Larzzon67 Postad 25 Januari , 2009 Rapport Postad 25 Januari , 2009 Tycker allt mer det lutar åt min lösning Hålla på att fjäksa å mjäka brukar inte vara hållbart i längden... tro mig , jag vet Inse att vad du du sysslar med uppdgagas en dag..Hur jobbigt blir det då kan man ju undran Citera
DrRoland Postad 19 April , 2009 Rapport Postad 19 April , 2009 Högriskinvesteringar kan ni glömma att köra med. Det sprack på 1sek. "Ahaa.. internetpoker alltså?? LOL" Citera
Andrew_W Postad 19 April , 2009 Rapport Postad 19 April , 2009 Amatörgynekolog Det finns inget som är så upphetsande som att associera till plasthandskar, hårda britsar med prasslande papper på, sterila verktyg och en motpart som säger något i stil med "snart är vi klara!". Citera
byling Postad 19 April , 2009 Rapport Postad 19 April , 2009 Ge henne en fet jävla smäll och sedan säger du att du jobbar som neurotiker för Astra Citera
Hjort Postad 19 April , 2009 Rapport Postad 19 April , 2009 Det finns inget som är så upphetsande som att associera till plasthandskar, hårda britsar med prasslande papper på, sterila verktyg och en motpart som säger något i stil med "snart är vi klara!".Rent ingenjörsmässigt är det svårt att inte beundra effektiviteten i en sån lösning på samlagslogistiska problem. Citera
Andrew_W Postad 19 April , 2009 Rapport Postad 19 April , 2009 Rent ingenjörsmässigt är det svårt att inte beundra effektiviteten i en sån lösning på samlagslogistiska problem. Nu ska du inte förflytta fokus från det väsentliga, nämligen kvinnors sexuella instinkter. Här spelar lukten av handsprit i kombination med kirurgiskt stål en central roll. Definitivt ett adaptivt beteende att söka sig till en renlig hane. Citera
Hjort Postad 19 April , 2009 Rapport Postad 19 April , 2009 Bra början, men för tråkig uppföljning för att spinna vidare på. Citera
Carandiru Postad 19 April , 2009 Rapport Postad 19 April , 2009 "Jag jobbar fram Nash equilibrium-strategier åt stora investmentbolag genom att göra extremt avancerade metagame-analyser." Brukar funka. Dom blir oftast så förvirrade och upphetsade att dom kastar av sig trosorna direkt. (Om dom har några på sig från början vill säga) Citera
Recommended Posts