Gå till innehåll

Blom90


rilleg

Recommended Posts

  • Svars 1,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Har hört flera säga "jag skottade upp rullen till 10k dollar", sen säger andra; men varför tog du inte ut för? Då kunde spelaren lika gärna ha tänkt så vid 1k som någon nämnde här i tråden.

 

Men att jämföra det med 1,4 miljoner dollar är fan sjukt. Visst, han kunde ha lagt av redan vid 500k, och det borde han fan ha gjort. Men när man lyckas skotta sin rulle över 1 miljoner dollar, dvs; 7845000 SEK. Då kan han fan tjäna en jävla bra peng bara på räntan i banken.

 

Det är klart att en sån kille är spelberoende och efter att han gulat, vilket är oundvikligt, så kommer han, precis som någon annan sa, att jobba på ett jobb där han som bäst får en 10tkr efter skatt och skotta med dem i hoppet att komma upp till en miljon dollar igen för att lägga av.

 

Men det sjuka och äckliga i det hela är ändå hans kompis här inne på forumet. Han ser att en jävla många skriver; "en tidsfråga innan han gular". Ändå har han inte bollar nog att gå till sin kompis.. btw. jag tvekar på att de är kompisar. Tror mer att de är bekanta som säger "hej, hej då". Men han har inte cojones nog att gå och säga; "Alla på Pokerforum säger att du kommer gula eventuellt. Att ditt spel inte håller för dem nivåerna. Regga dig där, hör vad de har att säga. Sen kan du fortsätta spela. För väldigt många människor når in 10-12 miljoner kr EVER i sitt liv, du kanske borde regga dig där?".

 

Visst kommer inte de bästa att skriva; "Du är sämst.. njut av cashen". Men han kommer ju att få läsa tråden och se att han inte håller för spelen högre upp. Det värsta är att den här tråden kommer säkert att ge honom "the eye of the tiger" och han kommer tänka; "Ska fan vinna till 3 miljoner dollar och visa dem!!".

 

Suck... varför skriver jag ens den här texten?

 

Du som är Blom90s kompis. Du är en dålig kompis. Det tycker jag iaf. När min kompis skottade till 3k dollar (lite mindre än 1,4 mille dollar) så gjorde jag allt för att stoppa honom. För jag visste att det var en tidsfråga innan han skulle gula allt.

 

Men.. det här är Poker. Det är folk som blom90 som ger andra skottare hopp.

 

Mina 10 cent.

 

 

Du har rätt i att jag inte är någon nära vän. Jag har inte ens känt grabben i mer än ca 6 månader. Vi är mer än "hej/hejdå" med varandra det kan jag garantera. Jag är ingen dålig kompis eftersom jag känner han inte soppas att jag kan gå hem till han och börja brottas med honom på golvet, jag förstår vad du syftar på...men jag känner han alldeles för lite för att vara den kompisen du menar. Jag har inte ens hans msn eller tel...

Cojones har jag nog mer dig Shahin89...din forumnörd...

 

Blom90 e min pokeridol!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han sket i greken tillslut, lämnade de borden, la in allt mot flex. Tror flex retade upp honom, för han sa typ att ikväll ser vi till att du gular.

 

Han la en 120k pott mot flex, gick in med sista 6800$ på det bordet, sen lämnade han greken för att köra bara mot flex. Och det var de sista pengarna han la in. (från grekens bord). Det räckte inte till max inköp.

 

Så detta är garanterat det sista han lirar med. Om han tagit ut lär jag få reda på. Mer säger jag inte:P

 

Tja funkybyddha... Tobaco här ;)

Har du inte min msn eller? Skriv ngt om du har kvar den...

Jag vetefan var din har tagit vägen...

"Haol kääfn po di baunnjaävul" :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...