SanOy Postad 5 Januari , 2009 Rapport Postad 5 Januari , 2009 Vore intressant att veta när folk tar ut pengar från kontot. Är det efter en bra session, efter en vecka eller längre tid? Citera
jkkman Postad 5 Januari , 2009 Rapport Postad 5 Januari , 2009 Man tar givetvis ut pengar efter en dålig period. För att få upp självförtroendet och orka spela bättre. Citera
Klyka Postad 5 Januari , 2009 Rapport Postad 5 Januari , 2009 Hittills har det varit när kylskåpet varit tomt. Men med lön ist för CSN så kanske rullen får vara ifred ett tag framöver... Citera
Uniktnamn Postad 5 Januari , 2009 Rapport Postad 5 Januari , 2009 När saldot på pokersajten ifråga står på 999999999999.99$ och har cappat så det inte går att få upp högre. Då tömmer man och börjar jobba sig upp från 1$ igen. Rince and repeat! Kanske ska tilläggas att det oftast tar lite tid dock, men den som väntar på något gott......... Förre Citera
Applefish Postad 5 Januari , 2009 Rapport Postad 5 Januari , 2009 tar ut 10% av det jag plussat varje månad.. vid minusmånad tar jag inte ut något. Tar även ut 50% av turneringsklonk över 1000$ Citera
mpee Postad 5 Januari , 2009 Rapport Postad 5 Januari , 2009 Tidigare gav jag mig en fast lön varje månad, oavsett om jag gick pluss eller minus. Men nu håller jag på och semirensar mina konton så nu är det mer eller mindre uttag på uttag . Citera
DrRoland Postad 5 Januari , 2009 Rapport Postad 5 Januari , 2009 Normalt sett som jkkman, efter en dålig period. Annat som spelar in är dollarkurs, bankränta, bonuserbjudanden, deals på sajten, action vid borden etc. Citera
MyrStack Postad 5 Januari , 2009 Rapport Postad 5 Januari , 2009 När rullen är större än vad jag behöver för att lira de nivåer jag vill. Men också dollarkursen och bla bla bla.. Citera
heltok Postad 5 Januari , 2009 Rapport Postad 5 Januari , 2009 tar ut 50% av månadsplusset de månader jag plussar. klonkar jag något tar jag ut det. Citera
Blaabar Postad 5 Januari , 2009 Rapport Postad 5 Januari , 2009 Tar alltid ut efter/i en downswing. Citera
el_kryddo Postad 5 Januari , 2009 Rapport Postad 5 Januari , 2009 Tar ut allt över en viss rullegräns i slutet av varje månad förutsatt att jag plussat. Och i/efter downswing, "rädda det som räddas kan"-känslan kliver in. Citera
XeroxFin Postad 5 Januari , 2009 Rapport Postad 5 Januari , 2009 När saldot på pokersajten ifråga står på 999999999999.99$ och har cappat så det inte går att få upp högre. Då tömmer man och börjar jobba sig upp från 1$ igen. Förre Jag trodde jag var den enda som spelar i Zimbabwiska dollar. (Beklagar OT:n, men kunde inte motstå.) Citera
heimdall87 Postad 5 Januari , 2009 Rapport Postad 5 Januari , 2009 tar också ut när jag är tiltad, mao i direkt anslutning till en dålig session för att straffa sajten för att de riggade den. Citera
kravmärkt Postad 5 Januari , 2009 Rapport Postad 5 Januari , 2009 En kombination av tilt och mycket minus. Citera
fonzie Postad 5 Januari , 2009 Rapport Postad 5 Januari , 2009 Tar ut allt vinst över 100bi varje ny månad om det gått sämre spelar jag upp till 100bi och börjar om igen. Nån gång varje år efter kanske 1-2 dåliga/mindre bra månader plocka ut 75% och börja om på två nivåer lägre ner för att få lite "säkra" pengar på kontot och återfå respekten för pengarna. Citera
Qhunden Postad 5 Januari , 2009 Rapport Postad 5 Januari , 2009 tar också ut när jag är tiltad, mao i direkt anslutning till en dålig session för att straffa sajten för att de riggade den. haha +1 Citera
Emilio Postad 5 Januari , 2009 Rapport Postad 5 Januari , 2009 Jag måste ta ut konstant om det inte är en period jag backar för har jag mycket på kontot tappar jag respekten och blir likgiltig och bryr mig inte särskilt mycket om att vinna eller spela bra poker. Kniven på strupen är min melodi, då presterar jag bäst. Citera
Neuen Postad 5 Januari , 2009 Rapport Postad 5 Januari , 2009 Helt olika. Brukar ta ut varje månad som standard. Men om jag plussat mycket tar jag ut en del av det. Men brukar ta ut så jag har en jämn siffra som typ 20k. Vill inte ha för mycket pengar på sajten. Lite som posten innan. Spelar sämre med för många inköp i rullen. Men om det är en dålig period kan jag ta ut allt för att "säkra" pengarna som är kvar. Men när tilten släppt så sätts det in lite igen. Citera
Jakelamotta Postad 5 Januari , 2009 Rapport Postad 5 Januari , 2009 Tar ut det mesta över 50 inköp(för den nivå jag spelar i huvudsak), väntar oftast tills det är något att ta ut förstås. Gillar inte att ha mycket online och jag kommer aldrig gula för en 50 inköps downswing kommer aldrig ske då jag för länge sen klivit ner isf. Citera
MaybePirog Postad 5 Januari , 2009 Rapport Postad 5 Januari , 2009 Så sällan som möjligt. Vilket blir 1-2ggr i månaden. Hade jag haft större rulle så hade jag hållt mig till en gång i månaden. Palla sätta igång uttagningsriggen oftare än nödvändigt. Citera
Zaixer Postad 5 Januari , 2009 Rapport Postad 5 Januari , 2009 precis som många andra brukar jag ta ut en del när jag backar och tilten kommer smygande. ska dock försöka undvika det framöver för att gå upp i nivå. Citera
Bodinarn Postad 5 Januari , 2009 Rapport Postad 5 Januari , 2009 Jag tar ut när jag behöver pengar, nobrainer Citera
Recommended Posts