Jakelamotta Postad 21 Januari , 2009 Rapport Share Postad 21 Januari , 2009 Jag vågar nästan påstå att heltok är sarkastisk gällande Phil Galfond och hans 100k video. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 21 Januari , 2009 Rapport Share Postad 21 Januari , 2009 Jag vågar nästan påstå att heltok är sarkastisk gällande Phil Galfond och hans 100k video. Jag vågar nästan sätta större delen av rullen på att han är seriös.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
popoffer Postad 21 Januari , 2009 Rapport Share Postad 21 Januari , 2009 spelar inte PLO såg kan inte uttala mig om honom Hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 21 Januari , 2009 Rapport Share Postad 21 Januari , 2009 Jag vågar nästan sätta större delen av rullen på att han är seriös.. Ryggar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bjoorn Postad 21 Januari , 2009 Rapport Share Postad 21 Januari , 2009 http://www.deucescracked.com/coaches/BLdSWtTRs Han har väl inte gjort några filmer på DC iaf vad jag kan hitta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FatFrank Postad 21 Januari , 2009 Rapport Share Postad 21 Januari , 2009 Jag vågar nästan sätta större delen av rullen på att han är seriös.. level ftw Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dead-Inside Postad 21 Januari , 2009 Rapport Share Postad 21 Januari , 2009 Vanessa är ett kvinnonamn. I t.ex Sverige finns inga män med det namnet. Är ju dock ganska tveksamt om vi ser till hennes utseende. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 21 Januari , 2009 Rapport Share Postad 21 Januari , 2009 Är ju dock ganska tveksamt om vi ser till hennes utseende. Nä, det är ganska uppenbart att hon är kvinna. Ni kan faktiskt ta ert infantila hoppande på normfrämmande till något svettigt omklädningsrum eller annan högborg för antiintellektualism. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 21 Januari , 2009 Rapport Share Postad 21 Januari , 2009 Är ju dock ganska tveksamt om vi ser till hennes utseende. Nä, det är ganska uppenbart att hon är kvinna. Ni kan faktiskt ta ert infantila hoppande på normfrämmande till något svettigt omklädningsrum eller annan högborg för antiintellektualism. Ja, nu måste jag hålla med Eury. Jag tycker Vanessa ser ut som vilken kommunistisk kulstöterska som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 21 Januari , 2009 Rapport Share Postad 21 Januari , 2009 Han har väl inte gjort några filmer på DC iaf vad jag kan hitta Nah, men jag har för mig att han gjorde nån video för cardrunners innan han hoppade av lr nåt sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dead-Inside Postad 21 Januari , 2009 Rapport Share Postad 21 Januari , 2009 Nä, det är ganska uppenbart att hon är kvinna. Ni kan faktiskt ta ert infantila hoppande på normfrämmande till något svettigt omklädningsrum eller annan högborg för antiintellektualism. Har svårt att uppskatta henne som kvinna. Som människa däremot. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 21 Januari , 2009 Rapport Share Postad 21 Januari , 2009 Omvärlden anpassar sig inte efter dina brister. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 21 Januari , 2009 Rapport Share Postad 21 Januari , 2009 Eury har haft abstinens... Överdosera inte nu mannen så vi tappar dig i ett par månader till. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jakelamotta Postad 21 Januari , 2009 Rapport Share Postad 21 Januari , 2009 Nä, det är ganska uppenbart att hon är kvinna. Ni kan faktiskt ta ert infantila hoppande på normfrämmande till något svettigt omklädningsrum eller annan högborg för antiintellektualism. +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jakelamotta Postad 21 Januari , 2009 Rapport Share Postad 21 Januari , 2009 Ja, nu måste jag hålla med Eury. Jag tycker Vanessa ser ut som vilken kommunistisk kulstöterska som helst. Hur ser en kommunist ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lolcatz Postad 21 Januari , 2009 Rapport Share Postad 21 Januari , 2009 Hur ser en kommunist ut? Dom klär sig i intetsägande, tråkiga, olivfärgade kläder. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 21 Januari , 2009 Rapport Share Postad 21 Januari , 2009 Dom klär sig i intetsägande, tråkiga, olivfärgade kläder. Möjligen marxister, men knappast leninister va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lolcatz Postad 21 Januari , 2009 Rapport Share Postad 21 Januari , 2009 GEORGE: Well, does he wear bland, drab, olive colored clothing? ELAINE: Yes, . . . yes he does dress a little drab. GEORGE: Huh, he's a communist. . . . . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 21 Januari , 2009 Rapport Share Postad 21 Januari , 2009 Kingcosmokramer, tror att du precis outade dig själv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lolcatz Postad 21 Januari , 2009 Rapport Share Postad 21 Januari , 2009 Kingcosmokramer, tror att du precis outade dig själv Jag är inte KingCosmoKramer har jag sagt. Jag kan möjligtvis gå med på att jag är KingCosmos heliga ande. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bananuz Postad 21 Januari , 2009 Rapport Share Postad 21 Januari , 2009 Ja, nu måste jag hålla med Eury. Jag tycker Vanessa ser ut som vilken kommunistisk kulstöterska som helst.för att hon är korthårig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 21 Januari , 2009 Rapport Share Postad 21 Januari , 2009 Jag är inte KingCosmoKramer har jag sagt. Jag kan möjligtvis gå med på att jag KingCosmos heliga ande. FAIL Han saknade vare sig ande eller själ, den pojken. http://en.wikipedia.org/wiki/The_Boys_from_Brazil_(novel) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macroman Postad 21 Januari , 2009 Rapport Share Postad 21 Januari , 2009 Nä, det är ganska uppenbart att hon är kvinna. Ni kan faktiskt ta ert infantila hoppande på normfrämmande till något svettigt omklädningsrum eller annan högborg för antiintellektualism. Men orka... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 21 Januari , 2009 Rapport Share Postad 21 Januari , 2009 Nej men visst, det vore ju mycket bättre att låta genpoolens bottenslam utesluta flator eller bara osnygga tjejer från kvinnobegreppet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lolzor Postad 21 Januari , 2009 Rapport Share Postad 21 Januari , 2009 eurythmech Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts