SlimSussie Postad 16 November , 2009 Rapport Share Postad 16 November , 2009 Borde lugna sig med knarket i usa va? Eller vara lite mera försiktig.. kan ju åka dit på små små saker. 3 års fängelse för banala saker osv Hejja Team Ted!!! Våga vinn heter det!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CoffeK Postad 18 November , 2009 Rapport Share Postad 18 November , 2009 våga vinna kompis! YAYAYAYYAYAYAYA:mrgreen: älskar er Teddare! for ever osv! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zmona Postad 21 November , 2009 Rapport Share Postad 21 November , 2009 Var nere på Office igår och gick ut i köket. Kände en något osmaklig lukt. Öppnade kylskåpet, som förövrigt inte haft ström på 1 månad. Jag hittade 2 intressanta föremål. Tacowrap som var CP-möglig rakt genom pappret runt den, samt den gamla tårtan från finbageriet som stått där i ett halvår. Fick förövrigt aldrig smaka på den:) Lika bra det, för det hela slutade med 10-talet kväljningar och trodde seriöst jag skulle spy över köks golvet. Bara en vanlig dag i Ki**a. over and out Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
allinjompa Postad 25 November , 2009 Rapport Share Postad 25 November , 2009 Teeeaaam Ted ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zmona Postad 25 November , 2009 Rapport Share Postad 25 November , 2009 Teeeaaam Ted ! AYYHAN + AYYYA Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SlimSussie Postad 28 December , 2009 Rapport Share Postad 28 December , 2009 You with the EVILeyes Don't be disconnecTED Oh i realize It's hard to fake courage In a world full of people who can lose it all And the darkness inside Evil Can make them feel so small But TED see your true greencolors Shining through WE see your true colors And that's why TED love you So don't be afraid to let Jerry show Your true account colors True colors True colors are beautiful, Like rainbowflops Show me a smile EVIL Don't be unhappy, can't remember When i last saw you in Kinna If this Miami makes you crazy And you've taken all you can hear You call me up Because you know Dex will be here But TED see your true greencolors Shining through WE see your true colors And that's why TED love you So don't be afraid to let Jerry show Your true account colors True colors True colors are beautiful Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 12 September , 2010 Rapport Share Postad 12 September , 2010 nära till tårarna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SlimSussie Postad 22 November , 2010 Rapport Share Postad 22 November , 2010 Musik: Tove Styrke Text: Christofer Hammarström, Jonas Abrahamsson & Tove Styrke http://www.youtube.com/watch?v=B7dTjGfV6bQ&feature=related I want a perfect rakeback I wanna grind tonight I wanna see the fish out Out to the FranzZ bad baj I wanna start a table I wanna win tonight I wanna read their motion I wanna see the cards RakeRace through my mind All I want now is a card rush moment Come with FranZ tonight Miiiaaammmiii city The sun is shining Watching the heats in the night Take me around the planet Take me to Sara and Franz Pay me a perfect exchange Make shure you sniff the line Dont let the regs scare you Its just a state of mind We´ll stay up tonight All I want now is a card rush moment Come with FranZ tonight Miiiaaammmiii city The sun is shining Watching the heats in the night I want a perfect rakeback I wanna grind tonight I wanna see the fish out Out to the FranzZ bad baj I wanna read their motion I wanna see the cards RakeRace through my mind All I want now is a card rush moment Come with FranZ tonight Miiiaaammmiii city The sun is shining Watching the heats in the night Biiingoo FraanZZZ!!! Bingo FraaannZZZZ!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 23 November , 2010 Rapport Share Postad 23 November , 2010 Wiiii u gooooo girl. WORD 2 Ur Moddah. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CoffeK Postad 21 Juli , 2011 Rapport Share Postad 21 Juli , 2011 Allin Bajbyyyyyyys! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CoffeK Postad 21 Juli , 2011 Rapport Share Postad 21 Juli , 2011 cps 28 agu-4 sep yeam ted allin bajbyyyyyys:mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SlimSussie Postad 28 Juli , 2011 Rapport Share Postad 28 Juli , 2011 Firar med en sång!!!!!!! Släng ner handen min fina och få mig folda den här jävla gatan har stått i motrigg så länge att jag börjat tilta att gula är inte så illa om det får en att drömma och hoppas på att CPS-Croaatiaaaaa ska komma och vi går ut och bränner dollar i natten och skyller allting på våra fyllehuven undanflykter och självanklagan jag ser tilten i dina ögon jag ser tilten i dina ögon Du kanske kommer förstå ser hela rullen sjunka som titanic med alla rivers brända åååhhhhhhhhhhhhhhhh, en sån där natt då vi behöver någonting som hjälper en över stora tilten ååhhhhhhhhhhhhhhhh och vi går ut och bränner dollar i natten och skyller allting på våra fyllehuven undanflykter och självanklagan jag ser tilten i dina ögon jag ser tilten i dina ögon åååh åååh och vi går ut och bränner dollar i natten och skyller allting på våra fyllehuven undanflykter och självanklagan jag ser tilten i dina ögon jag ser tilten i dina ögon Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts