lost Postad 4 Januari , 2009 Rapport Postad 4 Januari , 2009 Jag ska för första gången i mitt liv besöka USA och givetvis vill jag krydda det med att flyga 1:a klass. Hade tänkt mig british airways. Jag har koll på priserna och allt och nu är min fråga: Är det verkligen den upplevelsen som ni förväntade er innan själva resan? Följdfråga: Är det så mycket bättre än business class? Citera
gdaily Postad 5 Januari , 2009 Rapport Postad 5 Januari , 2009 Inen aning, har aldrig flygit first class, och skulle inte lägga de pengarna om jag inte hittade ett sjukt bra pris (vilket man kan göra i bland). Däremot är Business på interkontinentala flygningar verkligen nöten. Här är ett bra forum för din fråga http://www.flyertalk.com/forum/ Citera
eyedol Postad 5 Januari , 2009 Rapport Postad 5 Januari , 2009 Beror väl lite på flygbolag, skillnaden kan ju variera mellan klasserna. Men jag skulle säga nej, business är mycket mer prisvärt. Citera
erik_d Postad 10 Januari , 2009 Rapport Postad 10 Januari , 2009 Har flygit Air France förstaklass vid ett tillfälle och måste instämma med tidigare att business är så mycket mer prisvärt. Jag skulle inte lägga pengar på förstaklass om jag inte hade ett $20m+. Citera
Recommended Posts