Drivet Postad 21 Januari , 2009 Rapport Share Postad 21 Januari , 2009 Nej men visst, det vore ju mycket bättre att låta genpoolens bottenslam utesluta flator eller bara osnygga tjejer från kvinnobegreppet. Du mår inte särskilt bra va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tottyville Postad 21 Januari , 2009 Rapport Share Postad 21 Januari , 2009 Nej men visst, det vore ju mycket bättre att låta genpoolens bottenslam utesluta flator eller bara osnygga tjejer från kvinnobegreppet. Hej Eury, Jag har alltid undrat om du blir sexuellt upphetsad av dessa stingsliga (läs gramse om du vill) poster som du titt som tätt skriver här på pf. Sen undrar jag ifall din avatar är din erigerade penis med en knottrig näckenkondom utanpå. Mvh T Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AccessGranted Postad 21 Januari , 2009 Rapport Share Postad 21 Januari , 2009 Nä, det är ganska uppenbart att hon är kvinna. Ni kan faktiskt ta ert infantila hoppande på normfrämmande till något svettigt omklädningsrum eller annan högborg för antiintellektualism. Ärligt talat. Om Heltok's utalande var barnsligt och hånande så är det här rent hatiskt och vidrigt. Du förtäcker dina spyor med ett avancerat och artikulerat språk men i grunden är det bara spy. Du använder ditt språk på ett sätt som får dig att känna dig överlägsen så du kan spy extra mycket på folk. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eyedol Postad 21 Januari , 2009 Rapport Share Postad 21 Januari , 2009 Ja att kalla henne kvinna är ju rätt taskigt, ett hån mot det svaga könet. Men hon kanske kan lära dig bli vinnande på $10 SnGs eury, det vore nåt va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AccessGranted Postad 21 Januari , 2009 Rapport Share Postad 21 Januari , 2009 Nej men visst, det vore ju mycket bättre att låta genpoolens bottenslam utesluta flator eller bara osnygga tjejer från kvinnobegreppet. http://www.terapisnack.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
omalley Postad 21 Januari , 2009 Rapport Share Postad 21 Januari , 2009 Kan tycka att hacket på eury går lite långt här. Har någon funderat på att han kanske har rätt i det han skriver? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speltorsk_LOL Postad 21 Januari , 2009 Rapport Share Postad 21 Januari , 2009 Men hon kanske kan lära dig bli vinnande på $10 SnGs eury, det vore nåt va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 21 Januari , 2009 Rapport Share Postad 21 Januari , 2009 Hon verkar vara bra NL-coach av vad jag läst, men hennes PLO HU-spel är inte bra alls. Hon tiltar bara hon spelar 1/2 HU och börjar alltid whina i chatten (vilket faktiskt är helkonstigt med tanke på att hon har ett bracelet, är vinnande NLT-spelare på högre nivåer och säkert har en jäkla saftig bankrulle i jämförelse med your avg 1/2 HU grinder). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tottyville Postad 21 Januari , 2009 Rapport Share Postad 21 Januari , 2009 Kan tycka att hacket på eury går lite långt här. Har någon funderat på att han kanske har rätt i det han skriver? Nej. Tror inte du förstår den extas som kommer infinna sig hos Eury när han ser att så många gått igång på hans provokativa inlägg. Det e ju det här han lever för, skulle vi sluta reagera på hans inlägg - vad skulle han göra om dagarna då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 21 Januari , 2009 Rapport Share Postad 21 Januari , 2009 Oh, just det. Mod note: Du får tagga ned nu Eury, för om du fortsätter får jag vada igenom en massa mail som anmäler dina inlägg och till sist måste jag jobba in varningen. Och ni andra är taskiga mot Vanessa. Fy skäms på er. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
omalley Postad 21 Januari , 2009 Rapport Share Postad 21 Januari , 2009 Nej. Tror inte du förstår den extas som kommer infinna sig hos Eury när han ser att så många gått igång på hans provokativa inlägg. Det e ju det här han lever för, skulle vi sluta reagera på hans inlägg - vad skulle han göra om dagarna då? Så ni har något slags symbiosförhållande där ni går igång på varandra? Okej kör på, låt inte mig störa! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohanLj Postad 21 Januari , 2009 Rapport Share Postad 21 Januari , 2009 Ja att kalla henne kvinna är ju rätt taskigt, ett hån mot det svaga könet. Män tillhör det svaga könet, vilket torde vara uppenbart vid det här laget ! Jag anser faktiskt att man borde ha en kvinna på _varje_ maktposition i samhället. Sannolikheten för rötägg blir så mycket lägre då och världen hade troligen blivit bra mycket trevligare att leva i. edit: hörde att hon torskade ett antal inköp mot MrKarlHungus i en av hennes videos. Att whina då har jag full förståelse för! Den gubben är troligtvis världens sämsta PLO-spelare. Bollpoker är som Antonius i jämförelse med Hungus. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 21 Januari , 2009 Rapport Share Postad 21 Januari , 2009 Du mår inte särskilt bra va? Jag kan ärligt talat inte se vad som skulle peka på det. I varje fall inte i den här tråden. Jag tycker många män är sexister och tycker inte att det ska tigas om. Hej Eury, Jag har alltid undrat om du blir sexuellt upphetsad av dessa stingsliga (läs gramse om du vill) poster som du titt som tätt skriver här på pf. Sen undrar jag ifall din avatar är din erigerade penis med en knottrig näckenkondom utanpå. Mvh T Jag har svårt för att låta folk gå runt oinformerade. Särskilt kring hjärtefrågor, dvs sådant som rör bl.a. diskriminering. Vidare så har jag ingen förståelse för din (och många andras) tolkning av avataren. Ärligt talat. Om Heltok's utalande var barnsligt och hånande så är det här rent hatiskt och vidrigt. Du förtäcker dina spyor med ett avancerat och artikulerat språk men i grunden är det bara spy. Du använder ditt språk på ett sätt som får dig att känna dig överlägsen så du kan spy extra mycket på folk. Hur kan du få det jag skriver till hatiskt? Jag lackar på sexism, -uuh vad hemskt! Jag kan inte heller få mitt språk till särskilt avancerat. Visst, jag är bättre artikulerad än medelsvensson, men det är lite som att säga att man har mindre hakparti än en genomsnittlig pelikan. Ja att kalla henne kvinna är ju rätt taskigt, ett hån mot det svaga könet. Men hon kanske kan lära dig bli vinnande på $10 SnGs eury, det vore nåt va? Jag har så många gånger försökt förmå dig att sluta upp med gubben-i-lådan-taktiken med random påhopp i diverse trådar. Har du något otalt med mig så vänligen säg då det. Jag ber om ursäkt ifall du någon gång faktiskt har förklarat vad det är med mig (eller mitt pokerspel) som du inte gillar, men du kan säkert förstå ifall jag glömt. Jag menar, det är ju sjukt nog att jag minns dig. Nej. Tror inte du förstår den extas som kommer infinna sig hos Eury när han ser att så många gått igång på hans provokativa inlägg. Det e ju det här han lever för, skulle vi sluta reagera på hans inlägg - vad skulle han göra om dagarna då? Det beror på. En sån här gång är det mest jobbigt, eftersom hatets ursprung tycks vara min person, alternativt att jag ogillar sexism och grabbiga stereotyper. Jag har lite svårt att smälta att sådant ska vara så impopulärt. Oh, just det. Mod note: Du får tagga ned nu Eury, för om du fortsätter får jag vada igenom en massa mail som anmäler dina inlägg och till sist måste jag jobba in varningen. Och ni andra är taskiga mot Vanessa. Fy skäms på er. Jag tänker alltid över det du skriver, det hoppas jag att du redan vet, men om jag inte tillåts reagera med ilska och besvikelse när folk flashar sina misogyna jag, ja då vill jag nog aldrig komma tilllbaka heller. Det är liksom en sak för att jag blir avstängd de gånger jag kallar någon för idiot eller jävla frikadell eller gud vet vad, men för det här? Jag tar den där varningen jävligt hårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 21 Januari , 2009 Rapport Share Postad 21 Januari , 2009 Jag tänker alltid över det du skriver, det hoppas jag att du redan vet, men om jag inte tillåts reagera med ilska och besvikelse när folk flashar sina misogyna jag, ja då vill jag nog aldrig komma tilllbaka heller. Det är liksom en sak för att jag blir avstängd de gånger jag kallar någon för idiot eller jävla frikadell eller gud vet vad, men för det här? Jag tar den där varningen jävligt hårt. Jag har ju inte varnat, men ofta resulterar dina inlägg att folk randomklickar på "anmäl inlägg"-knappen (varvid jag och alla moddar får mail). Jag såg inte något ovan som var värt en varning, jag har heller inte kollat min mail (är på jobbet och orkar inte just nu), men du hetsar upp dig mer och mer och blir argare och argare och till sist rockar du (ofta) loss med...jävla frikadell (!). Så jag ger bara en headsup om att du inte får kalla folk för...jävla frikadell. Wtf, nu kan jag inte sluta skratta. Back on topic kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Okok Postad 21 Januari , 2009 Rapport Share Postad 21 Januari , 2009 Eurytmech, denna gigant. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 21 Januari , 2009 Rapport Share Postad 21 Januari , 2009 Okej, tack. Tydligare så. Back on topic. Det här är ett intressant ämne, när (om?) det blir av. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Absint Postad 21 Januari , 2009 Rapport Share Postad 21 Januari , 2009 Okej, tack. Tydligare så. Back on topic. Det här är ett intressant ämne, när (om?) det blir av. Efter Aussie har Durrrrrrrr sagt att han vill spela Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 21 Januari , 2009 Rapport Share Postad 21 Januari , 2009 Jag kan ärligt talat inte se vad som skulle peka på det. I varje fall inte i den här tråden. Jag tycker många män är sexister och tycker inte att det ska tigas om. Det beror på. En sån här gång är det mest jobbigt, eftersom hatets ursprung tycks vara min person, alternativt att jag ogillar sexism och grabbiga stereotyper. Jag har lite svårt att smälta att sådant ska vara så impopulärt. Med risk för att bli idiot/pelikanförklarad -- Jag kunde inte inse att du var ironisk i ditt tidigare inlägg, och uppenbarligen kunde väl inte dom andra heller? För om du är emot grabbiga stereotyper, vilket jag absolut är, så var det ju ironi/sarkasm och då räcker det väl att skriva det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 21 Januari , 2009 Rapport Share Postad 21 Januari , 2009 Jag har ingen aning om vad du pratar om. Jag förstår inte var ironi eller sarkasm kommer in i bilden. Att en kortklippt flata skulle vara man är aldrig "roligt". Det här var verkligen det sista jag skrev i ämnet, i den här tråden. Om man nu tvunget vill veta vad jag menar med något så går pm bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jello Postad 21 Januari , 2009 Rapport Share Postad 21 Januari , 2009 I am watching you mvh eury Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 21 Januari , 2009 Rapport Share Postad 21 Januari , 2009 Ärligt talat. Om Heltok's utalande var barnsligt och hånande så är det här rent hatiskt och vidrigt. Du förtäcker dina spyor med ett avancerat och artikulerat språk men i grunden är det bara spy. Du använder ditt språk på ett sätt som får dig att känna dig överlägsen så du kan spy extra mycket på folk. Ja att kalla henne kvinna är ju rätt taskigt, ett hån mot det svaga könet. Men hon kanske kan lära dig bli vinnande på $10 SnGs eury, det vore nåt va? http://www.terapisnack.com/ Märkligt vad många det var som tog illa upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AccessGranted Postad 21 Januari , 2009 Rapport Share Postad 21 Januari , 2009 Märkligt vad många det var som tog illa upp. Tycker du hans reaktion står i proportion till den relativt oskyldiga kommentaren heltok fällde? Han blev ju ursinnig och började spy över en liten mening, inte särskilt stabilt. Han kanske verkligen tycker illa om sexism, fine, men han levererade samtidigt två påsar spy som inte hörde till den diskussionen överhuvudtaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 21 Januari , 2009 Rapport Share Postad 21 Januari , 2009 Börjar bli löjligt dålig stämning i allmänhet här på forumet.. Lite tråkigt att höra imo, då jag trodde att 2009 skulle bli bättre än 08 här. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Herveao Postad 21 Januari , 2009 Rapport Share Postad 21 Januari , 2009 Hej Eury, Jag har alltid undrat om du blir sexuellt upphetsad av dessa stingsliga (läs gramse om du vill) poster som du titt som tätt skriver här på pf. Sen undrar jag ifall din avatar är din erigerade penis med en knottrig näckenkondom utanpå. Mvh T lol. Läckert Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jakelamotta Postad 21 Januari , 2009 Rapport Share Postad 21 Januari , 2009 Tycker du hans reaktion står i proportion till den relativt oskyldiga kommentaren heltok fällde? Han blev ju ursinnig och började spy över en liten mening, inte särskilt stabilt. Han kanske verkligen tycker illa om sexism, fine, men han levererade samtidigt två påsar spy som inte hörde till den diskussionen överhuvudtaget. Jag kan förstå hur man tar illa upp av heltoks kommentar men jag kan inte förstå hur man tar illa upp av eurys. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts