TotalFarsa Postad 6 Maj , 2010 Rapport Postad 6 Maj , 2010 Då nöjer vi oss med att utbyta drygheter på msn och facebook fortsättningsvis Citera
MikeTime Postad 6 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 6 Maj , 2010 Då nöjer vi oss med att utbyta drygheter på msn och facebook fortsättningsvis Kanske det ja. Citera
valterego Postad 6 Maj , 2010 Rapport Postad 6 Maj , 2010 Hej alla. Har nu tagit beslutet att lägga ner dagboken samt mer eller mindre avsluta mitt "förhållande" med pf. Anledningarna är flera men den primära är väl att jag nästan inte lirar någon nätpoker alls längre (förutom nån enstaka mtt eller sng när lusten faller på) och att jag är tokgul på nätet. Kommer fortfarande lira en del live där det går hyfsat och kommer även att anordna lite turrar och annonsera om dom här på pf. Ev öppnar jag dagboken igen när det är dags för semesterresan och bloggar lite därifrån, vi får se om lusten finns då. Sköt om er och som Westis skulle sagt: "lycka till med pokern"... May you live long and prosper. And what TF just said. Citera
XeroxFin Postad 6 Maj , 2010 Rapport Postad 6 Maj , 2010 GL. Men du får allt se till att ordna en jakthelg för pf's lilla men ivriga jaktklubb någon gång . Citera
MikeTime Postad 6 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 6 Maj , 2010 GL. Men du får allt se till att ordna en jakthelg för pf's lilla men ivriga jaktklubb någon gång . Mycket bra idé! Tips på forumit(er) vi kan använda som måltavlor? Citera
XeroxFin Postad 6 Maj , 2010 Rapport Postad 6 Maj , 2010 Klyka, Valter & Crappy är ju i vart fall uteslutna. De behöver ju bara vända sidan till så blir de osynliga, eller i värsta fall gömma sig bakom en videbuske. Känner att detta lätt kan spåra ur, vi funderar inte ens på andra änden av skalan. Citera
Klyka Postad 6 Maj , 2010 Rapport Postad 6 Maj , 2010 Klyka, Valter & Crappy är ju i vart fall uteslutna. De behöver ju bara vända sidan till så blir de osynliga, eller i värsta fall gömma sig bakom en videbuske. Haha, så sant! Mike, jag förstår dig helt. Synd, men för egen del har jag väl mer kontakt med dig på andra vägar. Men titta in i min DB ibland, du är ju en av få som läser och kommenterar där. Citera
MikeTime Postad 6 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 6 Maj , 2010 Haha, så sant! Mike, jag förstår dig helt. Synd, men för egen del har jag väl mer kontakt med dig på andra vägar. Men titta in i min DB ibland, du är ju en av få som läser och kommenterar där. Japp, klart jag kommer göra det. Kommer ju ha kvar kontot här och kanske slänger in ett inlägg då och då (om inte Juggs lyckas få mig bannad) men db:n orkar jag inte hålla igång. Har även börjat rensa lite bland (poker)vänlistan på fb men du tillhör givetvis inte dom som åker i papperskorgen. Kan ju inte få nog av alla bilder på dig i tajta cykelbyxor... Citera
Klyka Postad 6 Maj , 2010 Rapport Postad 6 Maj , 2010 Kan ju inte få nog av alla bilder på dig i tajta cykelbyxor... Jag VISSTE att de skulle komma till nytta! Win! Citera
Klyka Postad 26 Februari , 2012 Rapport Postad 26 Februari , 2012 Bannmas och dalbulla! Ska Mikael Kronologen slute?? Upphäv genast detta beslut! Man får väl anta att det är skrivet i sten. På lyset? Jag? ! Citera
Recommended Posts