersom jag tycker vi skall hjälpa våra svenska varumärken i finnanskrisen! Väl på kräftskivan gick det okej det var inte så farlig flopp som jag hade tänk mig, var snarare att jag satt med JJ fi hade 4bettat pre flop och på floppen kommer 742 och FI pottar. Ungefär där satt vi... Kvällen rullar vidare och våran lilla "viphörna" på kräftskivan fylls allt eftersom med fler och fler folk :roll: Det var ju inte så att jag och polaren tyckte det var dags att tömma spritskåpen hemma. Vid 19:38 kommer jag på att jag glömt ringa min lilla VIP fixare så snabbt som fan slänger jag mig på telefonen då visar det sig att VIPen är redan beslagtagen av Lorentz & M.Sakarias och listan är full... Men ballah som man är så får jag mitt namn på listan även fast den var full. När vi lämnar kräftskivan åkte några bil ner och så valde jag och några andra att gå ner här uppstod då lite problem eftersom jag hade mitt namn på listan och det var bara jag och en till som skulle med in som valde att gå ner. Och båda vi två behövde pissa... Vi hade inget val och fick lämna dom utanför... Jag kan ju tillägga att det var rätt lång kö, festival + Lorentz spelning kan jag tänka mig bidrog lite. Så då var det så fullt så att kön sträckte sig ut på gatan och dom där som står i vanliga kön vägra släppa förbi oss två, så fick ringa min lilla vip fixare och inom 20sekunder kommer två vakter och plogar vägen åt oss :mrgreen: Väl efter toa besöket så smygstartar vi lite med två drinkar i väntan på dem andra. Kan väl kanske tilläggas att polaren och flickvännen stod i den långa kön och jag och polarens flickvän var inne, dom två andra var ju inte nådigt sura :roll: Dock träffar vi massa trevligt folk där inne och jag tyckte denna kvällen var så god och ung nog för att köra på att knäcka CDS fjuttiga 43 Smirnoff ICE... Väl framme fick jag beskedet att jag inte fick beställa så många på en gång. Liksom varför mecka så mkt... 10st fick jag beställa där emot. Dessa försvann snabbare än vad smör smälter i solsken, så 15minuter senare var jag där igen och beställde in 10st till... Då säger denna söta trevliga bartender något som jag inte hör men någon minut senare kommer en servitrör ut med min smirnoff och leverar dom till bordet. 20minuter senare var det att röra på sig igen, då jag antagligen syndes mest utav alla på det ställe med min ickså ödemjuka nyinköpta jacka så skiner bartendern upp med ett bigsmile och säger "Hur många var det du skulle ha egentligen..." Jag skiner ännu mer "Alltså jag skall ha 24st till men jag kan komma tillbaka senare om du inte vill servera mer än 10." "Nej men vänta en stund så ber jag någon fixa det." 5minuter senare kommer vår servitör ut med mina sista 24smirnoff ice och ungefär här då för att koppla tillbaka potten med 742 floppen där jag sitter med JJ och FI har pottat. Så har jag nu callat hans potbet och så turnar jag J. Men med alla smirnoff runt vårat lilla välplacerad bord vid en ingång mellan själva utedelen och innedelen kommer också alla jävla äckliga groggluder. Så kommer det fram två jävla fjortisar som inte ser ut att vara en dag över 15.. Liksom vad fan gör dom här inne? Liksom vem fan går fram till ett bord där dom inte känner någon av oss och frågar ifall dom två kan ta var sin? Polaren är dock snabb "Nej ditt groggluder." Hon ser smärre chockad ut och säger "Vad du var otrevlig." Han drar till den där dryga ansiktutrycket och säger "Som sagt försvinn groggluder." WP sir, well played. Kvällen är ju långt ifrån slut också jag lyckats mellan 23:00-01:00 att konsumera 44st smirnoff ice och 1drink. Då händer det mest otroliga, otroliga, OTROLIGA... Jag blev bjuden på en drink! Och lite senare en till drink, liksom den här kvällen kan ju inte gå fel. Tillbaka till potten igen, FI pushar på turn med sin 1500bb djupa stack på 25/50$, jag snappcallar med min 1500bb djupa stack och rivrar min sista J, ungefär så nöjd var jag just då. Men det värsta är ju alla utomstående folk som inte känner mig och alla dessa förtal om att jag lever på föräldras pengar börjar irritera mig förbannat mycket, vad kan jag liksom göra åt saken... Jag börjar förlora förmågan att ignorera dessa folk det är ju aldrig jag som börjar "bråken". Jag går ju liksom aldrig fram. "Jävla fattiglapp har du bara råd med en öl, haha!" Men det är helt okej att gå fram och säga "Betalar pappa åt dig ikväll? Jäva brat." Hur som helst när vi skulle röra oss hemmåt så hade polaren tydligen blivit svinförbannad på någon som hade sagt något som inte stämmde, jävla drama var det kan jag lova. Jag ville mest hem eller till en efterfest jag orkade verkligen inte med ett bråk, för jag ställer mig helst utanför sådant. Om det blir bråk ringer jag stiftelsen så får dom fixa det. Och stiftelsen styrelse ordförande jobbade tydligen som ordningsvakt vid taxin ivkäll. Vilket fungera utmärkt eftersom vi skulle hem Så snabbt har jag aldrig fått tag på en taxi. En god kväll helt enkelt! Bara det att efter en sådan här utgång så försvinner hela söndagen eftersom ingen av dom jag känner orkar med något dagen efter... Jag kan mycket väl ut och springa milen. Helst vill jag spela lite tennis med polaren eftersom vi har match nästa vecka men han orkade inte...
Caroline87 Postad 26 Juli , 2009 Rapport Postad 26 Juli , 2009 Haha fan vad underbart med smirnoff ice, nu måste jag nog börja följa denna db
Nice Hand GG Postad 26 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 26 Juli , 2009 Dagens låt: Och just det... Hata sociala medier allt sprids så snabbt Men vad gör det för mitt liv springer sjukt långt över EV.
Illvillja Postad 26 Juli , 2009 Rapport Postad 26 Juli , 2009 Jag tror fan att din alkoholkonsumtion under en kväll kan mätas med min totala sedan Nathalie blev gravid med Jamie för drygt 3 år sedan... o då hade jag svensexa för en vecka sen
Nice Hand GG Postad 26 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 26 Juli , 2009 Jag tror fan att din alkoholkonsumtion under en kväll kan mätas med min totala sedan Nathalie blev gravid med Jamie för drygt 3 år sedan... o då hade jag svensexa för en vecka sen Ja kanske inte går att förneka eller ja vad vet jag. Men av vad jag hört så får jag väl ligga i så hårt som möjligt innan det är försent. :cry: Jag kommer ju ha i alla fall rätt 4tuffa helger från 21:e aug till 12:e sep när 80% av mitt kröksällskap skall ingå i någon sorts 4veckors nollning. Liksom var skall jag ta vägen? Förhoppningsvis kanske jag har körtkort och då kan jag nog fan lösa något! Dessa jävla bekymmer... Nej nattnings låt och sängdags:
Nice Hand GG Postad 27 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 27 Juli , 2009 Nu inser jag varför mitt liv springer så sjukt bra.... http://di.se/Avdelningar/Artikel.aspx?ArticleID=2009\07\27\346321§ionid=BorsMarknad Väl planerat uttag jag gjorde... :cry: :cry: Och denna härliga liraren är min nya förebild: http://di.se/Avdelningar/Artikel.aspx?ArticleID=2009\07\25\345960§ionid=Ettan Lr ja inte riktigt, Bert Karlsson är lite av en favorit och även en god jävla britt i runt 50 års åldern som jag inte vet namnet på men han rulla fram till mig i en Aston Martin inne i Uddevalla och fråga efter ett bra hotell. 30 minuter senare sitter vi på samma bio...
Illvillja Postad 27 Juli , 2009 Rapport Postad 27 Juli , 2009 Whina lagom på dollarkursen, vissa andra lever av dollarn och förlorar alldeles för mkt på att den går ner igen
Nice Hand GG Postad 27 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 27 Juli , 2009 Eftersom jag nu cashat ut lite av mina lekpengar tänkte jag att det var dags att göra något nytt. Och skall nu testa på något som varken har med poker eller spel att göra. Jag skall ge mig in i textil och finansbranchen Börjar med en rulle på 10 000kr och hoppas på 100%ig vinst innan 2010. Vi börjar kvällen med att backa. 534kr på några domänköp. Outar bara några av dessa då jag inte betalt alla ännu lyckades lägga det på två olika fakutror och den ena råka jag skicka med brev... Räknar med att slå upp portarna för siten 1:e september. Vad som kommer att finnas där får ni helt enkelt vänta på men namnet lär väl säga en del, konceptet är väl kanske inte allt för vanlig men jag tror på den och hoppas på den. Den är absolut inte dyr i drift eftersom webbhotellet sponsrar en privatperson med :roll:. Och jag planerar att ha annons budget för 1500kr/månaden från och med 1:e oktober då jag räknar med att omsätta minst 3000kr/månaden. Vid 31:e December 2009 räknar jag med gått på en vinst med 11000kr sedan idag. Vi får väl se Dom andra tre domäner som inhandlades har jag inte riktigt ännu satt mig ner och kollat siffror ännu, men gillade namnen och hoppas på att kläcka en god idé inom närmsta veckan. Kan nämna att det är 3 olika domännamn och inte ett helt paket men alla 3 ligger inom samma genre. Hur som helst, kvällens lilla affärer. -534kr. Än så länge är alla siffror inklusive moms, skall uppdatera den dag jag har tid med bättre siffror. Bankrulle: 9466,00kr.
Nice Hand GG Postad 5 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 5 Augusti , 2009 Okej får bumpa upp denna dagbok med ett litet glatt krök Eftersom jag nu håller på med mitt 10k-projekt tänkte jag att det skulle kunna passa med ett trevlig företagsfest att mjuk starta mitt entreprenöskap med. Så tänkte att denna kvällen skulle "företaget" stå för notan Tror dock chefen (jag) inte var så glad över den anställdes (jag) hybris så den anställde fick betala på egen ficka istället. Jag börjar kvällen med att blir aspackad redan på förkröket. Fråga mig inte hur men har aldrig varit så lätt påverkad som jag var då. Tror jag kanske fick i mig 4-5 starköl och en ganska så stark gin&tonic ca 60/40 fördel till gin. Vi bröjade med att köra ring of fire, vilket alltid slutar på samma visa att alla ballar ur efter en runda och jag och polaren fortsätter heads up, över lr under och jag får "gissa" och jag skall alltid springa sjukt dåligt. Kompisen säger redan vid nio att han skulle sluta dricka vid 12 för han skulle upp och köra till ett 2-års kalas dagen efter. Jag sa att det skall vi se till att lösa Det gjorde jag även. Påväg in till Trägårn som det så fint heter här så passa jag på att springa förbi en bankomat och lösa morgondagens problem för polaren 600kr och citat "Du! Du tar taxi imorgon". Sagt och gjort. Men dessa jävlar ville först titta förbi harrys eftersom det var gratis inträde där, jag blev helt plötsligt fett ottagad och satta mig på uteserveringen och så får jag syn på polare som skulle vidare till Trägårn. Med hjälp av han lyckades jag övertala dom andra om att Harrys sög och det var ett inte så lika dåligt Trägårn vi skulle till. Ena polaren och han som hade hjälpt mig att övertala resten av sällskapet att dra vidare till Trägårn drog dit lite i förväg för jag behövde ta ut lite mer pengar för inträdet. Obv missklickar jag i bankomaten istället för 200kr blev det 2000kr... Svor högt och visste att denna kvällen skulle sluta illa. Så kommer vi dit klockan är väl runt 22:30 och så är det KÖ... WTF jag har ju obv glömt listan. Värden känner dock igen mig, jag springer förbi hela kön medans resten av sällskapet får stå kvar längst bak. Jag får nu enligt uppgifter från mina 2 polare som redan var inne att jag tydligen bjöd hela kön på inträde ca 20pers i kön oss inkluderade. Allt för att det skulle gå så snabbt som möjligt. Och snabbt gick det för mitt sällskap fick gå före alla andra och alla vart nöjda. Min lilla favorit bartender står i kassan hon skiner alltid så trevligt när jag kommer fram, jag har börjat fundera på om dom säljer på provision. Dom är alltid så glada när dom ser mig. Hur som helst små startar jag kvällen med 6öl 6smirnoff ice. Lite senare så beställer jag in en ny runda med smirnoff ice a 12st. Jag går fram och säger "12 smirnoff!" min trevliga bartender ser smärre chockad ut och säger "Bara 2 !?" obv hörde hon fel och jag fick upprepa mig varav hon säger "haha... tänkte väl det." Det är ungefär här ifrån fram tills 01:55 det är nästan helt svart. Enligt uppgifter från vänner, skall jag tydligen ha stått på dansgolvet med 2hinkar fulla med smirnoff och polaren hade även han stått med 2 hinkar fulla med öl(på min nota). Det mest brutala av allt var ju att det var typ bara jag 4 polare av det manliga könet och kanske 2-3st till av det manliga könet på ett halvfullt dansgolv smockat med kvinnor. Där jag inte kunde lägga märke till att någon såg ut som ett jävla ras flesta var liksom mer än okej. Nuff said min flickvän var med men satt mest typ 50meter bort och satt och snacka med några tjej kompisar. Liksom polaren fick till det 2 gånger under denna kvällen, det borde tala för allt. Okej tillbaka till 01:55 så börjar det klarna igen, för nu vill jag minnas att jag beställde in det numera klassika 01:55 champagnen När det stänger 02:00 En fin avsluting så att säga på kvällen. Dock begav vi oss till kebab stället där det bjöds på kebab för fulla lass. 5 kebab tallrikar och 1 pommes tallrik. WP. Dagen efter är typ första gången jag vaknar med något symptom av en baksmälla hade micro-ont i huvudet. Depressionen kom sedan när jag hitta alla kvitton... 48Smirnoff Ice 18 öl 3 cider 6 4cl shots 2 6cl drink Liksom förra helgen gick jag in för att köpa 44 smirnoff ice helgen efter mer eller mindre råka det bli det, talar inte gott! Och just det, kompisen som fick till det 2ggr under kvällen skickar ett sms dagen efter. Tack NN jag hade jävligt trevligt ikväll och de är din förtjänst du är en underbar människa!!!! Jag väljer även att ringa en polare rätt tidigt på morgon och fråga ifall han ville lira tennis. Varav han öppnar upp samtalet med. Du! Fan vi måste sluta hetsdricka så här det är fan inte okej... Hej förresten.
Nice Hand GG Postad 6 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 6 Augusti , 2009 en liten fråga bara.. är din flickvän tjejen som jobbade på caféet? Si, yes.
Nice Hand GG Postad 6 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 6 Augusti , 2009 Tja! Ser ut som att jag kanske går mot en vitvecka nu, första sedan nyår? Tror jag faktiskt på fullaste allvar inte haft en enda helg utan att varit berusad sedan nyår. Studentliv Hur som helst kanske det leder till att jag får en del saker gjort och kanske då vill bragga om min nya coola sida. Men måste fråga moderator en snabbsak, sidan som kanske kommer att länkas är en affesida, dock ej poker. Men den kan väl anses ha microanknytning till poker eftersom det har en del med olika lösningar att göra vid onlinebetalningar. Skulle det vara okej att göra reklam för den endast här i dagboken? Hur som helst så kan jag berätta om den sjukaste drömmen jag hade inatt. Jag typ helt plötsligt står på Golf Rangen på min hemma klubb brevid mig står Ivey och Antonius :shock: . Drömmen är fortfarande lite rörig för jag typ slår ett slag samtidigt säger Ivey 20 quid varav jag efter slaget blir svinförbannad och börjar slå Antonius med min klubba. Det blir lite svart 5min senare står vi på treans tee då skall jag ta upp en boll ur bagen men där bollarna brukar ligga låg bara massa dollar sedlar. Tro fan jävla väckarklocka skall ringa och väcka mig ur denna sjuka dröm jag försöker blunda hårt som fan för att komma tillbaka. Funkar inte snoozar lite och går upp. Hoppas på episode 2 inatt. Dagenslåt för att livet år så underbart just nu:
rAilFISH Postad 7 Augusti , 2009 Rapport Postad 7 Augusti , 2009 Varför köper man över 40 smirnoff ice för? Är det inte bara folk som egentligen inte gillar att dricka som dricker sånt där för att det smakar så lite alkohol som möjligt?
Nice Hand GG Postad 7 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 7 Augusti , 2009 Varför köper man över 40 smirnoff ice för? Är det inte bara folk som egentligen inte gillar att dricka som dricker sånt där för att det smakar så lite alkohol som möjligt? Själv tröttnar jag lite på skiten redan efter 3-4st men det gör jag även på alla andra drycker med. Så beställer in smirnoff ice för den ser minst ödemjuk ut.
Recommended Posts