sata Postad 12 April , 2005 Rapport Share Postad 12 April , 2005 I dag är det tisdag, idag är det 2-7-3! Häng med och Slaska på 24h! Vilka ska spela? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 12 April , 2005 Rapport Share Postad 12 April , 2005 Men vad f*n, det är ju Luuk på TV! Ska regga mig och blinda ut mig och spela sen vid 23, det är säkert bättre än att jag spelar från start. Btw, snygg rubrik! - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bisox Postad 12 April , 2005 Rapport Share Postad 12 April , 2005 jag e på Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lfx Postad 12 April , 2005 Rapport Share Postad 12 April , 2005 Jag är på. Måste ju se till att killen jag stakade sköter sig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sata Postad 12 April , 2005 Författare Rapport Share Postad 12 April , 2005 haha, mm jag tror du gjort ditt livs deal lfx! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lfx Postad 12 April , 2005 Rapport Share Postad 12 April , 2005 njae, jag vet inte, jag är ju chippo nu efter att ha cappat alla gator med min 8-låg och vunnit. 40BB i potten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sata Postad 12 April , 2005 Författare Rapport Share Postad 12 April , 2005 själv drog jag in stor pot me 8-låg mot triss i fyror Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bisox Postad 12 April , 2005 Rapport Share Postad 12 April , 2005 vann just med 9-låg mot fyrtal i ess Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sata Postad 12 April , 2005 Författare Rapport Share Postad 12 April , 2005 haha! Såg den handen, en kompis sitter på samma bord som du, den va guld! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Huli-Man Postad 12 April , 2005 Rapport Share Postad 12 April , 2005 Jag vann precis 1k med J låg mot AA. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 12 April , 2005 Rapport Share Postad 12 April , 2005 I'm baack! - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 12 April , 2005 Rapport Share Postad 12 April , 2005 Intressant att jag som inte spelade en hand precis innan add-on pausen hamnade 12:a. Säger en del om mina skills. - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lfx Postad 12 April , 2005 Rapport Share Postad 12 April , 2005 På finalbord nu Har varit storstack från andra handen och nu får vi se hur det går. Ser att även drc lyckats ta sig till det ärofyllda finalbordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sata Postad 12 April , 2005 Författare Rapport Share Postad 12 April , 2005 Grattis lfx! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
drc Postad 13 April , 2005 Rapport Share Postad 13 April , 2005 På finalbord nu Har varit storstack från andra handen och nu får vi se hur det går. Ser att även drc lyckats ta sig till det ärofyllda finalbordet. Hmm såg aldrig dig där ! Grattis om du vann ! Det är stort Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 13 April , 2005 Rapport Share Postad 13 April , 2005 Grattis om du vann ! Det är stort Stort? Det är det STÖRSTA! Själv har jag mer eller mindre lagt pokerkarriären på is efter min vinst för nån månad sen. Finns liksom inget mer att uppnå. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lfx Postad 13 April , 2005 Rapport Share Postad 13 April , 2005 Ja, det var inte förrän jag vaknade i morse som jag kommit över chocken och insåg att jag nu uppfyllt ett livsmål. ' Vid midagstid ringde lokalpressen och en stund efter det även TV4 som ville göra ett inslag om händelsen. Nu kan jag dö lycklig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts