Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 205
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Brynäs för SM-guld, yes! Ska du upp på någon match?

Vet inte än... Men skall försöka få tag på VIP biljetter i Karlstad, för vet att min halvfarsa blev bjuden en gång dit upp av hans arbetskamrat annars köper jag nog några..

Blir det final så blir det Gävle vill jag lova :D

Postad

Dagens grind-låt:

Själv tycker jag väll att det är en av Jason Nevins bästa remix.

Men nog om sådant jävla skit.. Vakna idag och trodde det var torsdag :D dvs jag trodde det var match 1 i slutspelet när Brynäs tar 4raka mot färjestad! För jag har den känslan av att Brynäs vinner SM-guld och mitt väldigt generösa liv bara rullar vidare. Hur som helst så visa det sig att det inte var torsdag vilket var tur i sig för då hade jag missat min lilla tripp till fjällen som jag åker på imorgon torsdag :D

Någon som ger mig 25 gånger pengarna på att Brynäs vinner kvarten mot färjestad?

Och eftersom jag nu även cashar pengar på att leka SEO Konsult och webbdesigner tog jag mig fritiden att köpa ett års medlemskap på denna sida http://www.seomoz.org för lite över 10 000kr. Så nu kan jag verkligen leka SEO Konsult :D

Antagligen om jag inte hittar jobb efter skolan så kommer jag kombinera webbdesign/seo konsult ihop med pokern.

Postad

Hemkommen från min lilla endags tripp till världens absolut tråkigaste "fjäll" hovfjället. Inte nog med att den absolute skönaste backen att köra var en kurva lång så var man nere vid samma lift som man nyss gick av för 30-40 sekunder så tog det ca 3 minuter att komma upp till samma ställe igen.

Och sittliften som fanns var väll okej i sig förutom om att jag tyckte att den gick lite långsamt men det krylla av folk som verkligen inte kunde åka lift -_- känns som man spendera mer tid stilla stående än rullandes.

Men the big finale kom senare på eftermiddagen. Någon patet som inte hade någon kontroll what so ever kom med fullfart från en "svart backe" (typ mörkgrön) och kört rakt in i mig där jag på någon sätt vrider till knät ganska illa..

Just då kände jag inte så mycket utav smärtan... Utan kände bara mer hat till alla pateter. Men senare när vi var på väg hem börjar det bulta ganska illa och just nu kan jag inte stödja mig på knät utan att tappa balansen så nu har jag tagit lite smärtstillande och kollar på idioter som inte klarar och köra bil på tv 4...

Slutspelet då:

Brynäs ligger under < Frölunda blir krossade

Dagens grind-låt:

nej skämt och sido...

Postad
Riktigt skönt att Frölunda tar stryk, hoppas dom åker direkt.

Lejonkunglåten är världsklass för övrigt!

LUUUUULEÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:mrgreen:

Postad

Sitter här på förkröket och är väll lagom full må jag erkänna... Ja jag vet klockan är bara 20:48 men vi har svept sedan 17 idag :D

Dagen har varit som vilken annan fredag som helst so far... Upp sju skola åtta hemma två och yttligare en meningslös skoldag mindre :D. Idag hade dom något jävla tema också på stället vi skall till typ sommar tema.. Kom man sommarklädd fick man gå före i kö och gratis inträde... Inte för att det kostar mig något och jag kan bara slå ett nummer och säga mig + hur många personer jag vill så hamnar jag på listan, för dom har inte råd att låta mig stå i kön :D

Dessutom brukar jag alltid få en liten hörna avspärrad bara för mig 8-) och du är det största innestället här i stan. Men vi åker inte än på ett tag just nu sitter jag här och skriver... Vilket ni bör klura ut om ni läser det här... För skulle nog vara ganska svårt att inte sitta här om jag nu postar ett inlägg, rent omöligt kallar jag det. :D

Hur som helst så brukar jag alltid försöka leka lite kul och posta dagens grind-låt... Men idag postar jag dagens för-krök-låt-som-spelas-när-jag-vinner-en-match-på-fifa!

Postad

Gah mega tung dag idag....

Först ganska bakis.. börjar dagen med att spela lite men fick typ inte vinna så tilta iväg lite grann men sluta bara back 200$ efter ha legat nere ca 700$ så är ganska nöjd.

Men mega tilt dagen fortsätter när jag inser att jag skulle tvätta bilen idag :D Super kul i typ 2+ grader och en super sketen bil! Jag var väll färdig med bilen runt 2 tiden så då sätter jag mig och börjar på en hemsida åt en kund... Efter ha suttit siså där 4-5 timmar i photoshop kände jag att det var dags för mat :D Obv är ingen hemma och inte fan tänker jag lagamat så åker iväg till närmsta Mcdonalds inhandlar dagens mat.

Väl hemma igen sätter jag mig framför photoshop igen och som sagt detta är mega tilt dagen... På något sätt vet inte hur och vet inte varför... Men av något skäl tryckte jag ctrl+w så kommer det en fråga om jag vill spara... jag svara så klart nej :) Men som ni säker kan klura ut var det hemsidan jag suttit med i 5h :D :D :D :D :D :D

WP GG fish!

Och inte nog med det...

Kvällen avslutas med att färjestad vänder 0-1 till 2-1.. 2-1 målet satte dom när det var 30 sekunder kvar utav period 3 när en brynäs spelare slarvar i egen zon och tappar pucken.

Och dessutom vann frölunda!

Fyfan vad jag hatar 7:e Mars!

Postad

Vilken dag... Behöver jag säga mer? nej tror inte det.

Fast nu har ju inte ni följt den så kanske kan ta och berätta ändå. Min flickvän tycker att hon är en väldigt rolig person, dock håller inte jag alltid med...

Hade sovit hos henne inatt efter att hon ringde vid 23 igår och undra ifall jag kunde komma in, där tvekar jag inte sekund och självklart tar jag bilen och åker hem till henne :D

När jag kommer dit så hade hon en liten överraskning... Hon har tagit sig tiden och köpt flygbiljetter till New York till hon och mig i present till mig, saken är den att hon inte har lärt sig riktigt att jag alltid köper något till mig själv i present där jag verkligen unnar mig själv något gott för att fira att jag klarat mig ett yttligare varv runt solen.

Jag hade tänkt köpa exakt samma sak till mig själv i present... Fast med lite finare platser, för eftersom vi inte behöver boka något hotell så hade jag tänkt lägga lite mer på flygbiljetterna men aja nu får jag åka billigt flyg och se glad ut :rolleyes:

Saken är den att hon visste att jag skulle köpa biljetter för jag hade frågat henne om hon ville med till New York och hälsa på några vänner till mig.

Men så sa hon på hennes charmiga ironiska röst "Haha, tråkigt att du inte fick köpa flygbiljetterna för antagligen hade du köpt dyra biljetter. Men nu kan du ju lägga dom pengarna du hade tänkt lägga på biljetter på mig istället :heart:"

Så vad skall jag nu köpa till mig själv i present... En vänligare flickvän?

För övrigt fyller jag inte år förens 26:e mars men hon ville försöka vara rolig eftersom jag tog fel på hennes födelsedag... jag råka vara en helg för tidig vilket jag alltid kommer få sota för.

Men hur som helst är jag ledig idag och även imorgon eftersom jag insätt att jag inte behöver vara i skolan dom där dagarna och skolan köpte mina argument. Så måndagar och tisdagar pluggar jag på distans synd att kalla det att plugga för just nu har jag grymt fullt upp med kunder som vill ha både det ena och det andra.

Kanske inte bör posta mail som jag får men denna konversation tycker jag är klockren.

Hej!

Vi kommer ifrån.... bla bla bla

....

Vi undrar hur mycket en hemsida skulle kosta. Eftersom det vi håller på med är en kampanj så vill vi alltså bara ha en microsite för just denna kampanj och även reklamplanscher om ni kan tänka er att göra sådana.

....

MVH

NN

Hej!

För en hemsida tar vi 250kr/h, oftast brukar det hamna någonstans mellan 3000kr-4500kr för en hemsida. Du kan kolla in några tidigare tillverkade av oss bland våra referenser, alla dom sidorna har legat mellan 2500kr till 5000kr.

Eftersom ni bara vill ha en microsite räknar jag med några få undersidor som alla ser ganska likadana ut så kan jag tänka mig att just denna hamnar vid 2000kr-3000kr.

Och reklamplanscher är inte något vi gjort tidigare men vi finner inga problem att designa dessa och detta kan vi göra för 150kr/h eftersom det är något vi aldrig tidigare har gjort, men kan garantera att ni inte skall behöva betala för mer än 10h arbete per plansch.

MVH

NN

Och så får vi ett svar... Detta svaret är sjukt mycket roligare när man vet vilka det kommer ifrån.

Hej!

Måste tyvärr tacka nej till er... För gillar inte att ni tar ett timpris för jag som kund vet ju inte alls om ni lurar mig.

MVH

NN

Nej... blir inte alls lika kul ifall man inte vet vilka det är... men vill inte outa dom för vill inte smutskasta mitt eget företag ;-) Men hoppas ingen på PF motiverar likadant som denna "kund" gjorde, för dom ligger i samma IQ nivå som min syrra.

Och på tal om syrran, kan dra en liten brag för alla railbirds... Hon var på efterfest hos Blom90.

Postad
Jobbig kväll... Brynäs åker på stryk av färjestad, sm guldet känns bara längre och längre bort och dessutom så vann frölunda mot luleå ganska stort...

Men..

Jag har en gammal matchtröja hemma från ~97-98 nån gång skulle jag tippa på. Den röda gamla klassikern :-)

Postad
Jag har en gammal matchtröja hemma från ~97-98 nån gång skulle jag tippa på. Den röda gamla klassikern :-)

Jag köpte en 98/99 när Brynäs tog SM-guld :D Vill även minnas att Johan "Honken" Homlqvist vakta brynäs målet på den tiden idag briljerar han i frölunda målet.

Men dagen var tydligen inte slut ännu...

http://bohuslaningen.se/nyheter/uddevalla/1.407690

Det är ute stället jag brukar besöka.... Så lös det upp en lampa... Om dessa stänger så kommer det inte finnas så många ställen, så då tänkte jag och kompisen...

Vad fan vi tar över! 8-)

Så mer om detta projekt imorgon antagligen efter att vi två har haft ett möte... Men vi har haft ett 45 minuter långt telefonsamtal och vi har spikat en del saker som behövs för att det här skulle kunna gå igenom.

Just nu återstår det att börja räkna på hur mycket det skulle kunna kosta och kolla vad som verkligen gäller... För ingen av oss har personligen några erfarenheter utav krog verksamhet. Men farfar har drivit 2-3 restauranger i sommarstad här i Sverige och även 2st utanför Sverige i ett semesterparadis. Och han hjälper nog mer än gärna till, han har för övrigt stakeat mig i sunday million några gånger :mrgreen:

För nu är det verkligen tillfälle för det, räntan är låg och dessa behöver stänga det är som ett budskap skickat från gud.

Eller så kör jag kanske på min andra idé och köra på ett subway eller mest troliga... SEO / Webbdesigner.

Postad
Jag köpte en 98/99 när Brynäs tog SM-guld :D Vill även minnas att Johan "Honken" Homlqvist vakta brynäs målet på den tiden idag briljerar han i frölunda målet.

Jag tror du har rätt! Jag var inte många år när den inköptes iaf. Det var en varm sommardag när hela laget stod på torget i gävle, fick autografer av hela bunten ;-) Länge sen jag var på en match nu dock, trist!

Lycka till med projektet också

• Skapa nytt...