Toadfish Postad 9 Januari , 2009 Rapport Share Postad 9 Januari , 2009 Har du prolem med att nod32 säger ifrån så är det bara att sätta det på "disable" innan du försöker att ladda ner det. Installera klienten och sätt på det igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hockeyf Postad 9 Januari , 2009 Rapport Share Postad 9 Januari , 2009 Har du prolem med att nod32 säger ifrån så är det bara att sätta det på "disable" innan du försöker att ladda ner det. Installera klienten och sätt på det igen. 'Dom har bytt nätverk, kanske är därför Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
neesco Postad 9 Januari , 2009 Rapport Share Postad 9 Januari , 2009 ngn som har koll på ställningen mellan rigg och blom? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BeroendeForever Postad 9 Januari , 2009 Rapport Share Postad 9 Januari , 2009 Blom liggandes, rigg bakifrån Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stormen_Per Postad 9 Januari , 2009 Rapport Share Postad 9 Januari , 2009 Blom förlorade nyss 57k$ pott med AA mot AK, mot Riggellirigg all in preflop Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
neesco Postad 9 Januari , 2009 Rapport Share Postad 9 Januari , 2009 Blom liggandes, rigg bakifrån Hehe, skön tiltpott innan han drog... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vessel89 Postad 9 Januari , 2009 Rapport Share Postad 9 Januari , 2009 Blom (AA) Riggelirigg (AK) All in pre effektiva stackar ca 30k. Flop KK3 turn x river x. Blom drar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hockeyf Postad 9 Januari , 2009 Rapport Share Postad 9 Januari , 2009 Blom liggandes, rigg bakifrån very nice Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tobaco Postad 9 Januari , 2009 Rapport Share Postad 9 Januari , 2009 Är det inte jäkligt hög varians i 3 korts harpan? Jo det är det därför måste man starta om 1 400 000 ggr Jag lovar att harpan e beroendeframkallande om man tävlar med någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Morgyleus Postad 9 Januari , 2009 Rapport Share Postad 9 Januari , 2009 Blom90: i cant take this anymore FisherAccount: ?? FisherAccount: what FisherAccount: you are up on me Blom90: just lost AA-AK p-f all-in over 50 k FisherAccount: sick FisherAccount: how much are you down? FisherAccount: last days? Blom90: much FisherAccount: we can play on other site if u wont FisherAccount: svs maybe? FisherAccount: Betfair prima ? Blom90: no i will cashout now Blom90: gonna tke a break FisherAccount: how much have you lost then? FisherAccount: sorry m8 Blom90: np Blom90: hmm FisherAccount: I know the felling Blom90: yeah Blom90: but i guues it strikes backs on me FisherAccount: they talk about you on pokerforum FisherAccount: how do u mean? Blom90: hmm FisherAccount: ? Blom90: aahh Blom90: so tilted right now FisherAccount: cant we play until om yeallow? FisherAccount: I just have 70k left Blom90: no way FisherAccount: okok sorry Blom90: np FisherAccount: take it easy its just money FisherAccount: been there done that you will get it back Blom90: i will do something else then poker now lol Blom90: so sick of it Blom90: FisherAccount: haha FisherAccount: like what? FisherAccount: there is nothing else to do m8 Blom90: lol FisherAccount: Blom90: hahaha FisherAccount: godown in stakes and just chill for a while Blom90: yeah maybe.. anyway i have to have a break, cant go down now lol Blom90: swed ? FisherAccount: svs you play there also? Blom90: naaa Blom90: 1 time FisherAccount: against who? Blom90: played so fishy haha Blom90: some regs Blom90: r u from swe ? FisherAccount: yes Blom90: gotta be then lol FisherAccount: where do u play more? Blom90: spelar du också på svs ? FisherAccount: japp Blom90: hehe Blom90: nick ? FisherAccount: FisherAccount: oppna bord so joinar jag Blom90: haha ingen mer poker !! FisherAccount: Blom90: vad nickar du ? FisherAccount: vill inte skriva det har Blom90: på svs Blom90: okok ne FisherAccount: om du oppnar bord so kommer jag in FisherAccount: so kan vi snacka dar Blom90: haha jag komemr inte FisherAccount: vilken sajt spelar du mer? Blom90: party Blom90: dudå ? FisherAccount: ongame b2b svs boss prima FisherAccount: overallt Blom90: nice FisherAccount: FisherAccount: ar det sant att du vann upp dig fron 2k ? Blom90: spela mot riggellirigg då ? Blom90: jupp FisherAccount: jag kan inte spela honom Blom90: han e callinstation precis som du Blom90: och jag haha FisherAccount: hahahah FisherAccount: so vi rullar Blom90: haha Blom90: ja e nog tom callinstation på 4-bets Blom90: FisherAccount: Vill ha action so baaaaaad Blom90: riggelirigg Blom90: testat han ? FisherAccount: jag for inte action av honom Blom90: okej FisherAccount: (: FisherAccount: vi kan spela lägre om du vill FisherAccount: 50100 eller nått vill bara ha action Blom90: lol FisherAccount: är helt dött överallt Blom90: okay segt FisherAccount: hehe okej Blom90: ska nog spela ps3 tror jag Blom90: ^^ FisherAccount: hur gammal är du Blom90: alla tror att ja e 18 FisherAccount: men det är du inte Blom90: haha Blom90: nejnej Dealer: Blom90 has left the table Dealer: Player Blom99Supporter has joined the table Dealer: Blom99Supporter has left the table Dealer: Player Blom90 has joined the table FisherAccount: hur gammal? Blom90: hmm vill inte säga FisherAccount: varför inte? Blom90: dunno FisherAccount: spelar på mammas konto? Blom90: haha FisherAccount: du sa inte nej Blom90: de finns en störd jävel på den här siten haha FisherAccount: vemdå? Blom90: som snackar massa skit på forum FisherAccount: tell me Blom90: inte nu haha Blom90: men så patetiskt FisherAccount: kom in på annan sajt FisherAccount: så pratar vi där FisherAccount: vi behöver inte spela Blom90: jupp Blom90: party ? FisherAccount: har inget konto där Blom90: okay FisherAccount: b2b ? Blom90: ? Blom90: har inte de FisherAccount: ongame? FisherAccount: boss? FisherAccount: svs prima? Blom90: nope FisherAccount: svs har du väll? Blom90: svs e frozen tror jag FisherAccount: hur då? FisherAccount: blockat kontot? Blom90: hade skrivit del adress elr nåt Blom90: nej harf cash inne FisherAccount: aha okej Blom90: men måste fixa det först o orkar inte nu FisherAccount: vetefan då FisherAccount: jag kommer säga till dig FisherAccount: när jag ser dig bid borden FisherAccount: fisher skriver jag bara Blom90: vadå? Blom90: ah okej FisherAccount: Så du vet att det är jag Blom90: aah FisherAccount: har du spelat på kahler på svs? FisherAccount: det kontot känner igen ditt spel Blom90: kahler ? FisherAccount: något nick ja Blom90: ingen aning FisherAccount: eller spelar du bara på blom90 Blom90: hmm Blom90: typ FisherAccount: okej FisherAccount: aja men jag drar då om du inte vill spela FisherAccount: lycka till med allt det vänder du e grym Blom90: okok, haha.. du e grymmare haha Blom90: ^^ Blom90: tja Dealer: Blom90 has left the table Dealer: Player Blom9O has joined the table ((alltså 9O inte 90) men de märkte inte Fisher) FisherAccount: du FisherAccount: snake84 FisherAccount: hur är han ? Dealer: Blom9O has left the table Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pezdawg Postad 9 Januari , 2009 Rapport Share Postad 9 Januari , 2009 none Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeppish Postad 9 Januari , 2009 Rapport Share Postad 9 Januari , 2009 "FisherAccount till Blom90: "aja men jag drar då om du inte vill spela FisherAccount: lycka till med allt det vänder du e grym :)" yeah....right... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 9 Januari , 2009 Rapport Share Postad 9 Januari , 2009 Sjukt trevlig för att ha torskat så mycket ju. Credit till honom Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BeroendeForever Postad 9 Januari , 2009 Rapport Share Postad 9 Januari , 2009 Rövslick på den konversationen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
machinae Postad 9 Januari , 2009 Rapport Share Postad 9 Januari , 2009 på den konversationen? fan vilken nice bild Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 9 Januari , 2009 Rapport Share Postad 9 Januari , 2009 Kundvård, Brunsonstyle. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BeroendeForever Postad 9 Januari , 2009 Rapport Share Postad 9 Januari , 2009 fan vilken nice bild Försökte spoila men gick ju inte så då vågar jag den inte ligga där Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Herveao Postad 9 Januari , 2009 Rapport Share Postad 9 Januari , 2009 "FisherAccount till Blom90: "aja men jag drar då om du inte vill spela FisherAccount: lycka till med allt det vänder du e grym :)" yeah....right... agree. Vem fan hade vart så trevlig efter ett gäng bad beats?? Imponerande får jag säga. Hoppas bara han slutar spela nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lolcatz Postad 9 Januari , 2009 Rapport Share Postad 9 Januari , 2009 HelTok, upp med ny graf imo? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nickefik Postad 9 Januari , 2009 Rapport Share Postad 9 Januari , 2009 Det där är typ det dummaste jag hört och alla kör den hela tiden. "varför stannade du inte blabla" Hade han haft den mentaliteten hade han aldrig gamblat så hårt och plussat så fort. Det har du alldeles rätt i. MEN tänk så här: Anta att han varit jävligt korkad och köpt trisslotter för 15.000:- Smart köpa trisslotter för 15.000 Nja... Men nu hade han tur och vann 10.000.000:- Varför sätta in pengarna på banken eller nåt? Nej, köp nya lotter för de pengarna. Det gick ju bra första gången... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 9 Januari , 2009 Rapport Share Postad 9 Januari , 2009 HelTok, upp med ny graf imo? såhär gick natten: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klonkbarn Postad 9 Januari , 2009 Rapport Share Postad 9 Januari , 2009 Han spelar nu, så var inte särskilt långt break han tog;) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DINNERDOG Postad 9 Januari , 2009 Rapport Share Postad 9 Januari , 2009 Är det helt otänkbart att det är en riktigt bra spelare som levlar för att få action? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
weddie Postad 9 Januari , 2009 Rapport Share Postad 9 Januari , 2009 Är det helt otänkbart att det är en riktigt bra spelare som levlar för att få action? imoimoimo edit, att han inte är 90a och heter Blom Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 9 Januari , 2009 Rapport Share Postad 9 Januari , 2009 Blom spelar igen, blev visst ingen cashout ännu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts