CoffeK Postad 4 Maj , 2009 Rapport Share Postad 4 Maj , 2009 WOW för myckjet fritid på slim.. men hatten va för underhååling av hög klass! kul se att ayian ger sig in i leken oxå.. Känns som de brådi boka hotell för fåran sthml helg.. bårde springsteen å sverige danmark i stan. over and out västkusten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 4 Maj , 2009 Rapport Share Postad 4 Maj , 2009 /Slim.S Äh, get a (chat)room Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SlimSussie Postad 4 Maj , 2009 Rapport Share Postad 4 Maj , 2009 Äh, get a (chat)room Slim: -sry Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SlimSussie Postad 5 Maj , 2009 Rapport Share Postad 5 Maj , 2009 Inge spel för Slim ikväll. Trött, både på lira o i kroppen. Får ladda inför den stora dagen istället GL ikväll Ted /Slim Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SlimSussie Postad 6 Maj , 2009 Rapport Share Postad 6 Maj , 2009 Vad gör Team Ted? Hur går glidet? Vera, Ayhan, Bingo, Sammy o Evil Dagsgrindet på office för den som är sugen under morgondagen? Ev träna Ayhan,Vera? Eller så skiter vi i de o bara käkar skrädderiet o glider? Love / Sussie Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SlimSussie Postad 6 Maj , 2009 Rapport Share Postad 6 Maj , 2009 Note: Håller med Bingo angående att vi måste boka hotell Sthlm? Någon som orkat ta tag i ? Mngr Vera? Bingo? SlimAyhanEvil? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-Gilbuert- Postad 6 Maj , 2009 Rapport Share Postad 6 Maj , 2009 Gilbuert har redan bokat svit på sheraton till sig själv och ev älskarinna, dock lär det vara dubbelbokat på gilbuert riggs vis... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
allinjompa Postad 6 Maj , 2009 Rapport Share Postad 6 Maj , 2009 Vad gör Team Ted? Hur går glidet? Vera, Ayhan, Bingo, Sammy o Evil Dagsgrindet på office för den som är sugen under morgondagen? Ev träna Ayhan,Vera? Eller så skiter vi i de o bara käkar skrädderiet o glider? Love / Sussie träning är jag på, ska känna på de, har sån jävla fitthosta,,,, kul liv man har häcken kvitterar mot hbk sista minuten , barca kvitterar mot chelsea sista minuten fittkuk........ Chelsea hade ju Barca sååååååå hårt ölaskdöalskdöals Pokermässigt börjar de glida på lite igen iallafall ghehehehehheahahahasl men träning hyfsat tidigt eller?, 10-11-12 ? sen sitta barfota på skrädderiet å äta hahahhehehhehe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
allinjompa Postad 6 Maj , 2009 Rapport Share Postad 6 Maj , 2009 Note:Håller med Bingo angående att vi måste boka hotell Sthlm? Någon som orkat ta tag i ? Mngr Vera? Bingo? SlimAyhanEvil? mmmm vi kikar på de imorgon å styr upp allt, vi kan äga upp de Sussie imorgon 8-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
allinjompa Postad 6 Maj , 2009 Rapport Share Postad 6 Maj , 2009 Gilbuert har redan bokat svit på sheraton till sig själv och ev älskarinna, dock lär det vara dubbelbokat på gilbuert riggs vis... de låter najs ! ska finnas med som alternativ oxå om inte vårat favorithotell är upptaget...vettifan va de hette, låg bra till ialalafall osv osv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CoffeK Postad 7 Maj , 2009 Rapport Share Postad 7 Maj , 2009 Fanz tittar nog till kinna immorn.. aa lägte syra upp sthlm nu! fan nu blir ingen rom resa fu va motriddag du ayian du ahr din karma lessen.. vill inte ens veta va du har gjort för att förkäna detta... ses immorn tem ted kukar. garrtis till slim osv osv.. bingo vann precis euopen dayly krydd krydd.. over and bingo. västkustensn päääärla Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CoffeK Postad 7 Maj , 2009 Rapport Share Postad 7 Maj , 2009 Bra ja stavar BTW (Droger) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SlimSussie Postad 7 Maj , 2009 Rapport Share Postad 7 Maj , 2009 träning är jag på, ska känna på de, har sån jävla fitthosta,,,, kul liv man har häcken kvitterar mot hbk sista minuten , barca kvitterar mot chelsea sista minuten fittkuk........ Chelsea hade ju Barca sååååååå hårt ölaskdöalskdöals Pokermässigt börjar de glida på lite igen iallafall ghehehehehheahahahasl men träning hyfsat tidigt eller?, 10-11-12 ? sen sitta barfota på skrädderiet å äta hahahhehehhehe Vaar eee Ayhan? Jag och Evil sitter ju o grindar osv!? Sry för matchen Ali ;/ såg den dock inte men hörde att de var lool + lotto på Lolcerlona. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SlimSussie Postad 7 Maj , 2009 Rapport Share Postad 7 Maj , 2009 mmmm vi kikar på de imorgon å styr upp allt, vi kan äga upp de Sussie imorgon 8-) Hörde med mangr, att Strands va nöt sist? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SlimSussie Postad 7 Maj , 2009 Rapport Share Postad 7 Maj , 2009 Fanz tittar nog till kinna immorn.. aa lägte syra upp sthlm nu! fan nu blir ingen rom resa fu va motriddag du ayian du ahr din karma lessen.. vill inte ens veta va du har gjort för att förkäna detta... ses immorn tem ted kukar. garrtis till slim osv osv.. bingo vann precis euopen dayly krydd krydd.. over and bingo. västkustensn päääärla Ses på cribbet ikväll då Franz, Slim är äntligen upp och de hela lossnade när ja efter DeucesCracked read ställer när killens första 4 bet sker med Q9s, han har naturligtvis AA o snapsynar. Jag har 2 % på flopp och 0 % på turn. Efter de känns de som att pokergudarna unnade mig ett bättre slut och inköpen började faktiskt rulla in. Hejja Frannzzzzzzzzz!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SlimSussie Postad 7 Maj , 2009 Rapport Share Postad 7 Maj , 2009 Bra ja stavar BTW (Droger) Ta med ikväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zmona Postad 7 Maj , 2009 Rapport Share Postad 7 Maj , 2009 Fanz tittar nog till kinna immorn.. aa lägte syra upp sthlm nu! fan nu blir ingen rom resa fu va motriddag du ayian du ahr din karma lessen.. vill inte ens veta va du har gjort för att förkäna detta... ses immorn tem ted kukar. garrtis till slim osv osv.. bingo vann precis euopen dayly krydd krydd.. over and bingo. västkustensn päääärla du måste ju stava sämst i TED familjen:shock: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SlimSussie Postad 7 Maj , 2009 Rapport Share Postad 7 Maj , 2009 Slim o Bingo har hittat ok hotell Rica Hotel Kungsgatan : * Elektroniska/magnetiska nycklar * Endast dusch * Hushållsarbete * Hårtork * Kabel-/satellit-tv * Kaffe-/tebryggare * Luftkonditionering * Mörkläggningsdraperier * Skrivbord * Telefon * Tillgång till Internet – kostnadsfri * Tillgång till Internet – trådlös 300 m från Sergels torg Kostar 1 719 SEK pp för 2 nätter. Har kikat upp 3 st dubbelrum osv. Sen har vi hittat gott 1 klass tåg med SJ x2000 för nada typ. Grejen e den att vi snacka om att dra till CC först o sen hoppa på tåget direkt, för de går tidigt på morgonen på fredagen. Så e vi uppe runt 09. Men sen TeamTed brukar vara förslappade så bokar vi inget innan någon har ansett att de är kallt. Slim o Bingo bokar dock sin skit till kvällen så får alla andra sköta sitt själva om de inte orkar osv.. Love /Slim Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spinky Postad 7 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 Maj , 2009 sas radisson va ju nöten sist? fan va onötigt att jag ska dra till flygplatsen kl 4 och måste checka ut 12 så kallt så de inte liknar något... är så stört bakis så jag inte vet vad jag ska ta vägen.. vill skruva fram tiden 24 timmar nu... självmordstankar på planet?! ohh yes.. 9 timmar pina... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SlimSussie Postad 7 Maj , 2009 Rapport Share Postad 7 Maj , 2009 sas radisson va ju nöten sist? fan va onötigt att jag ska dra till flygplatsen kl 4 och måste checka ut 12 så kallt så de inte liknar något... är så stört bakis så jag inte vet vad jag ska ta vägen.. vill skruva fram tiden 24 timmar nu... självmordstankar på planet?! ohh yes.. 9 timmar pina... Jo nöt osv hörde jag. MEN, Team Ted är ju som vanligt i megatid med allt. The Boss är i Sthlm o ett antal danskar så allt e typ fullt!! Radisson har vi kollat o massa annat. Fullt fullt fullt.. Så jag vette fan hur vi ska göra. Men hitta EV + tåg och flyg om vi e sugna. Jag flyger gärna men vet att alla våran Evil inte gillar de.. hmmm... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spinky Postad 7 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 Maj , 2009 aj fan... kallt... hmmm ok bara o köra då.. var ligger kungsgatan? nötgata? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
allinjompa Postad 8 Maj , 2009 Rapport Share Postad 8 Maj , 2009 JAG ÄLSKAR JERRY !, första plussessionen på kontoret på 1337 försök typ.... Jag har även frälst med att boka flyg till stockholm tur å retur, 4 ungdomsbiljetter å 2st gamlingbiljetter till Vera å Spinnky hehehehe.... Hotell har oxå bokas ligger bra till å var prisvärt osv, Rica Hotel är namnet, har ja för mig...... 09.30 lämnar Team Ted Landvetter för att åka upp till Stockholm å heja fram Sveriges landslag........ MVH Ayhan(nya managern i Team Ted?) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spinky Postad 8 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 8 Maj , 2009 nu e jag hemma bitches bra jobb ayhan! vera var och sa hej här innan och bad mig kika på grejer till sthlm.. men ni är ju chef. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zmona Postad 8 Maj , 2009 Rapport Share Postad 8 Maj , 2009 JAG ÄLSKAR JERRY !, första plussessionen på kontoret på 1337 försök typ.... Jag har även frälst med att boka flyg till stockholm tur å retur, 4 ungdomsbiljetter å 2st gamlingbiljetter till Vera å Spinnky hehehehe.... Hotell har oxå bokas ligger bra till å var prisvärt osv, Rica Hotel är namnet, har ja för mig...... 09.30 lämnar Team Ted Landvetter för att åka upp till Stockholm å heja fram Sveriges landslag........ MVH Ayhan(nya managern i Team Ted?) Bra jobbat manager, sjukt tungt att man gått över till vuxen biljett i dagarna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CoffeK Postad 8 Maj , 2009 Rapport Share Postad 8 Maj , 2009 HATTEN AV AYIAN ALI!!!!!!!!!!!!! sjukt strongt! snackat me jerry och han säger det är ett nöthotell som ligger hur bra som helst! vi ahr biljetter på kortsidan på råsunda men man ska se bra överallt häslar han. ÄLSKA TEAM TED GOGOGOGOGOGOG GRISERI!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts