Gå till innehåll

Min dröm har slagit in...


pastan

Recommended Posts

Yes gott folk. Har en merit nu på Poker-cv:et som väldigt många av er inte kommer att toppa.

 

Mannen.. legenden.. pionjären.. gudfadern.. yes han har många namn... och ni vet givetvis men jag talar om. Dan Glimne.

 

Han nämnde mig i sin blogg och jag känner mig ärad att få vara en av väldigt få i en ökända "Glimne fans" klubben.

 

Det blir en lång väntan på nästa rond, och jag har fullt upp att göra med att chatta med en handfull "fans" som "Linda87", "Shahin89" och andra.

 

Så det ni Okocha och GeeWhizm8 som även dem chattade med Dan. Jag fick äran.. jag fick det sista ordet.. jag fick tala med mannen, myten, legenden... Dan Glimne.

 

glimnevegas210_280910w.jpg

 

https://se.unibet.com/poker/expertArticles.do?contentId=21870

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis!

 

Tack men efter att ha läst det här ->

 

En otrevlig typ som döljer sig under nicket "PokerEyes" dyker upp i chattrutan. Han öser okvädingsord över min person, min spelstil, min karaktär och de böcker jag har skrivit, men får rejäla och protesterande mothugg av övriga som railar vår match. Till slut tröttnar jag på förolämpningarna från "PokerEyes" och skriver i chattrutan att vill han säga något man mot man får han gärna ringa mig efter matchen, och så skriver jag mitt mobilnummer med. "JA GÖR DET!!" ropar övriga åskådare i kör i chatten, och vill att han verkligen ska ringa mig.

 

Tanken att han faktiskt kan skapa ett konto på pokerforum och utmana mig till en fight man-mot-man gör mig fan lite nervös. Trodde Dan Glimne var en snäll gubbe som berättade historier och donerade marker. Lite som jultomten. Men han är ju fan lite av en gangster... vet inte hur jag ska tänka eller reageara :roll:

 

G-g-g-g-g Glimne

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det där var väl inte "lite snack i chatten" utan mer en "verbal våldtäkt", och att be någon ringa upp om han vill snacka privat i stället, utan att ge ut sitt nummer, det hade väl varit fånigt?

 

Så va skrev PokerEyes som var så illa för att du ska kalla det "verbalt våldtäkt"?

 

Sen är ju Dan Glimne ett stort namn i pokern. Att reta upp sig för att nån "railare" inte håller med alla andra i chatten om hur bra Dan Glimne är. Det är riktigt lågt. Jag tycker Dan borde varit iskall och låtit railaren trötta ut sig själv, istället för att ge han eld och låta han fortsätta..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att be någon ringa och sedan inte ge ut sitt nummer, det är sandlådenivå. Vad är det ni inte förstår?

 

Dan gav själv ut numret utan att pokereyes bad om det. Vad är det du inte förstår?

 

Sen är det ju lustigt att alla på pokerforum railade och vet exakt vad som hände. Precis som att alla här minsann går plus månad för månad år efter år.. Pinsam e förnamnet..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dan gav själv ut numret utan att pokereyes bad om det. Vad är det du inte förstår?

 

Sen är det ju lustigt att alla på pokerforum railade och vet exakt vad som hände. Precis som att alla här minsann går plus månad för månad år efter år.. Pinsam e förnamnet..

 

Så är det faktiskt för mig också. Har aldrig berättat det förut men nu tar jag chansen. Jag har gått plus på SS-pokern varje månad sen dom startade verksamheten. Nu spelar jag bara mörkpoker och mot väl valt motstånd, så "bedriften" är inte så märkvärdig. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...