valterego Postad 16 Mars , 2009 Rapport Share Postad 16 Mars , 2009 Jag ser mig inte som udda. Jag är fanimig NT (neurotypisk). Det är iaf vad en snubbe med aspergers brukar kalla mig Hursom, nu har sambon till och med skrivit in att jag är borta 13/6 i sin kalender. Det är att jämföra med de där tavlorna som Moses kom ned för berget med. Hotell and shit löser vi när det närmar sig. Mike, mallis? For real? Jag ser mig definitivt som udda. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 16 Mars , 2009 Rapport Share Postad 16 Mars , 2009 Hmm, kanske ska skita i att köra då ifall jag kan vara med? Låter som nöten med en förfest. Du, jag, Totally Dad, Valterego & Skånken. Vicket jävla udda gäng. Jag måste ju höra till de minst Udda i universum..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 16 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 16 Mars , 2009 ÄNTLIGEN LIVEKLONK! Lyckades vinna liveturren ikväll. Skönt mtp att jag haft sjuk oflyt och korttorka i varenda liveturre hittills i år. Vi blev dock bara 13 man så förstapriset stannade på 1.950:-. Blev iaf ett lillplus på 1.530:-. Nu ska vi sova, godnatt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 17 Mars , 2009 Rapport Share Postad 17 Mars , 2009 HU i Ottan??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 17 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 17 Mars , 2009 181 cm. 53 kilo. Döm själv. Kul. Jag är fem cm kortare men drygt 25 kilo tyngre. Wtf!? Jag ser mig definitivt som udda. Agree... Se ovan... Jag måste ju höra till de minst Udda i universum..... Det är bara något du går runt och inbillar dig. HU i Ottan??? Jobbar inte du? Ja, det vore väl trevligt. Lär iofs inte hända... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 17 Mars , 2009 Rapport Share Postad 17 Mars , 2009 Jobbar inte du? Ja, det vore väl trevligt. Lär iofs inte hända... Sjukling idag. Men du har så rätt så. Lär inte hända. Jag ska vila nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 17 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 17 Mars , 2009 Sjukling idag. Men du har så rätt så. Lär inte hända. Jag ska vila nu. Attans. Krya på dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 17 Mars , 2009 Rapport Share Postad 17 Mars , 2009 Jag kan för övrigt säga definitivt ja till Linköping 13 juni nu. Fick tyvärr förhinder för SM-perioden, så då måste man ju kompensera med andra typer av pokeraktiviteter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 17 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 17 Mars , 2009 Glad Torax efter att han vunnit rankingbucklan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
torax Postad 17 Mars , 2009 Rapport Share Postad 17 Mars , 2009 . Nu förstår jag hur du får så många inlägg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 17 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 17 Mars , 2009 Nu förstår jag hur du får så många inlägg testing....testing...... Har äntligen klurat ut hur man postar bilder. Ville prova på min egen sida först... Såja, mycket bättre än bara en punkt, eller hur lille Torre? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 17 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 17 Mars , 2009 Lite bilder från våra klubbturrar: Närapå fullsatt. 2.8?? Wtf??! QQ vs. QQ vs. 55 (Klyka hade 55 och det fanns givetvis en femma på floppen) Torax mysigt trånga pokerrum. Ett av borden hemma hos Torax. Svåra beslut? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 17 Mars , 2009 Rapport Share Postad 17 Mars , 2009 Lite bilder från våra klubbturrar: Närapå fullsatt. 2.8?? Wtf??! QQ vs. QQ vs. 55 (Klyka hade 55 och det fanns givetvis en femma på floppen) Torax mysigt trånga pokerrum. Ett av borden hemma hos Torax. Svåra beslut? Ser riktigt trevligt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 17 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 17 Mars , 2009 Idag har det inte blivit nå´t lir alls i princip... Körde "Ottan" på SvS kl 8 imorse och 55:an kl 8:30. Bustade som 13:e man i Ottan (1-10 betalda) och i 55:an var jag borta efter ungefär 20 minuter. Dagens resultat blev således: -143:- Förresten, jag finns med på en av bilderna ovan. Kan ni lista ut vem jag är? Torax och Klyka är inte välkomna att gissa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jierli Postad 17 Mars , 2009 Rapport Share Postad 17 Mars , 2009 Tippar svarta t-shirten med fingret för munnen Blir det någon turre ikväll? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 17 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 17 Mars , 2009 Tippar svarta t-shirten med fingret för munnen Blir det någon turre ikväll? Fel. Nix, ikväll blir det nattinatti direkt när jag slutar jobbet nu kl 22. Börjar 6:30 imorgon bitti. Imorgon däremot lurar jag på 500:an kl 22. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
torax Postad 17 Mars , 2009 Rapport Share Postad 17 Mars , 2009 Tippar svarta t-shirten med fingret för munnen Blir det någon turre ikväll? Fel fel fel.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 18 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 18 Mars , 2009 Kan någon vänlig själ berätta vad dettta är för bilmodell? Jag tippar på en VW-modell, tidigt 50-tal, men har ingen aning. Vraket har stått på vår jaktmark så länge jag kan minnas och det vore därför kul att få reda på vad det är. mvh / Micke Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
l_skyw4lk3r Postad 18 Mars , 2009 Rapport Share Postad 18 Mars , 2009 Kan någon vänlig själ berätta vad dettta är för bilmodell? Jag tippar på en VW-modell, tidigt 50-tal, men har ingen aning.Vraket har stått på vår jaktmark så länge jag kan minnas och det vore därför kul att få reda på vad det är. mvh / Micke Ser ut som någon Volvo PV, men jag vet inte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 18 Mars , 2009 Rapport Share Postad 18 Mars , 2009 Är det inte en bubbla/bagge vad den nu kallas? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 18 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 18 Mars , 2009 Är det inte en bubbla/bagge vad den nu kallas? Jo, precis, är vad jag också tror men är som sagt inte säker: Jag tippar på en VW-modell, tidigt 50-tal, men har ingen aning. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 18 Mars , 2009 Rapport Share Postad 18 Mars , 2009 Vraket har stått på vår jaktmark så länge jag kan minnas och det vore därför kul att få reda på vad det är. mvh / Micke Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 18 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 18 Mars , 2009 Nu hänger jag som vanligt inte med. Inget ovanligt iofs när skankafan postar... Volkswagen Santa C-klass -51 eller....? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
6månadersförsöket Postad 18 Mars , 2009 Rapport Share Postad 18 Mars , 2009 Kan någon vänlig själ berätta vad dettta är för bilmodell? Jag tippar på en VW-modell, tidigt 50-tal, men har ingen aning.Vraket har stått på vår jaktmark så länge jag kan minnas och det vore därför kul att få reda på vad det är. mvh / Micke Ser nästan ut som en Ford Anglia (hur minskar man bilden???) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 18 Mars , 2009 Rapport Share Postad 18 Mars , 2009 Nej bakrutan stämmer inte. Nästan helt säker på att det är en bubbla. Grannen har haft en sån folkracebil och man känner igen bakluckan ganska enkelt. Edit: Bakrutan stämmer inte på bilden jag postade heller tydligen men tror det är olika på olika årsmodeller Edit igen: La till en till bild. Den röda verkar stämma in bättre på fönstret Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts