Opteron Postad 9 Januari , 2009 Rapport Postad 9 Januari , 2009 va? skriv bara ut det istället för att tala i gåtor. Tänk lite kanske du får ut lite av din tid på PF... Poker är inte att plugga in svaret på olika situationer utantill utan om att lära sig tänka snabbare. Att tänka öht är en bra start. Citera
Opteron Postad 9 Januari , 2009 Rapport Postad 9 Januari , 2009 tilt Ganska nöjd själv faktiskt. Citera
asfalten Postad 9 Januari , 2009 Rapport Postad 9 Januari , 2009 Ganska nöjd själv faktiskt. fy kan man mutea folk på forumet mod? Citera
Snabelguy Postad 9 Januari , 2009 Rapport Postad 9 Januari , 2009 Ni måste prata i klartext för att folk ska förstå. (fast det är en god tanke att försöka få folk att tänka efter) Citera
bananuz Postad 10 Januari , 2009 Rapport Postad 10 Januari , 2009 för att tala i klartext: men vafan Citera
Tottyville Postad 10 Januari , 2009 Rapport Postad 10 Januari , 2009 Asså, vadå tala i klartext, precis som Opteron skriver får ju folk tänka till lite om dom är intresserade. Sen tycker jag att jag vart tydlig. Läs mina 2 tidigare poster. PS: Att börja mute:a folk som vet mer än du är nog inte medicinen för att bli bättre imho. PS2: Om ni som förespråkar raise på den floppen får in 100bb där mot 1 eller 2 fi. Hur glada är ni då på en skala 1-10? Citera
asfalten Postad 11 Januari , 2009 Rapport Postad 11 Januari , 2009 inte svinaglad. jag menade att man ska höja för att försvara sin hand, men det kanske är galet. Citera
Tanka Postad 11 Januari , 2009 Rapport Postad 11 Januari , 2009 Om man höjer floppen som asfalt tycker för att få info och se var man ligger hur ska man då spela om man blir synad? fi kan lika gärna slowspela? Citera
Opteron Postad 11 Januari , 2009 Rapport Postad 11 Januari , 2009 inte svinaglad. jag menade att man ska höja för att försvara sin hand, men det kanske är galet. ja, det är överskattat Citera
asfalten Postad 11 Januari , 2009 Rapport Postad 11 Januari , 2009 Om man höjer floppen som asfalt tycker för att få info och se var man ligger hur ska man då spela om man blir synad? fi kan lika gärna slowspela? jag har aldrig sagt att vi ska höja för info. Jag tror att det blir svårt att slänga våran hand om vi höjer här då vi kommer ha halva stacken i potten. Däremot tycker jag en litemeränhalvpottbet ur position osar så jävla mycket drag på nl20 att jag tyckte en höjning kändes rätt. Men jag kan fatta argumentet att vi ska vänta med att spela poker till senare gator. Citera
asfalten Postad 11 Januari , 2009 Rapport Postad 11 Januari , 2009 Vilka händer finns i hans bet/call range? Vilka händer finns i hans bet/fold range? Förresten, vad är det för skillnad på att vänta till turn om du tycker vi ska dega där ändå? han kanske foldar drag som vi vill ha in markerna mot? Och har han träffat draget så har han oss doggy ju. Vad har han för bet/call och bet/fold range på turn? Om vi ändå har tänkt betala av med hela stacken så kan vi väl lika gärna straffa dragen innan de sitter? Om vi är beredda att folda turn känns en syn vettigare från min horisont. Citera
Recommended Posts