Nice Hand GG Postad 21 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 21 Augusti , 2009 poker är ezeee money Board: Button: $1,170 Hero: $2,010 Dealt to Hero 6:spade: 5:spade: Pre-flop: Button raises to $40, Hero calls $30 Flop: ($79.50) 7:spade: 4:spade: 8:spade: (2 Players) Button checks, Hero bets $50, Button raises to $180, Hero calls $130 Turn: ($439.50) 3:diamond: (2 Players) Button checks, Hero bets $200, Button raises to $950 and is all-in, Hero calls $750 River: ($2,339.50) 3:heart: (2 Players) Results: Button Showed A:spade: K:spade: Hero Showed 6:spade: 5:spade: Hero wins $2,339.50 Slut skottat för idag.
Nice Hand GG Postad 21 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 21 Augusti , 2009 Så nu letar jag efter en resa Dock har denna varit planerad länge har dock sjutit på det extremt länge lr ja kanske inte extremt länge utan några veckor. Hade tänkt mig ett ställe där det inte strömmar av små jävla barnfamiljer inte ställen där det häller kryllar av massa blonda 14-17åriga fjortisar rätt härligt att man kan klämma in båda könen med "blonda 14-17åriga fjortisar " för typ alla killar som inte har någon sorts självrespekt i den åldern har ju blonderat hår och 5kg gel och kört håret genom någon jävla mangel. Hur som helst ställen som har ett rätt okej uteliv på kvällarna men jag värderar nog lugna soliga dagar med god mat högre än ett bra uteliv. Men om det går att hitta båda vore det guld värt 2-Pers Budget: 25k SEK/skalle. Runt 2veckor, EJ NÅGON JÄVLA CHARTER. Tips? Vinnande bidrag får ett signerat Oreo paket! Edit: Vi skall åka någon gång under December. Edit 2: Dagenslåt:
boman Postad 21 Augusti , 2009 Rapport Postad 21 Augusti , 2009 Varför köper man över 40 smirnoff ice för? Är det inte bara folk som egentligen inte gillar att dricka som dricker sånt där för att det smakar så lite alkohol som möjligt? Haha, öl smakar väl 10x mindre alkohol än smirren
Nice Hand GG Postad 27 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 27 Augusti , 2009 dålig kväll igår, bara drägg och inget urval på ställen att dra vidare till. Så vi drog oss hemmåt vid 1. Men då hade vi fortfarande 6-8x Smirnoff Ice , 4-6x öl och 1 full flaska rosé kvar, då fick jag en snilleblixt vi tar ett propbet. Polaren skall gå fram med dessa 2 hinkar till ett bord som jag väljer ut, han skall då även säga "Hej, ni får dom här för ni ser ut att behöva testa på lite av livets goda." Det hela flippar ut totalt och ett av dom större bråken jag någonsin iakttagit är mitt framför ögonen på mig. Jag som obv aldrig skulle tänka mig att kliva in ett bråk står bredvid på första parkett. Och kan se hur bordet bakom backar upp min polare, en person från det bordet tar ur rosé flaskan ur ena hinken och kastar ut all is över en av fienderna. Först nu börjar vakterna se detta bråk, en kille blir nerknuffad för ett litet mindre sluttning och ramlar upp på ett annat bord, dom blir såklart också irriterade och dom reser sig upp och går nu upp till bråket där nu kanske 14-20 pers är involverade. Det fortsätter rätt bra stund innan vakterna får det under kontroll. Jag själv har bara stått och kollat på men har väl i grunden startat hela bråket Kompisen som gick fram fick bara en lättare knuff och han dra sig undan innan vakterna kom. Vi lämnar ganska snabbt efter att det lugnat sig, då ser vi hur tre polisbilar radar upp utanför och dessa sedan rusar in på stället vi just lämnat. Vi avslutar med en kebab och ser sedan även hur tre killar får åka med farbror blå Sjukaste kvällen på länge, men vem bär egentligen ansvaret för det här bråket? Kommunen...
Nice Hand GG Postad 30 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 30 Augusti , 2009 Haha, satt och kolla igenom lite på tradedoubler förut idag och vad fan får jag syn på. SvS har infört provisions baserade utbetlaningar Upp till hela 5%!!! :lol: :lol: Det mest roliga av allt dock är att dom tillåter rewardsiter så som jag tolkar det skulle det vara helt rimligt att erbjuda rakeback på SvS. Vem vill liksom inte ha 5% rakeback på svs... Och då är det ju på allt, keno, bingo, triss, oddset..
Nice Hand GG Postad 31 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 31 Augusti , 2009 lol jag är obv rung8-) d , ft i 50k GT och top 9 i 250k GT med 150 spelare kvar.
Nice Hand GG Postad 31 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 31 Augusti , 2009 lol.... bustade AA vs A10 ai preflop i 50k GT... inte femsiffrigt här inte
Nice Hand GG Postad 1 September , 2009 Författare Rapport Postad 1 September , 2009 Nej dags att snart sova för dagen, som faktiskt har varit rätt underhållande då jag var nere i götet för ett litet möte. När jag skall ta tåget hem så sätter sig två emo killar snett emot mig på andra sidan. Ena killen skall ju så klart vara hypersocial och låtsas som att han känner mig, säger några fördömande kommentarer, för kommer uppenbarligen inte orka med dom under 1h tur när det finns så många andra lediga platser. Efter en liten stund lämnar dom KLONK! Trodde jag... Istället kommer två st 16 åriga fjortisar och sätter sig där. Jag vet inte om jag hellre hade hade haft ett par emos som egentligen bara är lite över sociala. Men nej, sitta att lyssna på två st gf är jobbigt dom första 15minuterna sedan är det bara en stor komedi. Vi åkte t ex in i en tunnel när båda satt i varsin telefon, dom tappar båda mottagning var dom i kö på varandra säger, "Skitmobil den dog." "Haha min också, fan vad konstigt att dom båda dog samtidigt." Random citat från turen: "Fan, vad sport-bh är bra, vad skulle man gjort utan dom när man har så stora bröst." "Han tar ju droger annars skulle han aldrig varit kvinnomisshandlare." -Diskussion kring Chris Brown. Hur som helst så skall jag snart sova, först lite jobb sedan skall jag beta av några gamla teoriprov för körkort B! Imorgon skall jag fan ha min revansch... Fan varit utan det i snart nästan 4månader....
Nice Hand GG Postad 2 September , 2009 Författare Rapport Postad 2 September , 2009 underbar historia:) ge oss mer! Okej sedan sängen... Vi tar väl i fredags då, ganska underhållande kväll med tanke på att det var första utgången utan flickvän hack i häl på typ hela sommaren, tack chalmers! Vill bara tillägga att jag inte gör något dumt, men det blir roligare på något sätt. Kvällen börjar med att jag och polaren åker ut till en till en förfest där det spelades nhl och man fick shotta för varje insläppt mål, sjukt jobbigt då jag sög på detta och förlora med 2-7 När kvällen börjar rulla vidare skall vi ta oss in mot stan med buss (lite över 2mil) ena killen som var med hade inte busskort och vi andra hade inte kontanter. Så blev taxi som jag fick betala efter att flippat dåligt på sten sax påse. Eftersom vi kommer in rätt tidigt sätter vi oss på ett lite mer städat ställe där det faktiskt går att föra en dialog två personer emellan här köper jag in 2 flaskor rosé och lite taco chips. Två rätt fräscha damer runt 30-35 sätter sig ner vid vårat bord sms oss killar emellan börjar flöda runt och betet slutar med att den som först får någon utav damerna att strula med en skulle få 1000kr av varje person vi var då 4pers. Samt att jag och en till stod utanför tävlingen så själva tävlingen var mellan 2 pers men för nöjet skulle vi också betala vid eventuellt resultat. Ena killen lyckas så när vi då skall lämna detta ställe för att röra oss vidare mot ställen där det finns folk i våran ålder, väljer dem att följa med oss Dock väljer dom att sticka till en annan fest när vi gått en liten bit, ena killen väljer då att följa med dessa två damer : Väl vid ingången när jag har lista och fortfarande en plats kvar så stöter vi på syrran och hennes kompisar i kön Vi kidnappar en av dom som glatt glider förbi kön med oss. Vi kommer in och vi sitter väl där ett rätt bra tag tills när jag skall gå på toa och får syn på 3 "stekare" som sitter helt själva i en soffa, ser ut att ha hur tråkigt som helst med varsin flaska champagne... lr nja mousserande. Den synen var sjukt roande så tänkte fan kan ju inte vara sämre än några 91:or. Min beställning blev, "En flaska av den dyraste sorten... 800kr (då fattar ni vad för tattarställe det här är) och även då 6smirnoff, 12öl, 6cider och 12 shots. Vi träffar aldrig syrran mer igen under kvällen men hon som vi kidnappa satt kvar med oss hela kvällen Sedan begav vi oss vidare till ett annat ställe där det tydligen var lite mer folk här tog jag ut 400kr innan vi gick in, hade 20kr när jag väl var inne Tydligen hade jag träffat en gammal klasskamrat som redan var inne som satt på ute serveringen, sedan hade jag gett han 300kr och sagt "gå och köp dig något gott!". Nu har jag typ tappat bort alla från mitt första sällskap, men träffar lite nytt folk här inne och någon idiot sporrar mig till att spela black jack. Sagt och gjort -5k tror dock att pateter typ snodde minst 1000kr av mig. Med detta spel kom även groggluder, men han som jag gav 300kr kommer och räddar mig undan och vi får satt oss ner en stund. Kvällen fortsätter som vilken utevkälle som helst tills det att. När jag väl precis har lämnat stället ringer ena polaren då har dom dragit på efter fest med dom två damerna vi träffa tidigare under kvällen. Så drar ju självklart vidare till denna, första jag får se när jag kliver in på efterfesten är hur jag får se en av damerna ge han killen som lämna oss tidigare under kvällen en lapdance. En av polarana sitter i en soffa och strular med syrrans kompis vi kidnappa. Jag kan även inte hitta ena polaren och den andre damen. Liksom var har jag hamnat! Nästan lika snabbt som jag var där så drar jag och han polaren som ringde mig därifrån. Vi gick bort och avsluta med en kebab och vandra hem lite över milen Ni får ursäkta för rätt dålig text, men mitt minne är ganska vagt. Sjukt underhållande kväll...
JGrande Postad 2 September , 2009 Rapport Postad 2 September , 2009 Hur mycket back slutade kvällen på?
Nice Hand GG Postad 2 September , 2009 Författare Rapport Postad 2 September , 2009 Hur mycket back slutade kvällen på? Back och back Jag hade kul för pengarna men med BJ så lite över 8k Var lite skillnad förr då räckte det gott och väl med runt 800kr för en hel kväll. Får väl försöka hitta tillbaka dit, för får ju inte ut något av det jag gör nu förutom en ordentlig fylla och lite kärlek. Så just nu är jag inne i någon hybris där jag inte längre kan uttala en siffra under tre Men borde nog försöka hitta någon 1000kr budget för får nog en fortfarande lika trevlig fylla och dessutom billigare. Bara det att jag ådragit mig någon jävla titel om att det är jag som bränner mest i denna stans uteliv och då får jag ju leva upp till det också.
ulaf Postad 2 September , 2009 Rapport Postad 2 September , 2009 tischor.se/.com/.nu Räknar med att slå upp portarna för siten 1:e september.
Nice Hand GG Postad 2 September , 2009 Författare Rapport Postad 2 September , 2009 nej sköt det framför mig lite men som du ser ligger det en bild i alla fall på .se skulle nog kunna lagt upp den men är inte riktigt nöjd ännu för är lite små saker som behövs fixas och dessutom kanske jag väntar ett tag tills jag får gratis arbetskraft Skall förhoppningsvis ha två praktikanter från min gamla skola som skall hjälpa mig med lite siter, men har inte hittat något kontor ännu som passar mig antingen har det varit för stort eller så har det inte legat centralt nog. För har nog i alla fall runt 4-5 siter till som jag vill ha upp under september månad, men skall försöka att vara lite kylig och vänta med att köpa ett par domäner tills http://www.affiliatesm.se/ drar igång.
Nice Hand GG Postad 13 September , 2009 Författare Rapport Postad 13 September , 2009 - fixat. Så nu då när man håller på sitt 10k projekt och känner att fan, jag har ju inte dragit in en minsta slant så känns det ju bättre då att vet att i alla fall 2 siter har i dagarna blivit upplagda. Kan hända att jag varit lite för ivrig med att slänga upp dom då jag känner att jag gjort ett flertal missar som bör fixas och listan blir bara längre och längre så mina andra i alla fall minst 9 andra planerade sidor bara skjuts längre fram. Vinst med 11 000kr innan 2010 ser jag kanske som ett problem ifall jag inte skyndar på och svenska eventim slutar vägra använda sig av affiliates. Då 10 av minsa sidor som jag kommer lansera är en fansite av diverse band/artister vill jag gärna kunna tipsa mina läsare om var man kan köpa biljetter till bandets/artisten konserter på provision! Men får nöja mig med sketna ticnet där jag förhandlat fram en rätt mkt bättre utbetalningsplan än standard. Bara det att eventim har till nästan alla konserter och dessutom täcker dom konserter i hela Europa. Dock får jag slängt upp alla innan 30 september så räcker det att jag snittar 50$ per sida i månaden från oktober till december för att jag skall klara mitt mål vilket jag inte ser som en omöjlighet. Nu skall jag dock nöta Smallville s01 i några timmar sedan sova.
ulaf Postad 14 September , 2009 Rapport Postad 14 September , 2009 sova, dator, buss till banken, buss hem, ugn (käka???), utgång, nobben, dator?
Nice Hand GG Postad 14 September , 2009 Författare Rapport Postad 14 September , 2009 sova, dator, buss till banken, buss hem, ugn (käka???), flickvän på besök, flickvän blir sur, dator? fyp
Qhunden Postad 14 September , 2009 Rapport Postad 14 September , 2009 Fyl Asså jag kräks lite varje gång jag ser din avatar.
ulaf Postad 14 September , 2009 Rapport Postad 14 September , 2009 Asså jag kräks lite varje gång jag ser din avatar. klonk!
heltoker Postad 14 September , 2009 Rapport Postad 14 September , 2009 Asså jag kräks lite varje gång jag ser din avatar. Asså jag kräks lite varje gång jag ser din avatar
Qhunden Postad 14 September , 2009 Rapport Postad 14 September , 2009 Asså jag kräks lite varje gång jag ser din avatar Okej. Något emot snape eller är det mustaschen?
Nice Hand GG Postad 14 September , 2009 Författare Rapport Postad 14 September , 2009 Asså jag kräks lite varje gång jag ser din avatar. Märkte en sak nu när jag logga in på youtube... Jag har fuckat upp min startsida. Själva Rekommenderas för dig rutan har blivit jinxad av mitt extrema surfande efter låter på ett visst band som jag har gjort en webbsida om. Jag själv gillar inte bandet så mycket och jag brukar heller inte använda youtube för musik. Men nu kommer bara massa förslag på det här bandet och brynäs filmer Brynäs filmer kan göra mig glad men på senare tid har det inte varit några filmer som gjort mig så glad Någon som vet typ ifall man kan göra så att den inte räknar vad man har "kollat" på dom senaste 2 veckorna? Och eftersom ingen annan har postat den idag? FIRST!
slowboy Postad 14 September , 2009 Rapport Postad 14 September , 2009 Och eftersom ingen annan har postat den idag? FIRST! Du har inte kollat i okochas dagbok du
Recommended Posts