allinjompa Postad 15 Januari , 2009 Rapport Postad 15 Januari , 2009 Ayhan fick hjälpa den stejkade fittfisken Drickamick på traven lite... Plussade 7kdollars på vårat ipokerkonto,körde lite 10 20 å 25 50 osv..... ikväll blir de middag å sedan utgång..... over and out cribbet Citera
allinjompa Postad 15 Januari , 2009 Rapport Postad 15 Januari , 2009 Slim hittar gröna siffror för första gången på länge. Var 4 st goa inköp som behövdes för Sussies del. Sen skulle Sussie prova att köra Sit & Go HU o öka nivå för varje vinst.. Men Slim lyckas losa första matchen o får skämmas o lägga ner GO slim vändningen kommer nu (L) Citera
spinky Postad 15 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 15 Januari , 2009 Gott jobb ayhan.. fan borde flytta till åre.. verkar vara bra lina i stugan... Ship! Citera
CoffeK Postad 16 Januari , 2009 Rapport Postad 16 Januari , 2009 Pissa i baren ikväll/natt ayian för franz skull... själv är man pluss minus noll efter loosat 5 st set mot set tack karman tack... Nu blir de tiltkolla porr sen godantt Citera
allinjompa Postad 16 Januari , 2009 Rapport Postad 16 Januari , 2009 Pissa i baren ikväll/natt ayian för franz skull... själv är man pluss minus noll efter loosat 5 st set mot set tack karman tack... Nu blir de tiltkolla porr sen godantt helvete va kallt då ,snart blir de enkla inköp på PES så....sksa försölka överföra lite medrigg till the crib sen när jag kommer.........inget piss i baren idag faktiskt Bingo sry, ska ordna de på lördag, 15k sek om jag skulle dricka 10 long island ikväll, å de var efter jag hade druckit 6 öl,mojito å shot osv.....blev bara 2 till, men kände fan inite av något, skulle orkat mera men palla fan inte.........känns lite semitungt just nu dock...... ett tips är att köpa en guldig telia bra rigg som fan, laggar dock lite men värt ändå...... MVH ayhan Citera
Zmona Postad 16 Januari , 2009 Rapport Postad 16 Januari , 2009 Känns som det är fredag den 16:e och internet borde vara påkopplat på kontoret. Tog mej friheten och köpte en router idag, så nu e det bara att börja göra pengar. Själv har man inlett 2009 cp kallt, men hoppas det vänder med ny lina nu. Hur ser det ut inför kvällen några som ska Crib:a ?? Citera
spinky Postad 16 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 16 Januari , 2009 Spinky är kall som fan.. vaknar nu kl 4 och mår piss.. vettifan vad jag åkt på.. Citera
allinjompa Postad 16 Januari , 2009 Rapport Postad 16 Januari , 2009 Bakslag för Ayhan idag, som vanligt på bakfyllan skämmer man ut sig osv...var jävligt kall men ska ändå inte skylla på de,,, körde på mitt å Drickamicks konto å lyckades hitta 14k dollars backet.... körde HU 25 50 så backet är inte så farligt om man tänker på de Så nu blir de nudlar å vatten för Drickamick framöver .... Ikväll blir de lugnt som fan GL The Crib Citera
SlimSussie Postad 16 Januari , 2009 Rapport Postad 16 Januari , 2009 yoyoyo gänget! Tar de lugnt hos tjejen ikväll så blir inget grind! Hur var det i morgon, skulle ni till varberg? Annars blir det ner till Svenberg i Göteborg i morgon för den som vill! Någon som har kollat om linan funkar in the Crib? / Slim.S Citera
pezdawg Postad 16 Januari , 2009 Rapport Postad 16 Januari , 2009 ayhan är ditt svs nick officiellt? i så fall vad? Citera
allinjompa Postad 16 Januari , 2009 Rapport Postad 16 Januari , 2009 ayhan är ditt svs nick officiellt? i så fall vad? jagar1337 är mitt nick du har lagt ner SvS ? längesen man såg dig Citera
SlimSussie Postad 16 Januari , 2009 Rapport Postad 16 Januari , 2009 hitta fisk på halvettan. Dock drog han mest på fl o checka nuts https://www.pokernetwork.co.uk/games/handhistory/?sRoundReference=P4-86415606-219&searchType=next Gbg i morgon Bingo? Citera
SlimSussie Postad 16 Januari , 2009 Rapport Postad 16 Januari , 2009 jagar1337 är mitt nick När kommer ayan/jagarn hem igen? Citera
-Gilbuert- Postad 16 Januari , 2009 Rapport Postad 16 Januari , 2009 helvete va kallt då ,snart blir de enkla inköp på PES så....sksa försölka överföra lite medrigg till the crib sen när jag kommer.........inget piss i baren idag faktiskt Bingo sry, ska ordna de på lördag, 15k sek om jag skulle dricka 10 long island ikväll, å de var efter jag hade druckit 6 öl,mojito å shot osv.....blev bara 2 till, men kände fan inite av något, skulle orkat mera men palla fan inte.........känns lite semitungt just nu dock...... ett tips är att köpa en guldig telia bra rigg som fan, laggar dock lite men värt ändå...... MVH ayhan Jo väldigt bra lina fnspinawfpnipfvnsavnsapvnifsdlkndsknvsknvsknvknvsklnvslknvslknvsklnvskvnslkvnslknvslknvsk, skulle vilja citera mezzaround "SUG min VITA kuk" Citera
allinjompa Postad 16 Januari , 2009 Rapport Postad 16 Januari , 2009 När kommer ayan/jagarn hem igen? söndag Citera
allinjompa Postad 16 Januari , 2009 Rapport Postad 16 Januari , 2009 Ayhan fortsatte sin bakisgrind, spelade bra osv, men blev mkt setups å skit på SvS, 120 k sek potten på SvS,4betta AK flop A A 10, möter 10 10:-( mot en lös kille,spelade handen ganska kallt iofs...... Droppade 70k sek cirka på SvS ,fick iallafall plussa 5kdollars på ipoker..... Citera
KallOödmjukDiva Postad 16 Januari , 2009 Rapport Postad 16 Januari , 2009 Jagar är ditt nick på OnGame officiellt? Isåfall vad? Citera
allinjompa Postad 16 Januari , 2009 Rapport Postad 16 Januari , 2009 Jagar är ditt nick på OnGame officiellt? Isåfall vad? haha du kanske kan läsa de mellan raderna här i dagboken ... men de är inte officiellt Citera
allinjompa Postad 16 Januari , 2009 Rapport Postad 16 Januari , 2009 Ayhan fick ta tillbaka 50 k sek på SvS iallafall over and out Citera
SlimSussie Postad 17 Januari , 2009 Rapport Postad 17 Januari , 2009 söndag lagom till söndagsturrar o ev invigning av linan då Citera
spinky Postad 17 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 17 Januari , 2009 lagom till söndagsturrar o ev invigning av linan då Har vi fått igång linan? Citera
Zmona Postad 17 Januari , 2009 Rapport Postad 17 Januari , 2009 Tror ingen utforskat kontoret idag:shock: Känns som det kan sluta på gröna siffror idag.. första gången på 2009 talet. Bara folda rubbet nu så ska det gå vägen.. wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Citera
allinjompa Postad 17 Januari , 2009 Rapport Postad 17 Januari , 2009 Tror ingen utforskat kontoret idag:shock: Känns som det kan sluta på gröna siffror idag.. första gången på 2009 talet. Bara folda rubbet nu så ska det gå vägen.. wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO TED !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera
spinky Postad 17 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 17 Januari , 2009 Ställer Bingo till med fest ikväll på västkustens pärla? Citera
Recommended Posts