Nice Hand GG Postad 18 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 18 Januari , 2009 oh snap! Gjorde bort mig lite igår kväll... Hade lovat att hämta lilla syrran och hennes kompis på en fest, dom skulle ringa när jag skulle hämta dom. Hade planerat att cleara bonus denna kväll och vara hemma, men så ringer "cafébruden" (måste säga att jag älskar namnet) och frågar ifall jag gör något ikväll... Självklart ljuger jag och säger nej, så åker hem till henne och så blir det thai mat och någon ny animerad film bolt tror jag den hette och sedan efter det blev det någon jävla kärring film, som båda jag och hon uppenbarligen somna under. Vakna sedan runt 4 tänkte inte det minsta på att jag hade personer att hämta, gick bara upp till toan och sedan somna om. Jag som är ganska morgonpigg människa var uppe runt nio så kände att jag kunde ta och åka ner till centrum för att köpa några frallor. Då ser jag moblien... 11 Missade samtal 3 Utav morsan 9 Utav syrran Uppe på det här lånar jag en bil av morsan och som tack hade jag lovat att hämta dom Men eftersom morsan är "the super fan 2k 1337 of me playing poker.... NOT" så sa jag som det var och sa att jag inte spela poker på hela kvällen så sa hon att det var okej btw någon annan här på pf som faktiskt betalar för spotify? För fick 2 invites när jag skapa ett konto där jag betalar per månad, men kompisen som fuska med fransk proxy och skaffa gratis har fått 8 invites... Får jag mer invites varje gång jag betalar? eller tycker dom helt enkelt bättre om dom som har gratis konton eftersom jag tror dom tjänar mer på dom än en som betalar 99kr månad?
Nice Hand GG Postad 18 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 18 Januari , 2009 KAAAAAAALLT!!!! Tror jag skall ta och stänga fönstret så att jag kan få lite värme här inne... Dessutom är jag bust i alla turrar jag startat för typ 2.5k $ känns väll så där.....
Nice Hand GG Postad 19 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 19 Januari , 2009 Satan vad jag kommer ha mycket att göra i Februari, hade tänkt åka på PAF's pokerkryssning, hade tänkt spendera en helg i stockholm... för förlora högsta kort under nyår när jag var stupfull som ledde till att jag lova att köra upp några till stockholm när dom skulle på någon MUF sak. Hade även försökt boka in en fjällenresa och samtidigt åkt till London... Och dessutom hade jag tänkt byta site och börja cleara bonusar... Så frågan är vad jag skall prioritera... Värst av allt är att jag inte vet när PAF's pokerkryssning blir av och det är den jag egentligen vill mest utav allt. Så svårt att boka in något när jag inte vet när den blir av. Odds för att jag bränner ut mig 2.2. Så länge kör vi igång några turbo ihop med min special anpassade turboplaylist!
Nice Hand GG Postad 20 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 20 Januari , 2009 wow.... jag har ägt mig själv igen... Jag beställde en domän i december på loopia när dom kosta runt 9kr Jag var jätte glad och beställde några men så har jag missat en och nu behövs tydligen någon jävla dosa för att kunna betala skiten min dosa är borta... Så nu får jag betalningsanmärkning för att jag inte klarar att betala en faktura på 9kr lol... Och alla kompisar som skulle kunna haft möjlighet att logga in med dosan är så fattiga att dom inte ens har 9kr WOW wp gg.
Nice Hand GG Postad 21 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 21 Januari , 2009 Vilken kväll... Januari mörket, kylan, riggen eller vad fan vi vill kalla det fortsätter... Back 1100$ på PS kört ca 30st 50$ DoN hur fan kan jag tappa så många inköp :shock: :shock: Och för att jag drömde iväg om den mirakel historian om att klonka en freeroll till live event och sedan gå och vinna live event och bara åka runt på tourer för att sedan bli sponor spelare så kände jag för att köra Freerollen här på PF. Hade tänkt mig att det kanske skulle vara 50 spelare... gissa om jag hade fel 400 tror jag det var.. Aja tänkte jag... Kan Enrique Iglesias bli världskänd artist... så kan jag slå 20st polacker, 300st railbirds och 80st forumriter. Men snipp snapp slut så var sagan slut efter denna hand TEXAS_HOLDEM, NO_LIMIT, T4-86847748-62 played at "Petingen" for USD TC from 2009-01-21 14:57 until 2009-01-21 14:58 Seat 1: razattack ($2,485 in chips) Seat 2: Mr.Razz ($5,270 in chips) Seat 3: Zeatrix_184 ($3,930 in chips) Seat 4: Glupsk ($6,430 in chips) Seat 5: hu_4__rollz ($4,625 in chips) Seat 6: sandsater ($13,173 in chips) Seat 7: Fryden24 ($6,790 in chips) Seat 8: ventilera ($6,862 in chips) Seat 9: funkafunka ($2,200 in chips) Seat 10: SNEKKER1 ($11,275 in chips) ANTES/BLINDS ventilera posts small blind ($75), funkafunka posts big blind ($150). PRE-FLOP SNEKKER1 calls $150, razattack folds, Mr.Razz folds, Zeatrix_184 calls $150, Glupsk folds, hu_4__rollz bets $650, sandsater folds, Fryden24 folds, ventilera folds, funkafunka folds, SNEKKER1 calls $500, Zeatrix_184 folds. FLOP [board cards: ,, ] SNEKKER1 bets $1,650, hu_4__rollz bets $3,975 and is all-in, SNEKKER1 calls $2,325. TURN [board cards: ,,, ] RIVER [board cards: ,,,, ] SHOWDOWN hu_4__rollz shows [ , ] SNEKKER1 shows [ , ] SNEKKER1 wins $9,625. Då tänkte jag ta del utav min fina 5$ ticket nepp den sagan sluta också ganska snabbt Jag tänkte hmmm... 5$ första nivåerna springer jag in AA skyller jag på riggen och vem vill inte flippa vs AQs+, AKo när man springer dåligt TEXAS_HOLDEM, NO_LIMIT, T4-86859388-2 played at "Karonga" for USD TC from 2009-01-21 15:36 until 2009-01-21 15:37 Seat 1: Texmex-89 ($1,460 in chips) Seat 2: topolino1308 ($1,500 in chips) Seat 3: ainooMies ($1,500 in chips) Seat 4: 101flash ($1,370 in chips) Seat 5: RoMe01984 ($1,480 in chips) Seat 6: schani7 ($3,190 in chips) Seat 7: hu_4__rollz ($1,500 in chips) Seat 9: MAYOTE ($1,500 in chips) Seat 10: oscarbrooke ($1,500 in chips) ANTES/BLINDS RoMe01984 posts small blind ($10), schani7 posts big blind ($20). PRE-FLOP hu_4__rollz bets $60, MAYOTE bets $1,500 and is all-in, oscarbrooke folds, Texmex-89 folds, topolino1308 folds, ainooMies folds, 101flash folds, RoMe01984 folds, schani7 calls $1,480, hu_4__rollz calls $1,440 and is all-in. FLOP [board cards: ,, ] TURN [board cards: ,,, ] RIVER [board cards: ,,,, ] SHOWDOWN MAYOTE shows [ , ] schani7 shows [ , ] hu_4__rollz shows [ , ] schani7 wins $4,510. Så nu satte jag in 482$ allt för att kunna ta mig till 320$ satten 3st 50$ satteliter och missar jag dom köper jag in mig
Illvillja Postad 22 Januari , 2009 Rapport Postad 22 Januari , 2009 Klart du inte kan vinna mot 88. Bästa handen i världen juh!
Nice Hand GG Postad 22 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 22 Januari , 2009 Gröna siffror idag!!!! Nu då är frågan... Vad skall jag göra imorgon? Är lite inne på att hyra ett hotellrum med jacuzzi och allt där till för att ha och förfesta i och sedan slagga så att jag slipper åka taxi hem för 200kr Eller påbörja min Ongame grind... För vad jag såg idag så är jag tillbaka till mitt normala rungood... Jag är inte bra utan har typ rungood skills och lyssnar på segertåget samtidigt som jag spelar Nu blir det en session till men vet att jag inte kommer att toppa min förra session vilken känns väldigt tråkigt.
Nice Hand GG Postad 23 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 23 Januari , 2009 Idag blir det utgång och för första gången på typ 2412682379239år skall jag till en förfest där det finns vettigt folk! dvs folk som bad mig ta med en kortlek Stockholms killar/tjejer som läser det här, i Feburari skall jag köra upp några personer till Stockholm och dom skall vara där under en helg jag vill inte egentligen delta i deras festligheter med Niklas Wykman och Blondinbella. Så vad kan en pokersugen 19åring hitta på en fredag-söndag? Utgång någon kväll med några forumriter? Grind med några sköna personer? Eller någon pokerklubb kanske?
Nice Hand GG Postad 18 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 18 Februari , 2009 Heeeeeeej! Idag har jag handlat massor med saker Tog även kaffe på kaffestjärna dock höll jag mig bara till en för dom innehåller så mycket koffein och det är inte bra att ta för mycket. Och så fick jag även hem ett gratis prov på dessa hörlurar från cdon TACK! OBS jag gör ingen reklam ville bara säga hur bra dom är Puss ps. Kommer med bilder sedan på kläderna
Nice Hand GG Postad 18 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 18 Februari , 2009 Heeeej igen, trasig kamera! Min kamera är tyvärr trasig så får kanske köpa en ny, finns det någon som vet någon bra? Helst en sådan där stor kamera som tar bra bilder... vet inte vad dom kallas men dom är ofta svarta och rätt stora. Hur som helst så köpte jag.... En rosa skjorta från tiger of sweden, 995kr. En blåvit skjorta från Filippa K, 800kr. Byxor från Peak Performance, 899kr. Vita lacoste skor, 999kr. Svarta fred perry skor, 799kr. Och så köpte jag även ett par termo byxor för 900kr för skall snart till fjällen. puss
Nice Hand GG Postad 20 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 20 Februari , 2009 Tror jag lägger ner det där med blogg... Känns skumt på något sätt. Hur som helst nu skall ni få höra på en liten rolig historia om hur jag planera min danmark vistelse... Plan #1. Jag och två kompisar åker ner till danmark, jag går på jippo medan dom andra två super runt i köpenhamn men eftersom inte jag vill ligga och köra ca 50mil hem mitt i natten hade vi en kompis som vi kunde sova hos i malmö vilket då skulle leda till att jag också skulle kunna börja supa runt 2 Den planen sprack när en utav dom två som skulle med ligger med racerskit och kräks. Vilket då ledde till att den andra kompisen också banga. Plan #2. Jag kontaktar juggler hoppas på att folk som skrivit att dom vill ha biljetter inte svarar och det således leder till att det kanske finns en över så att jag kan ta med en kompis KLONK! Fixat biljett och allt skriver ett sms till klasskamraten som innan lovet hade sagt att han var sugen på att åka med till Danmark. 10 minuter senare får jag ett svar han hade inte pengar... Men det var inte allt för svårt att hitta en annan person som ville med så nu är det bokat och klart. Men jag drar en djup suck när jag inser att vi skall åka 2 personer ner till Danmark i en liten peugot 206 med diesel motor och jag är den enda personen med körkort ...... Kolla just google maps som säger att det är 406km en väg Någon som vill slå vad om att vi antagligen lever väldigt farligt på hemvägen om vi inte checkar in på hotell??? Så om det finns någon vänlig person där ute som kan tippsa om ett schysst hotell någonstans mellan malmö och helsingborg som tillåter att folk droppar in efter 12 och vill checka in för "natten" ös då på med dom eller typ McDonalds, burger kings eller max resturanger som har öppet 24/7 längs E6. Skall försöka få med mig en kamera så skall jag skriva en skön tripprapport. Edit: Glömde skriva att det är utgång på fredag med
Slasktratt Postad 20 Februari , 2009 Rapport Postad 20 Februari , 2009 Sluta lägga ner hela tiden! Du skriver bra!
Nice Hand GG Postad 26 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 26 Februari , 2009 Skall försöka uppdatera mer frekvent, men har så sjukt äckligt mycket i skolan just nu vilket jag försöker fokusera på men jag har för mycket planer kring hur jag skall fira min student. Men fick en ett ganska kul propbet, kompisen som är känd för att äta mycket väger väll cirkus 130-140kg skall ha som mål att äta 100 cheeseburgare. När vi startar så börjar han med en skuld på 4000kr för varje cheeseburgare han klarar så sjunker skulden med 40kr om han nu klarar 100 cheeseburgare så pungar jag ut 6000kr + kostnader för cheeseburgarna dvs 1000kr. Jag tror han typ inte orkar med än 50 dvs jag kommer få gröna siffror på propbets år 2009 $$$$ Sedan skall jag även så fort säsongen öppnar göra ett tandemhopp Då kan jag påpeka att jag är rätt så höjdrädd vilket gör det hela ännu roligare när vi skall spela in en film om det för vårat projektarbete och även killen som skall käka 100 cheeseburgare skall vi filma in och det skall göras rätt snart, 3:e mars för att vara exakt så håll utkik Sedan har jag även råkat klicka in på några filmer av athene "the best paladin in the world" tydligen skall ha börjat med poker och enligt han så krossar han lowstakes nl50 tror jag. Vet inte om han levlar men han brukar inte levla. Skön snubbe... Tripprapporten då: Magsjuka... Tragiskt men tyvärr sant Var på väg att åka ner själv men kände inte för att köra 45 mil fram och tillbaka ensam i snöstorm, dels för att det skulle vara sjukt tråkigt att sitta och köra så långt själv och för att det antagligen skulle vara som ett sjukt sömnpiller på hemvägen dvs farligt.
Nice Hand GG Postad 26 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 26 Februari , 2009 BTW Brynäs är i slutspel! Om brynäs vinner sm guld tar jag bilen och kör ärovarv i rondellen i stan och badar i en fontän som det så även är minusgrader och is!
Bluwajt Postad 26 Februari , 2009 Rapport Postad 26 Februari , 2009 Läser säkert dåligt, men på hur lång tid ska cheeseburgarna käkas? Kass trip report =(
Nice Hand GG Postad 26 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 26 Februari , 2009 Läser säkert dåligt, men på hur lång tid ska cheeseburgarna käkas? Kass trip report =( Under ett och samma tillfälle. Sedan har vi sagt att han inte behöver sleva i sig, men han kan inte sitta och fisa i 15minuter och sedan börja äta igen. Skulle jag åkt ner själv är det inte säkert att jag ens hade kommit hem levande... Och då hade du inte fått någon tripp rapport alls
Bluwajt Postad 26 Februari , 2009 Rapport Postad 26 Februari , 2009 lol, ofta det ens är fysiologisk (?) möjligt med 100 st vid ett tillfälle haha, bättre än inget sas =)
Nice Hand GG Postad 26 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 26 Februari , 2009 lol, ofta det ens är fysiologisk (?) möjligt med 100 st vid ett tillfälle haha, bättre än inget sas =) Nja det där med 100 cheeseburgare skulle tydligen kunna vara farligt... I alla fall enligt grannen som jobbar som ambulansförare. Men jag som sagt tror det säger stop vid 50 hamburgare men snubben blev lite för kåt när jag sa att han kunde få 6000kr ifall han klarar det... Jag borde ha super EV.
Bluwajt Postad 26 Februari , 2009 Rapport Postad 26 Februari , 2009 haha, mm grymt övervärde Tror han max klarar 30
Nice Hand GG Postad 3 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 3 Mars , 2009 Idag kommer jag hem hela 2080kr rikare! Propbet med super +EV... 2080kr kanske inte gör mig så mycket rikare med det gör min polare så äckligt fattig... han är typ pinsamt pank just nu Så är nöjd med hur allt gick var lite av min plan av att gula honom.. Och för tillfället lever jag på ganska meckfritt Om man bortser om hur jag slänger bort viktiga skoluppgifter och sitter där sista kvällen och skriver på rapporten lr uppsatsen som då inte blir mycket mer än G I mitt meckfria liv har jag fått köpt lite för mycket... tror jag spendera runt 8000 kr i februrari på bara kläder och skor Och det skall tilläggas att det är mer än vad jag spendera 2006 och 2007 tillsammans I helgen var jag på lite festligheter med sköna snubbar och damer ute på Tanumstrand i Grebbestad. Nu kommer ni säkert skratta men jag tycker det var svin dyra priser när jag fick betala 68kr för en smirnoff ice eller 127kr för en 6cl redbull vodka... Men eftersom jag lever så meckfritt som jag gör så hade jag inga större bekymmer med det... Dock var dom äckligt snåla... vi hade suttit sedan ca 22:30 till 02:20 och beställt in för runt 3-4k kr... Så kände vi för lite chips... tro fan dom tog betalat 50kr för en liten plastmugg med chips och lite dippsås till det... Men just då var jag för full för att kunna bli sur för en sådan sak Men meckfritt som mitt liv är... så har jag än så länge lyckats med att komma undan för vissa köp jag jag gjorde... dem har bara dragit ca 1000kr från kortet medan jag är säker på att jag handla för minst 2000kr för det har jag i alla fall kvitton på Vi hade även en skål för våra meckfria liv... I sällskapet är jag väll den enda som har tjänat mina egna pengar medan dom andra har ärvt rancher och har kreditkort till pappas konto Så skål på er!
Nice Hand GG Postad 3 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 3 Mars , 2009 Ordet för dagen.. meckfritt? Meckfritt är det bästa ord jag har lärt mig... Tack NiklasLasVegas eller om det var Shahin89 som lärde mig det Ordet för februari är snarare meckfritt
Recommended Posts