Gå till innehåll

Team Ted


spinky

Recommended Posts

  • Svars 936
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

fittkukfittaluderhora........

 

kall session för ayhan minst sagt, tiltade lös totalt å gjorde mkt kassa spel å hade inget flyt 1miljon sek back, dags å hoppa nu ha ett bra liv tjooohoooo[/quote

 

Den berömda Jompa psykologin (göttmepsykologin) brukar funka så att när man backar e man mindre benägen att hoppa ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fittkukfittaluderhora........

 

kall session för ayhan minst sagt, tiltade lös totalt å gjorde mkt kassa spel å hade inget flyt 1miljon sek back, dags å hoppa nu ha ett bra liv tjooohoooo[/quote

 

Den berömda Jompa psykologin (göttmepsykologin) brukar funka så att när man backar e man mindre benägen att hoppa ;-)

 

 

Hmm vetifan om jag tror på den. Backar ju konstant men vill ack väl slänga mig ut för ett högt jävla hus..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ajaj, jag skojj slaskar. går rätt ok 11-12inköp + på 2700händer. Sjukt enkelt. Nöta upp säg 10k händer, sen jämföra dom statsen med dom andra. För lirar bra mkt bättre där pengarna inte "spelar ngnroll"

 

Tråkigt med back, men tar du igen!

 

edit: Slim pm:a gärna din msn, kan vi ksk skicka lite hh:s osv. samt få update om din kommande nöt resa!

 

Sätter mig på ditt bord en dag o drar över den 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

6 inköp ner för franz efter mitt livs bästa pokerspel ser lovande ut... hor KUK FITTA I ANAL KUK I ARABMUTTAS HELVETES PANSARPUNG I TURKKRULLHÅR LOOOOOASA 6 st 80 20 läge på typ 7min inte okej... gött me semester nu från pokern Körv and out

 

 

 

ahh fittluderhårkukhelvetesbajsanalijerrysstjärtfittPOKER,

 

ska bli gött med semester ja heheehhehehehhe hahahahahasl djsalkdjlksajd

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Slim känner samma som Franz. Spelar riktigt bra poker. Im inside my opponents heads. Men va hjälper det när man ska bli utdragen som en gammal häst på grönbete. Mitt självförtroende är för tillfället helt i botten. Igen. Och när man ser på när andra regs bara cashar in 10-15 inköp på 2 h så blir man ju mörkrädd.

Sen när självförtroendet är kört i botten så spelar man ju vekt som fan och gråter o är rädd för varje kort som kommer på bordet.

 

Ska snart logga ut. Förhoppningsvis blir de inte mer back än de 4 inköp jag är back för dagen. Men ja ska no få in de pre me nuts snart o se mig fistad igen.

 

/ En rödgråten Slim Sussie :oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag gråter. Va fan ska ja göra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag önskar med hela mitt hjärta att jag hade spelat dåligt. Att jag hade mig själv att skylla. Men e så jävla tomt när man ser sig själv åka på setup på setup. När man ser sig bli brutalt utdragen gång på gång.

 

Men borde kanske fattat när första handen för kvällen var AA vs QQ HU 4 bet pre o allins på bräda 4 4 8. River Q naturligtvis. Jag borde nog fattat hur de skulle slutat.

 

Hit me Jerry one more time (U)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej TEAM TED!

 

BHAAHAHAHA helt missat att ni har en fin? dagbok!

 

Kommer och hälsar på när bollhavet är installerat, fast då kanske man inte hinner komma 2009?;)

 

Kör ni utförsäljning av skor för att finansiera cribbet?

 

glglglgl alla i TEAM TED

 

mvh

 

eisenhower1 (vill vara anonym etc)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev en ganska kort session på kontoret med Evil idag 1.5 timmar typ 1.5k plusset måste säga att jag var lite förvånad över hur kalla borden var för att vara lördag lixom men men.... nu drar jag till Tenerife om 1 timma. Ha de fint grabbar på grann ön. Så ses vi om en vecka. Ted och slim får hålla ställningarna nere i hyddan.

 

Tittade lite i HM idag tänkte jag slänger ut en liten graf efter när jag har 80k loggade händer..borde ju typ vara snart nångång.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bättre sent än aldrig.

Dags för EvilEyes och precentera sig.

Tänkte ta en sväng till Canarieöarna imorgon, dags med lite semester efte att grindat hårt ett tag nu.

Sitter just nu på hotellet på arlanda med Ayan och Franz.

Ska snart ta en sväng ner och käka gott och kolla mitt lag Inter mot Samdoria kan bli endel dricka med. ( väldigt svag för dricka och kan lätt bli lite mycket ibland,får se hur de slutar ikväll :P )

Har hållit till på 3/6 på ongame ett tag nu. Känner att de är lite för lågt efter spelat betydligt högre. Men kan göra hyfsad deg och inte allt för vassa lirare, inget illa ment.

Även om jag framstår som den största fisken av väldigt många : ) . Men de är lite av min stil jag har

Ha de gött ska ner till baren och bli kanon nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:mrgreen: Ska bli skönt me semester vila upp sig efter en hård grindperiod:-D Åker tidigt immorn bitti får se om man får väckt Ayian å evileys.. Tveksamt.. kanske blir hotellet på arlanda hela veckan vem vet.. nästa gång vi skiver är vi solbbrända stöll å bakfylla.. Körv and out!8-)
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...