Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

varmt värre för tysken denna natt.. 3 underbara inköp upp blir en del körv.. blir inget office imorgon ligger väntar på febern ska slå till så man kan få sina 100 kr av allinjompa.. natti

• Svars 936
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
varmt värre för tysken denna natt.. 3 underbara inköp upp blir en del körv.. blir inget office imorgon ligger väntar på febern ska slå till så man kan få sina 100 kr av allinjompa.. natti

Ingen comment om dina 7 inköp på Pro? Har Jompa sagt att du ska mörka för att det ska stilla hans samvete och att hans beroende inte ska komma ut, eller vad händer? :roll:

Postad

Snacka lite med Bingo o Ayan idag om att de finns vissa spelare på halv/ettan + 1/2 som gör sjukt mycke deg. Så fundera vi på hur långt efter o hur mycke sämre de är en tex Ayan. Så han sa att han skulle in o prova en dag. Hade varit kul att de hur han tar dem. Förutsatt att han inte ser ett inköp som en standardraise dvs för då hade ju allt fuckat upp. Men försökte i alla fall få in Ayan på ett bord idag utan resultat. Inte hört ett ord av han så antingen tog han en enkel till Prag och Suicide Bridge, sitter o nöter frisparkar o spelsystem på PRO eller så har gårdagens 4h sömn kommit ikapp honom. :roll:

Postad

Gott ögonen brinner, så la ner grinden.. borde egentligen lägga mig men dem säger att gossip girl ska vara nöten så tänkte ta mig ett avsnitt eller 2

hitta 2.3k plusset vilket var fint och hela 740 händer vilket är sjukt mkt för mig... 2009 äro inte kallt...

har letat som fan efter en ny mus och en sån numerisk liten pad... funderar på om man ska köra trådlöst eller icke. Funderar på sladd faktiskt då jag lär tilta lite varje gång musen börjar grina när batterierna börjar ta slut.

Har nån några tips... speciellt på numeriska paden har kikat lite prisjakt men känner mig vilsen.

De var nån som hade en najs setup här bland dagböckerna.. Tänkte införskaffa mig en flatscreen också som jag kör genom min laptop. På laptoppen har jag 1920*1280 och vill kunna slänga upp 9 bord utan problem. Har 4 lätt nu på min 17" laptop.. men så överlappar bord 5 och 6 på sidorna.. höjden är inga problem när man kör dem i fullskala.. blir lite litet när man börjar size:a ner.

Vad är de man kikar på en flatskärm med max upplösningen 1920*xxxx och typ 24-25 tum?

Postad
Snacka lite med Bingo o Ayan idag om att de finns vissa spelare på halv/ettan + 1/2 som gör sjukt mycke deg. Så fundera vi på hur långt efter o hur mycke sämre de är en tex Ayan. Så han sa att han skulle in o prova en dag. Hade varit kul att de hur han tar dem. Förutsatt att han inte ser ett inköp som en standardraise dvs för då hade ju allt fuckat upp. Men försökte i alla fall få in Ayan på ett bord idag utan resultat. Inte hört ett ord av han så antingen tog han en enkel till Prag och Suicide Bridge, sitter o nöter frisparkar o spelsystem på PRO eller så har gårdagens 4h sömn kommit ikapp honom. :roll:

Ayan vaknar upp kallsvettig efter 5h sömn nu av att domaren dömer en ogiltig straff till bingo på PES, normalt :S ?.........

Postad

ayan börjar morgonen med 6.5k$ fräscha, pengar som jag kommer att lägga undan till PESmatcher mot Franz........Vilket innebär att jag har cirka 4500 matcher mot Franz innan jag är gul eftersom vi kör 100 sek matcher .......Nu blir de räkor å vin som frukost....

Fuck off

Postad
ayan börjar morgonen med 6.5k$ fräscha, pengar som jag kommer att lägga undan till PESmatcher mot Franz........Vilket innebär att jag har cirka 4500 matcher mot Franz innan jag är gul eftersom vi kör 100 sek matcher .......Nu blir de räkor å vin som frukost....

Fuck off

Jo men fan, ni kör typ 15 matcher per dag och rullar de på som de gjort nu(2 vinster 3 lika 10 förluster(45000/800)) så är du gul den tisdagen den 17 februari 2009 kl 21:21. Sen kan vi räkna med en PS3 kontroll per game också, 600 sek. (4500/(800+600))Så gul runt den 9 februari Ayan. Det går fort när man är fisk. :roll:

Postad
Jo men fan, ni kör typ 15 matcher per dag och rullar de på som de gjort nu(2 vinster 3 lika 10 förluster(45000/800)) så är du gul den tisdagen den 17 februari 2009 kl 21:21. Sen kan vi räkna med en PS3 kontroll per game också, 600 sek. (4500/(800+600))Så gul runt den 9 februari Ayan. Det går fort när man är fisk. :roll:

hahaha jag får grinda på då alltså :)

Postad
hahaha jag får grinda på då alltså :)

Ja är ju inte den som vill va lol. Men hade de inte varit gott med någon typ av game där nere så man kan spela av sig lite.. Dock kanske man blir mer tiltad av att losa 3 matcher på pro än 3 inköp poker :-( Men fan, gött med?

Postad
Ja är ju inte den som vill va lol. Men hade de inte varit gott med någon typ av game där nere så man kan spela av sig lite.. Dock kanske man blir mer tiltad av att losa 3 matcher på pro än 3 inköp poker :-( Men fan, gött med?

mjo de hade det ju, men samtidigt så ska de inte vara någon fritidsgård heller men gött me ja :lol: