Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 936
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Slim hittar gröna siffror för första gången på länge. Var 4 st goa inköp som behövdes för Sussies del. 8-) Sen skulle Sussie prova att köra Sit & Go HU o öka nivå för varje vinst.. Men Slim lyckas losa första matchen o får skämmas o lägga ner :oops:

GO slim vändningen kommer nu (L)

Postad
Pissa i baren ikväll/natt ayian för franz skull... själv är man pluss minus noll efter loosat 5 st set mot set tack karman tack... Nu blir de tiltkolla porr sen godantt

helvete va kallt då :S,snart blir de enkla inköp på PES så....sksa försölka överföra lite medrigg till the crib sen när jag kommer.........inget piss i baren idag faktiskt Bingo sry, ska ordna de på lördag, 15k sek om jag skulle dricka 10 long island ikväll, å de var efter jag hade druckit 6 öl,mojito å shot osv.....blev bara 2 till, men kände fan inite av något, skulle orkat mera men palla fan inte.........känns lite semitungt just nu dock......

ett tips är att köpa en guldig telia bra rigg som fan, laggar dock lite men värt ändå......

MVH ayhan

Postad

Känns som det är fredag den 16:e och internet borde vara påkopplat på kontoret. Tog mej friheten och köpte en router idag, så nu e det bara att börja göra pengar.

Själv har man inlett 2009 cp kallt, men hoppas det vänder med ny lina nu.

Hur ser det ut inför kvällen några som ska Crib:a ??

Postad

Bakslag för Ayhan idag, som vanligt på bakfyllan skämmer man ut sig osv...var jävligt kall men ska ändå inte skylla på de,,, körde på mitt å Drickamicks konto å lyckades hitta 14k dollars backet.... körde HU 25 50 så backet är inte så farligt om man tänker på de

Så nu blir de nudlar å vatten för Drickamick framöver :-( ....

Ikväll blir de lugnt som fan GL The Crib

Postad

yoyoyo gänget!

Tar de lugnt hos tjejen ikväll så blir inget grind!

Hur var det i morgon, skulle ni till varberg?

Annars blir det ner till Svenberg i Göteborg i morgon för

den som vill!

Någon som har kollat om linan funkar in the Crib?

/ Slim.S 8-)

Postad
helvete va kallt då :S,snart blir de enkla inköp på PES så....sksa försölka överföra lite medrigg till the crib sen när jag kommer.........inget piss i baren idag faktiskt Bingo sry, ska ordna de på lördag, 15k sek om jag skulle dricka 10 long island ikväll, å de var efter jag hade druckit 6 öl,mojito å shot osv.....blev bara 2 till, men kände fan inite av något, skulle orkat mera men palla fan inte.........känns lite semitungt just nu dock......

ett tips är att köpa en guldig telia bra rigg som fan, laggar dock lite men värt ändå......

MVH ayhan

Jo väldigt bra lina fnspinawfpnipfvnsavnsapvnifsdlkndsknvsknvsknvknvsklnvslknvslknvsklnvskvnslkvnslknvslknvsk, skulle vilja citera mezzaround "SUG min VITA kuk"

Postad

Ayhan fortsatte sin bakisgrind, spelade bra osv, men blev mkt setups å skit på SvS, 120 k sek potten på SvS,4betta AK flop A A 10, möter 10 10:-( mot en lös kille,spelade handen ganska kallt iofs......

Droppade 70k sek cirka på SvS ,fick iallafall plussa 5kdollars på ipoker.....

Postad

Tror ingen utforskat kontoret idag:shock:

Känns som det kan sluta på gröna siffror idag.. första gången på 2009 talet. Bara folda rubbet nu så ska det gå vägen..

wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Postad
Tror ingen utforskat kontoret idag:shock:

Känns som det kan sluta på gröna siffror idag.. första gången på 2009 talet. Bara folda rubbet nu så ska det gå vägen..

wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO TED !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!