SlimSussie Postad 17 Januari , 2009 Rapport Share Postad 17 Januari , 2009 Vi skiter i Halmstad Bingo. Fan tar något annat. Vbg eller nått så blir de inte så krångligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CoffeK Postad 17 Januari , 2009 Rapport Share Postad 17 Januari , 2009 Fest hos bingo för team ted!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SlimSussie Postad 17 Januari , 2009 Rapport Share Postad 17 Januari , 2009 Jag o Evil kommer (L) Ska cribba lite först bara Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
allinjompa Postad 17 Januari , 2009 Rapport Share Postad 17 Januari , 2009 Fest hos bingo för team ted!!! fan va gött de låter med fest hos bingo (L).... ha d så gött ikväll mvh ayhan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zmona Postad 17 Januari , 2009 Rapport Share Postad 17 Januari , 2009 Får tacka nej ikväll Bingo, andra planer sedan tidigare. Men borde vara dax för inkilning för cribbet snart. Ha det gott ikväll guys. Over and Out Guldhyllan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SlimSussie Postad 17 Januari , 2009 Rapport Share Postad 17 Januari , 2009 fan va gött de låter med fest hos bingo (L).... ha d så gött ikväll mvh ayhan Blev inget Evil har tappat bort sitt kontokort Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
allinjompa Postad 18 Januari , 2009 Rapport Share Postad 18 Januari , 2009 Blev inget Evil har tappat bort sitt kontokort EVIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIL (L) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spinky Postad 18 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 18 Januari , 2009 <evil är s jävla kall va fifa is nuts... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SlimSussie Postad 18 Januari , 2009 Rapport Share Postad 18 Januari , 2009 BINK BINK BIINGOO FRAANNZ.. Han raisar han degar alla foldar.. Måste bara säga att spinky är sjuuukt kall på FIFA. pinsamt att möta så kall kille. Hem o träna så kanske du kan vinna med annat än Man U? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SlimSussie Postad 18 Januari , 2009 Rapport Share Postad 18 Januari , 2009 EVIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIL (L) Evil London, Evil London, E Evil London, Evil London (Björnes magasin) lägga upp den som dagens låt ayan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CoffeK Postad 18 Januari , 2009 Rapport Share Postad 18 Januari , 2009 Hej på er alla glada tead gubbar.. Tysken är bakis skakis som fan... Blir de cribet ikväll för alla elller??? Körv and out Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SlimSussie Postad 18 Januari , 2009 Rapport Share Postad 18 Januari , 2009 Hej på er alla glada tead gubbar.. Tysken är bakis skakis som fan... Blir de cribet ikväll för alla elller??? Körv and out Yoo.. vore fint med fullring ikväll? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
allinjompa Postad 18 Januari , 2009 Rapport Share Postad 18 Januari , 2009 Yoo.. vore fint med fullring ikväll? mjo faktiskt...men är fan extremt tvek på mig, trött som fan vilar nu, vill bara säga att jag stödjer evil i ALLA väder hejs Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SlimSussie Postad 18 Januari , 2009 Rapport Share Postad 18 Januari , 2009 mjo faktiskt...men är fan extremt tvek på mig, trött som fan vilar nu, vill bara säga att jag stödjer evil i ALLA väder hejs Pllllllllllzzzzzzzzzzzzzzzz.. Är inte helt 100 jag heller.. Bruden måste få sitt (L). Men är Evil där så får man ju ställa upp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zmona Postad 18 Januari , 2009 Rapport Share Postad 18 Januari , 2009 Först på plats på kontoret, kom hit nu alla lökungar så spelar vi kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spinky Postad 18 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 18 Januari , 2009 ill be there bro... soon .. soon Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CoffeK Postad 18 Januari , 2009 Rapport Share Postad 18 Januari , 2009 Bingo kastar in handuken tyväär... för bakis för att orka köra 6 mil.. ses i veckan! måste hinna me nåra pro macther hos ayian me Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zmona Postad 19 Januari , 2009 Rapport Share Postad 19 Januari , 2009 Då stänger kontoret för inatt. Laguppställningen för kvällen var TED, Evil å Sammy. Cashgamet var ideel gröna siffror medans turneringspokern kissade på oss. Evil var påväg in på finalbordet i 100+9 (1r) på ongame då han låg 3:a med 17 kvar. 2 händer senare var han bust. Jag ger lätt den nya linan 5 TED-huvuden av 5 möjliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SlimSussie Postad 19 Januari , 2009 Rapport Share Postad 19 Januari , 2009 Då stänger kontoret för inatt. Laguppställningen för kvällen var TED, Evil å Sammy. Cashgamet var ideel gröna siffror medans turneringspokern kissade på oss. Evil var påväg in på finalbordet i 100+9 (1r) på ongame då han låg 3:a med 17 kvar. 2 händer senare var han bust. Jag ger lätt den nya linan 5 TED-huvuden av 5 möjliga. Fan, var de i 110 k som Evil busta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zmona Postad 19 Januari , 2009 Rapport Share Postad 19 Januari , 2009 Yo bros. Blir det någon aktivitet på kontoret ikväll/natt?? Slim var sugen vet jag och jag e nog sugen oxå. över och ut Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
allinjompa Postad 19 Januari , 2009 Rapport Share Postad 19 Januari , 2009 Yo bros. Blir det någon aktivitet på kontoret ikväll/natt?? Slim var sugen vet jag och jag e nog sugen oxå. över och ut verkar som fullt manskap, Bingo är påväg hit till mig just nu, blir nog lite PES före oxå så man blir extra tiltad före man börjar lira sen....... kommer säkert gå bra ikväll lol ........ Evil ligger å sover (L), han har inte sovit mkt inatt, men han kommer nog att joina senare:evil: :evil: :evil: :evil: Plus Spinky kommer efter handbollen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spinky Postad 19 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 Januari , 2009 Jag tar med mig dricka om vi blir fulltmanskap... invigning ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
allinjompa Postad 19 Januari , 2009 Rapport Share Postad 19 Januari , 2009 Jag tar med mig dricka om vi blir fulltmanskap... invigning ju! hehehe känns semikallt, hatar alkohol osv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SlimSussie Postad 19 Januari , 2009 Rapport Share Postad 19 Januari , 2009 hehehe känns semikallt, hatar alkohol osv Sägs att Ren sprit o Jordgubbar = 0 kal. Dvs perfekt för vår Hälsolunch/råfisk/tränings laddning ayan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zmona Postad 19 Januari , 2009 Rapport Share Postad 19 Januari , 2009 Jag bokar platsen längst in på höger kanten jämte Evil. Invigning weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Jag älskar alkohol men har ju en vit månad. Fuck it. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts