Gå till innehåll

Team Ted

spinky

Recommended Posts

WOW för myckjet fritid på slim.. men hatten va för underhååling av hög klass! kul se att ayian ger sig in i leken oxå.. Känns som de brådi boka hotell för fåran sthml helg.. bårde springsteen å sverige danmark i stan. over and out västkusten

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 936
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Vad gör Team Ted?

Hur går glidet? Vera, Ayhan, Bingo, Sammy o Evil :h:

Dagsgrindet på office för den som är sugen under morgondagen? Ev träna Ayhan,Vera? Eller så skiter vi i de o bara käkar skrädderiet o glider?

Love

/ Sussie :h:

träning är jag på, ska känna på de, har sån jävla fitthosta,,,,

kul liv man har häcken kvitterar mot hbk sista minuten , barca kvitterar mot chelsea sista minuten fittkuk........

Chelsea hade ju Barca sååååååå hårt ölaskdöalskdöals

Pokermässigt börjar de glida på lite igen iallafall ghehehehehheahahahasl

men träning hyfsat tidigt eller?, 10-11-12 ? sen sitta barfota på skrädderiet å äta hahahhehehhehe 8-)

Länk till kommentar

Gilbuert har redan bokat svit på sheraton till sig själv och ev älskarinna, dock lär det vara dubbelbokat på gilbuert riggs vis...

de låter najs ! ska finnas med som alternativ oxå om inte vårat favorithotell är upptaget...vettifan va de hette, låg bra till ialalafall osv osv

Länk till kommentar

Fanz tittar nog till kinna immorn.. aa lägte syra upp sthlm nu! fan nu blir ingen rom resa fu va motriddag du ayian du ahr din karma lessen.. vill inte ens veta va du har gjort för att förkäna detta... ses immorn tem ted kukar. garrtis till slim osv osv.. bingo vann precis euopen dayly krydd krydd.. over and bingo. västkustensn päääärla

Länk till kommentar

träning är jag på, ska känna på de, har sån jävla fitthosta,,,,

kul liv man har häcken kvitterar mot hbk sista minuten , barca kvitterar mot chelsea sista minuten fittkuk........

Chelsea hade ju Barca sååååååå hårt ölaskdöalskdöals

Pokermässigt börjar de glida på lite igen iallafall ghehehehehheahahahasl

men träning hyfsat tidigt eller?, 10-11-12 ? sen sitta barfota på skrädderiet å äta hahahhehehhehe 8-)

Vaar eee Ayhan? Jag och Evil :h: sitter ju o grindar osv!?

Sry för matchen Ali ;/ såg den dock inte men hörde att de var lool + lotto på Lolcerlona. :evil:

Länk till kommentar

Fanz tittar nog till kinna immorn.. aa lägte syra upp sthlm nu! fan nu blir ingen rom resa fu va motriddag du ayian du ahr din karma lessen.. vill inte ens veta va du har gjort för att förkäna detta... ses immorn tem ted kukar. garrtis till slim osv osv.. bingo vann precis euopen dayly krydd krydd.. over and bingo. västkustensn päääärla

Ses på cribbet ikväll då Franz, Slim är äntligen upp och de hela lossnade när ja efter DeucesCracked read ställer när killens första 4 bet sker med Q9s, han har naturligtvis AA o snapsynar. Jag har 2 % på flopp och 0 % på turn. Efter de känns de som att pokergudarna unnade mig ett bättre slut och inköpen började faktiskt rulla in. 8-)

Hejja Frannzzzzzzzzz!!!!!!!!

Länk till kommentar

du måste ju stava sämst i TED familjen:shock:

Länk till kommentar

Slim o Bingo har hittat ok hotell

Rica Hotel Kungsgatan :

* Elektroniska/magnetiska nycklar

* Endast dusch

* Hushållsarbete

* Hårtork

* Kabel-/satellit-tv

* Kaffe-/tebryggare

* Luftkonditionering

* Mörkläggningsdraperier

* Skrivbord

* Telefon

* Tillgång till Internet – kostnadsfri

* Tillgång till Internet – trådlös

300 m från Sergels torg

Kostar 1 719 SEK pp för 2 nätter.

Har kikat upp 3 st dubbelrum osv.

Sen har vi hittat gott 1 klass tåg med SJ x2000 för nada typ. Grejen e den att vi snacka om att dra till CC först o sen hoppa på tåget direkt, för de går tidigt på morgonen på fredagen. Så e vi uppe runt 09. Men sen TeamTed brukar vara förslappade så bokar vi inget innan någon har ansett att de är kallt.

Slim o Bingo bokar dock sin skit till kvällen så får alla andra sköta sitt själva om de inte orkar osv..

Love

/Slim :h:

Länk till kommentar

sas radisson va ju nöten sist?

fan va onötigt att jag ska dra till flygplatsen kl 4 och måste checka ut 12 så kallt så de inte liknar något... är så stört bakis så jag inte vet vad jag ska ta vägen.. vill skruva fram tiden 24 timmar nu... självmordstankar på planet?! ohh yes.. 9 timmar pina...

Länk till kommentar

sas radisson va ju nöten sist?

fan va onötigt att jag ska dra till flygplatsen kl 4 och måste checka ut 12 så kallt så de inte liknar något... är så stört bakis så jag inte vet vad jag ska ta vägen.. vill skruva fram tiden 24 timmar nu... självmordstankar på planet?! ohh yes.. 9 timmar pina...

Jo nöt osv hörde jag. MEN, Team Ted är ju som vanligt i megatid med allt. The Boss är i Sthlm o ett antal danskar så allt e typ fullt!! Radisson har vi kollat o massa annat. Fullt fullt fullt.. Så jag vette fan hur vi ska göra. Men hitta EV + tåg och flyg om vi e sugna. Jag flyger gärna men vet att alla våran Evil :h: inte gillar de.. hmmm...

Länk till kommentar

JAG ÄLSKAR JERRY !, första plussessionen på kontoret på 1337 försök typ....

Jag har även frälst med att boka flyg till stockholm tur å retur, 4 ungdomsbiljetter å 2st gamlingbiljetter till Vera å Spinnky hehehehe....

Hotell har oxå bokas ligger bra till å var prisvärt osv, Rica Hotel är namnet, har ja för mig......

09.30 lämnar Team Ted Landvetter för att åka upp till Stockholm å heja fram Sveriges landslag........

MVH Ayhan(nya managern i Team Ted?)

Länk till kommentar

JAG ÄLSKAR JERRY !, första plussessionen på kontoret på 1337 försök typ....

Jag har även frälst med att boka flyg till stockholm tur å retur, 4 ungdomsbiljetter å 2st gamlingbiljetter till Vera å Spinnky hehehehe....

Hotell har oxå bokas ligger bra till å var prisvärt osv, Rica Hotel är namnet, har ja för mig......

09.30 lämnar Team Ted Landvetter för att åka upp till Stockholm å heja fram Sveriges landslag........

MVH Ayhan(nya managern i Team Ted?)

Bra jobbat manager, sjukt tungt att man gått över till vuxen biljett i dagarna..

Länk till kommentar

HATTEN AV AYIAN ALI!!!!!!!!!!!!!:mrgreen: sjukt strongt! snackat me jerry och han säger det är ett nöthotell som ligger hur bra som helst! vi ahr biljetter på kortsidan på råsunda men man ska se bra överallt häslar han. ÄLSKA TEAM TED GOGOGOGOGOGOG GRISERI!!!

Länk till kommentar