knallpacko Postad 3 Januari , 2009 Rapport Postad 3 Januari , 2009 Bestämde mig igår för att spela Cardgrinders (tillhör b2b) 200 euro signup-bonus. Men efter ett mindre problem med bonuskodsregistreringen så mailade jag dom om detta. Det har nu gått 18 timmar sedan utan ett svar eller ens en bekräftelse på att dom mottagit något mail som man vanligtvis brukar få minuten efter att det skickats, och har nog skickat ytterligare 7-8 mail under tiden som gått. Någon som har erfarenhet av denna site och har haft samma problem eller oroar jag mig onödan? Citera
jkkman Postad 3 Januari , 2009 Rapport Postad 3 Januari , 2009 Men om du skickar 200 mail till så minskar du deras arbetsbörda så att du får svar snabbare... Citera
gdaily Postad 3 Januari , 2009 Rapport Postad 3 Januari , 2009 Vi har jul och nyårshelger... Sedan, ingen "vanlig fråga", flyttar till B2B-gruppen i stället (har aldrig hört talas om sinnet ens, varför spela på dessa dussinskins?) Citera
knallpacko Postad 3 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 3 Januari , 2009 Haha, det har varit enkla påminnelser om mitt första mail bara, kan väl inte öka deras arbetsböra allt för mycket? Kanske börjar dom hata mig och sinkar ärendet bara för att jävlas... Citera
jkkman Postad 3 Januari , 2009 Rapport Postad 3 Januari , 2009 Ta det lugnt, 18 timmar är inte särskilt lång tid och det finns en viss risk att deras support har andra ärenden före dig i kön... Citera
knallpacko Postad 3 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 3 Januari , 2009 Jag har ju såklart allt det där i tankarna, men det verkar inte vara en alltför stor site och dessutom ligger det ju på b2b som inte heller är världens största nätverk. Men men, jag chillar väl några dagar och ser vad som händer... Citera
Recommended Posts