Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

När saldot på pokersajten ifråga står på 999999999999.99$ och har cappat så det inte går att få upp högre. Då tömmer man och börjar jobba sig upp från 1$ igen.

Rince and repeat!

Kanske ska tilläggas att det oftast tar lite tid dock, men den som väntar på något gott.........

;-)

Förre

Postad

Tidigare gav jag mig en fast lön varje månad, oavsett om jag gick pluss eller minus.

Men nu håller jag på och semirensar mina konton så nu är det mer eller mindre uttag på uttag .

Postad
När saldot på pokersajten ifråga står på 999999999999.99$ och har cappat så det inte går att få upp högre. Då tömmer man och börjar jobba sig upp från 1$ igen.

Förre

Jag trodde jag var den enda som spelar i Zimbabwiska dollar.

(Beklagar OT:n, men kunde inte motstå.)

Postad

Tar ut allt vinst över 100bi varje ny månad om det gått sämre spelar jag upp till 100bi och börjar om igen. Nån gång varje år efter kanske 1-2 dåliga/mindre bra månader plocka ut 75% och börja om på två nivåer lägre ner för att få lite "säkra" pengar på kontot och återfå respekten för pengarna.

Postad

Jag måste ta ut konstant om det inte är en period jag backar för har jag mycket på kontot tappar jag respekten och blir likgiltig och bryr mig inte särskilt mycket om att vinna eller spela bra poker. Kniven på strupen är min melodi, då presterar jag bäst.

Postad

Helt olika. Brukar ta ut varje månad som standard. Men om jag plussat mycket tar jag ut en del av det. Men brukar ta ut så jag har en jämn siffra som typ 20k. Vill inte ha för mycket pengar på sajten. Lite som posten innan. Spelar sämre med för många inköp i rullen.

Men om det är en dålig period kan jag ta ut allt för att "säkra" pengarna som är kvar. Men när tilten släppt så sätts det in lite igen.

Postad

Tar ut det mesta över 50 inköp(för den nivå jag spelar i huvudsak), väntar oftast tills det är något att ta ut förstås. Gillar inte att ha mycket online och jag kommer aldrig gula för en 50 inköps downswing kommer aldrig ske då jag för länge sen klivit ner isf.