ades_va Postad 12 April , 2005 Rapport Postad 12 April , 2005 Mycket blandade känslor på sistonde, så för att få bort allt onödigt skitsnack och dessutom jämna ut fältet kan vi väl starta en sån här tråd Jag kan kasta första stenen: Cyll kan vara elak ibland. Citera
QoS Postad 12 April , 2005 Rapport Postad 12 April , 2005 Vill redan ni höja ett varningensfinger! Om det är skämtsamt och med glimiten i ögat så kommer det få vara kvar, alla typer av grova personangrepp kommer att tas bort omdedelbart och användaren varnas. Roast away! - QoS Citera
Cyll Postad 12 April , 2005 Rapport Postad 12 April , 2005 No need. Jag springer inte och grinar för lite heat till skillnad från vissa andra. Citera
bzkt Postad 12 April , 2005 Rapport Postad 12 April , 2005 Hitta tre ord som rimmar på Cyll. Ryll, Myll, Tyll.. eran tur! Citera
thrasher Postad 12 April , 2005 Rapport Postad 12 April , 2005 Cyll är pokerforums svar på Lakerman Citera
bzkt Postad 12 April , 2005 Rapport Postad 12 April , 2005 Idyll, klorofyll, beryll Beryll? Slutta hitta på ord Citera
eurythmech Postad 12 April , 2005 Rapport Postad 12 April , 2005 Idyll, klorofyll, beryll Beryll? Slutta hitta på ord Aldrig lirat high stakes scrabble? Citera
bzkt Postad 12 April , 2005 Rapport Postad 12 April , 2005 Jag startade leken, jag bestämmer reglerna. Beryll är inget ord, punkt slut. Citera
devalanteriel Postad 12 April , 2005 Rapport Postad 12 April , 2005 Hahaha! Ledsen QoS, ny signatur. Citera
devalanteriel Postad 12 April , 2005 Rapport Postad 12 April , 2005 Tre ord var det också ja... förgyll, tyll, mesofyll. Edit: Oj, du hade tyll... tar syll då. Citera
QoS Postad 12 April , 2005 Rapport Postad 12 April , 2005 Fan, det är hårt att bli utkonkurrerade i en tråd om att gnälla på Cyll. - QoS Citera
barrre Postad 12 April , 2005 Rapport Postad 12 April , 2005 IDKFA, IDDQD, IDCLIP, IDCYLL Är Cyll snygg? Citera
bzkt Postad 12 April , 2005 Rapport Postad 12 April , 2005 Vad betyder Tyll och Beryll? Tyll hittade jag bara på och Beryll fins ju inte. Citera
Oskar Postad 12 April , 2005 Rapport Postad 12 April , 2005 Vad betyder Tyll och Beryll? Tyll hittade jag bara på och Beryll fins ju inte. Vad betyder fins? Citera
ades_va Postad 12 April , 2005 Författare Rapport Postad 12 April , 2005 fins n : a shoe for swimming; the paddle-like front is an aid in swimming (especially underwater) [syn: flipper, flippers, fin] - höa höa höa. Cyll, myll, idyll, syll, tyll, beryll, förgyll, fyll(böjning av fylla). Citera
Se7en Postad 12 April , 2005 Rapport Postad 12 April , 2005 Jag tycker Cyll verkar ha en rätt skön humor... läs mellan raderna bara så.. Hur uttalar man "Cyll"? [syll]? Det första jag kommer och tänka på var när Sylvester Stallone kom på tal på en fest för ett herrans massa år sedan. En polare som stått tyst en stund försöker komma in i debatten om att Sly är en av tidernas sämsta skådis (samtidigt som damerna naturligtvis hävdar det motsatta) och slänger ur sig: "hallå, han heter faktiskt inte Sylvester Stallone längre, han har bytt till "Syll" Det blev helt knäpptyst på festen i några sekunder innan alla utbrister i ett asgarv Haha kanske inte lika roligt för er att läsa detta men fan vad kul det lät och stackarn blir påmind om det allt som oftast. Citera
Hjort Postad 12 April , 2005 Rapport Postad 12 April , 2005 Tyll hittade jag bara på och Beryll fins ju inte. "Tyll" är typ "bus" på norska och beryll finns ju som sagt inte. Citera
Torna Postad 12 April , 2005 Rapport Postad 12 April , 2005 beryll finns visst! Iaf om man får lita på SAOL (Svenska Akademins OrdLista): beryll {beryllen (bs), beryller (op), beryllerna (bp)}ädelsten, mineral tätt följt i listan av beryllblå, beryllgrönt och beryllium V.S.V. Citera
eurythmech Postad 12 April , 2005 Rapport Postad 12 April , 2005 beryll finns visst!Iaf om man får lita på SAOL (Svenska Akademins OrdLista): beryll {beryllen (bs), beryller (op), beryllerna (bp)}ädelsten, mineral tätt följt i listan av beryllblå, beryllgrönt och beryllium V.S.V. Får du upp nåt om du slår på "humor"? Citera
Torna Postad 12 April , 2005 Rapport Postad 12 April , 2005 beryll finns visst!Iaf om man får lita på SAOL (Svenska Akademins OrdLista): beryll {beryllen (bs), beryller (op), beryllerna (bp)}ädelsten, mineral tätt följt i listan av beryllblå, beryllgrönt och beryllium V.S.V. Får du upp nåt om du slår på "humor"? hympf! jaja, lite för saklig är man kanske... När jag ändå ska plocka ner stämningen hävdar jag att tyll ett tunnt tyg. Ord som rimmar på Cyll: syllberyllgrylllhyllidyllkrysoberylltyllklorofyllkryllxantofyll Citera
Waggho Postad 20 April , 2005 Rapport Postad 20 April , 2005 det fladdrar till i en tyllgardin. Citera
Krissan Postad 21 April , 2005 Rapport Postad 21 April , 2005 IDKFA, IDDQD, IDCLIP, IDCYLL Är Cyll snygg? IDNOCLIP var det väl? Eller minns jag fel? Citera
Recommended Posts