Plisskin Postad 9 Januari , 2009 Rapport Postad 9 Januari , 2009 Jag laddade hem betan idag från att ha haft PT2 men hittar ingen omahaflik som jag hörde skulle finnas och heller inte hur man sätter igång Hud'en. Är betan för sig själv inte hela paketet månne, eller är jag helt borta? Samt behöver hjälp med vilka stats man bör ha i Huden för sng grind? Citera
Lisa87 Postad 9 Januari , 2009 Rapport Postad 9 Januari , 2009 Tror inte "piratsnack" är tillåtet. Har inte heller en omaha-flip, som sagt.. BETA.... [PRE] [ 0DAY/CRD ] [ PokerTracker.3.Holdem.v3.00.Beta.23.WinAll.Cracked-CRD ] Är det den du hämtat hem? Citera
Plisskin Postad 9 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 9 Januari , 2009 Nja jag köpte faktiskt betan idag hade PT2 innan Men det ordnade upp sig dock inte min fundering över nyttiga sngstats att ha i Huden, har du några på lager? Citera
Mickel Postad 9 Januari , 2009 Rapport Postad 9 Januari , 2009 Nja jag köpte faktiskt betan idag hade PT2 innan Men det ordnade upp sig dock inte min fundering över nyttiga sngstats att ha i Huden, har du några på lager? http://pokerforum.nu/forum/studier/47333-prg-allt-om-pokertracker-3-a.html Citera
Recommended Posts