HSvensson Postad 1 April , 2009 Författare Rapport Postad 1 April , 2009 15 mars: +175:- 16 mars: +660:- 17 mars: +440:- 18 mars: +320:- 19 mars: +265:- 20 mars: +95:- 21 mars: -350:- 22 mars: +225:- 23 mars: -410:- 24 mars: -60:- 25 mars: +320:- 26 mars: +580:- 27 mars: +215:- 28 mars: - 29 mars: -330:- 30 mars: -40:- 31 mars: - 1 april: +410:- Kvar till mål: 7485:- Citera
HSvensson Postad 3 April , 2009 Författare Rapport Postad 3 April , 2009 15 mars: +175:- 16 mars: +660:- 17 mars: +440:- 18 mars: +320:- 19 mars: +265:- 20 mars: +95:- 21 mars: -350:- 22 mars: +225:- 23 mars: -410:- 24 mars: -60:- 25 mars: +320:- 26 mars: +580:- 27 mars: +215:- 28 mars: - 29 mars: -330:- 30 mars: -40:- 31 mars: - 1 april: +410:- 2 april: -195:- Kvar till mål: 7680:- Känns som att efter en plusdag kommer alltid en minusdag Tar dock nya tag ikväll, riktigt sugen på lir faktiskt Citera
HSvensson Postad 5 April , 2009 Författare Rapport Postad 5 April , 2009 15 mars: +175:- 16 mars: +660:- 17 mars: +440:- 18 mars: +320:- 19 mars: +265:- 20 mars: +95:- 21 mars: -350:- 22 mars: +225:- 23 mars: -410:- 24 mars: -60:- 25 mars: +320:- 26 mars: +580:- 27 mars: +215:- 28 mars: - 29 mars: -330:- 30 mars: -40:- 31 mars: - 1 april: +410:- 2 april: -195:- 3 april: +15:- 4 april: -500:- Kvar till mål: 8165:- Vilket tungt back! Vet inte vad som felar men nåt är det ju uppenbarligen... Får liksom inte rätta rytmen i det, skall erkännas att jag inte spelar 100% A-game just nu men man blir ju lagom tiltad när man losar sitt tredje AA för raden mot händer som KQ eller KJ. Folk tycker tydligen sånna händer är tillräckligt bra för att syna en all-in pre-flop ... Positivt idag är iaf att jag kom 6'a i Texas. Fick en bit över tusingen för det, nöjd överlag men låg riktigt bra till vid FT's start så svårt att vara helt nöjd.. Går i två olika tankegångar just nu: * Byta site för sittarna till RedBet; Bra: Rakeback, likadan klient som svs = nice Dåligt: Spelar sämre när det är annorlunda valuta än SEK, vet inte varför men brukar vara så iaf .. * Börja med en MTT rulle; Bra: Jag är bra på MTT's och det är helt klart det roligaste inom pokern Dåligt: Tar lång tid, stor varians Några kommentarer till detta? Just nu alltså riktigt riktigt tungt vad det gäller sittarna, väntar mest på att det skall vända och jag ska få lite medflyt och lite vind i seglen men det verkar dröja ... Citera
HSvensson Postad 5 April , 2009 Författare Rapport Postad 5 April , 2009 Tagit en medveten paus från sittarna idag, kanske även blir så imorgon. Blev lite turneringar ikväll, såg bra ut i SR men förlorade två 50 / 50 i rad så vips var man ute.. Har senaste dagarna tagit snuskigt mycket skott, gjort sjukt onödiga insättningar och suttit och lirat cashgame fast jag vet att jag inte borde. Hädanefter är det BARA sittar som gäller, inte ens nån sportsbetting! Måste styra upp sittarna så jag får lite flyt på det innan jag kan lägga pengarna på annat .. Citera
MJ Postad 6 April , 2009 Rapport Postad 6 April , 2009 Ditt mål är att leva på pokern eller hur? Känner du att du utvecklas pokermässigt? Citera
HSvensson Postad 6 April , 2009 Författare Rapport Postad 6 April , 2009 Ditt mål är att leva på pokern eller hur? Känner du att du utvecklas pokermässigt? Det är mitt slutmål ja, men sen har jag många delmål på vägen. Jag anar du menar att jag borde plugga mer men jag anser att jag rätt så lätt klarar denna nivån (50 kr) vinnande. När jag sen skall gå upp i nivå kommer jag självklart börja plugga på mer. Citera
HSvensson Postad 6 April , 2009 Författare Rapport Postad 6 April , 2009 Eftersom det blir ganska många dagar i projektet har jag bestämt att bara skriva ut de 5 senaste som en liten formkurva Idag blev det inte jätte mycket spel men hittade iaf ett fint plus som jag är mycket nöjd med! 5 senaste dagarna: 2 april: -195:- 3 april: +15:- 4 april: -500:- 5 april: - 6 april: +470:- Kvar till mål: 7695:- Har bestämt att det inte blir någon MTT rulle just nu. Orkar heller inte byta site då det skulle bli klydd med resultaten rejält, stannar på SvS hela vägen ut, hur riggad den än må vara Snart närmar vi oss halva tiden, nämligen på onsdag då det gått 25 dagar! En Halvårsrapport med diagram utlovas Citera
henjon Postad 6 April , 2009 Rapport Postad 6 April , 2009 Vad har du för ursäkter till att inte börja plugga och ta din poker på allvar NU? Jag har följt din dagbok och vad det verkar så har du väl talang nog för att plussa svagt. Men att du skulle kunna "leva" på din poker i någon annan bemärkelse att den ger dig lite fickpengar medan du parasiterar på dina föräldrar (japp - det är parasitism och bristande ansvarskänsla av en vuxen människa att låta sig försörjas av andra) stämmer helt enkelt inte. Du verkar mest ha en massa ursäkter inför dig själv att inte ta itu med saker i ditt liv. Hårda ord, jag vet. Du kan naturligtvis skita i dom om du vill, särskilt som de kommer från en ännu sämre pokerspelare. Men det liv du lever nu är ingenting som kommer att vara till fördel för dig i framtiden. Ska du nu ändå köra det racet ett ta till, så gör åtminstone ett seriöst försök att se hur stor din verkliga potential är i poker. Om nu gränsen går vid att kunna dra in säg 8-10K SEK i månaden så måste du inse att pokern aldrig kan bli annat än en trevlig extrainkomst för dig - det går inte att bygga ett seriöst vuxenliv på såna belopp. Sen kan andra här i forumet säkert berätta mer för dig om vad som behövs i form av disciplin för att stå ut med varians, bankroll management och annat. Lyssna på dem och inse att vart du än tänker ta vägen så har du inte bevisat ett enda dugg ännu när det gäller att etablera dig som en riktig, vinnande pokerspelare. Citera
HSvensson Postad 7 April , 2009 Författare Rapport Postad 7 April , 2009 Vad har du för ursäkter till att inte börja plugga och ta din poker på allvar NU? Jag har följt din dagbok och vad det verkar så har du väl talang nog för att plussa svagt. Men att du skulle kunna "leva" på din poker i någon annan bemärkelse att den ger dig lite fickpengar medan du parasiterar på dina föräldrar (japp - det är parasitism och bristande ansvarskänsla av en vuxen människa att låta sig försörjas av andra) stämmer helt enkelt inte. Du verkar mest ha en massa ursäkter inför dig själv att inte ta itu med saker i ditt liv. Hårda ord, jag vet. Du kan naturligtvis skita i dom om du vill, särskilt som de kommer från en ännu sämre pokerspelare. Men det liv du lever nu är ingenting som kommer att vara till fördel för dig i framtiden. Ska du nu ändå köra det racet ett ta till, så gör åtminstone ett seriöst försök att se hur stor din verkliga potential är i poker. Om nu gränsen går vid att kunna dra in säg 8-10K SEK i månaden så måste du inse att pokern aldrig kan bli annat än en trevlig extrainkomst för dig - det går inte att bygga ett seriöst vuxenliv på såna belopp. Sen kan andra här i forumet säkert berätta mer för dig om vad som behövs i form av disciplin för att stå ut med varians, bankroll management och annat. Lyssna på dem och inse att vart du än tänker ta vägen så har du inte bevisat ett enda dugg ännu när det gäller att etablera dig som en riktig, vinnande pokerspelare. För det första lever jag inte på mina föräldrar bara för att softa runt och jag är inte slacker och "tvingar" dem till att låta mig leva gratis utan det är en princip de även haft för mina två äldre bröder. Absolut inget jag har krävt, ett år gratis efter studenten är principen för denna familjen. För det andra har jag ingen anledning att flytta nu, jag har ingen sysselsättning på nån annan ort, bor så fint och bra man kan bo i princip så varför flytta ifrån stort hus med stor mark och andra faciliteter på landet för en halvsunkig lägenhet i stan med hög hyra? Trivs mycket bra på landet så det valet måste man i princip vara dum i huvet för att fatta enligt mig.. För det tredje ska jag börja plugga till hösten på annan ort, ytterligare en anledning till att inte flytta nu. Jag har hela tiden, sen jag slutade högskolan i höstas bestämt att jag skulle plugga eller jobba nu till hösten. Jag har aldrig trott att jag redan till hösten skulle kunna leva på pokern och dra in en jädrans massa kosing, har jag aldrig påstått heller.. Okej? Som jag sa innan har jag aldrig sagt att jag skulle det heller på denna tid. Dessutom har jag plussat bra men anledningen till att det inte byggts nån rulle "på riktigt" har varit köp av dator, skärm, TV, resa, kontorsmaterial mm. Dessa pengarna kom från pokern. Så att jag inte bevisat nåt alls är felaktigt. Bara för man inte har nån fast rulle behöver inte det betyda att man inte plussar i längden, jag har gjort många insättningar nån dag där jag några dagar senare tagit ut det fyrdubbla... Hårda ord var det från dig ja men jag tycker du ger dig på mig utan att ha tillräckligt med info för att göra det. Citera
bjoelle Postad 7 April , 2009 Rapport Postad 7 April , 2009 Vad har du för ursäkter till att inte börja plugga och ta din poker på allvar NU? Jag har följt din dagbok och vad det verkar så har du väl talang nog för att plussa svagt. Men att du skulle kunna "leva" på din poker i någon annan bemärkelse att den ger dig lite fickpengar medan du parasiterar på dina föräldrar (japp - det är parasitism och bristande ansvarskänsla av en vuxen människa att låta sig försörjas av andra) stämmer helt enkelt inte. Du verkar mest ha en massa ursäkter inför dig själv att inte ta itu med saker i ditt liv. Hårda ord, jag vet. Du kan naturligtvis skita i dom om du vill, särskilt som de kommer från en ännu sämre pokerspelare. Men det liv du lever nu är ingenting som kommer att vara till fördel för dig i framtiden. Ska du nu ändå köra det racet ett ta till, så gör åtminstone ett seriöst försök att se hur stor din verkliga potential är i poker. Om nu gränsen går vid att kunna dra in säg 8-10K SEK i månaden så måste du inse att pokern aldrig kan bli annat än en trevlig extrainkomst för dig - det går inte att bygga ett seriöst vuxenliv på såna belopp. Sen kan andra här i forumet säkert berätta mer för dig om vad som behövs i form av disciplin för att stå ut med varians, bankroll management och annat. Lyssna på dem och inse att vart du än tänker ta vägen så har du inte bevisat ett enda dugg ännu när det gäller att etablera dig som en riktig, vinnande pokerspelare. För att kräka ur sig detta helt plötsligt utan nödvändigt bakgrundsfakta finner jag någon av följande vara anledningen. 1. Din pappa är Josef Fritzl 2. Dina föräldrar är syskon 3. Din (nu) föredetta pojkvän har precis berättat för dig att han inte känner din kuk när du är i han. Citera
henjon Postad 7 April , 2009 Rapport Postad 7 April , 2009 För att kräka ur sig detta helt plötsligt utan nödvändigt bakgrundsfakta finner jag någon av följande vara anledningen. 1. Din pappa är Josef Fritzl 2. Dina föräldrar är syskon 3. Din (nu) föredetta pojkvän har precis berättat för dig att han inte känner din kuk när du är i han. Vilken skojig kille du var då. Kan du berätta lite mer exakt om vad det är för diagnos du har så att man kan anpassa ett mer utförligt svar efter den? Citera
henjon Postad 7 April , 2009 Rapport Postad 7 April , 2009 För det första lever jag inte på mina föräldrar bara för att softa runt och jag är inte slacker och "tvingar" dem till att låta mig leva gratis utan det är en princip de även haft för mina två äldre bröder. Absolut inget jag har krävt, ett år gratis efter studenten är principen för denna familjen. För det andra har jag ingen anledning att flytta nu, jag har ingen sysselsättning på nån annan ort, bor så fint och bra man kan bo i princip så varför flytta ifrån stort hus med stor mark och andra faciliteter på landet för en halvsunkig lägenhet i stan med hög hyra? Trivs mycket bra på landet så det valet måste man i princip vara dum i huvet för att fatta enligt mig.. För det tredje ska jag börja plugga till hösten på annan ort, ytterligare en anledning till att inte flytta nu. Jag har hela tiden, sen jag slutade högskolan i höstas bestämt att jag skulle plugga eller jobba nu till hösten. Jag har aldrig trott att jag redan till hösten skulle kunna leva på pokern och dra in en jädrans massa kosing, har jag aldrig påstått heller.. Okej? Som jag sa innan har jag aldrig sagt att jag skulle det heller på denna tid. Dessutom har jag plussat bra men anledningen till att det inte byggts nån rulle "på riktigt" har varit köp av dator, skärm, TV, resa, kontorsmaterial mm. Dessa pengarna kom från pokern. Så att jag inte bevisat nåt alls är felaktigt. Bara för man inte har nån fast rulle behöver inte det betyda att man inte plussar i längden, jag har gjort många insättningar nån dag där jag några dagar senare tagit ut det fyrdubbla... Hårda ord var det från dig ja men jag tycker du ger dig på mig utan att ha tillräckligt med info för att göra det. Okej, okej. Ni får naturligtvis göra vilka dealar ni vill i er familj. Lite förhastat av mig kanske, men Sverige verkar vara fullt av mambos nuförtiden som verkar tycka att det är helt okej att bara softa runt och göra knappt ingenting medan föräldrarna ska hålla med gratis bostad och käk. Min chef berättade häromdan att hon mer eller mindre fick sparka ut sin son när han var 24 år. Det är annars inget fel i att bo hemma i sig och visst hajar jag att det kan vara skönt att ta ett litet sabbatsår från pluggandet. Däremot kan man väl tycka att du kunde ge något tillbaka till dina föräldrar. Varför inte satsa seriöst på att lära dig spela poker ordentligt när det nu verkar finnas en grundtalang och ha som ett delmål att bjuda dom på en weekendresa eller nåt i den stilen när du grindat ihop tillräckligt? Utan att känna dom vågar jag gissa att dom säkert har gjort sig förtjänta av det. Min huvudkritik var egentligen det som andra varit inne på också: Att du verkar ha en lite nonchalant attityd till hela grejen fast du egentligen inte har någon ursäkt för att inte ta det seriöst. Du har inget jobb, du pluggar inte. Det är nu chansen finns. Haja också fördelen med om du verkligen visar dig kunna plussa hyggligt på längre sikt. Säg att du skulle kunna undvika studielån genom att spela in kanske 6-8000 kr i månaden att leva på tillsammans med studiebidraget. Jag lovar att det är en ENORM fördel att slippa sitta och pynta av studielån i 25-30 år eller längre sen. Dessutom bidrar det ju till att du kan bli oberoende ekonomiskt från dina föräldrar. Och hur hyggliga dom än är så lovar jag att dom precis som alla andra föräldrar önskar att deras barn ska kunna stå på egna ben i livet. Så ta chansen nu, dega kan du göra när du blir pensionär Citera
bjoelle Postad 7 April , 2009 Rapport Postad 7 April , 2009 Vilken skojig kille du var då. Kan du berätta lite mer exakt om vad det är för diagnos du har så att man kan anpassa ett mer utförligt svar efter den? Vad kul att du tycker jag är skojjig! Tack! Min diagnos är överintelligent, din? Citera
HSvensson Postad 7 April , 2009 Författare Rapport Postad 7 April , 2009 Okej, okej. Ni får naturligtvis göra vilka dealar ni vill i er familj. Lite förhastat av mig kanske, men Sverige verkar vara fullt av mambos nuförtiden som verkar tycka att det är helt okej att bara softa runt och göra knappt ingenting medan föräldrarna ska hålla med gratis bostad och käk. Min chef berättade häromdan att hon mer eller mindre fick sparka ut sin son när han var 24 år. Det är annars inget fel i att bo hemma i sig och visst hajar jag att det kan vara skönt att ta ett litet sabbatsår från pluggandet. Däremot kan man väl tycka att du kunde ge något tillbaka till dina föräldrar. Varför inte satsa seriöst på att lära dig spela poker ordentligt när det nu verkar finnas en grundtalang och ha som ett delmål att bjuda dom på en weekendresa eller nåt i den stilen när du grindat ihop tillräckligt? Utan att känna dom vågar jag gissa att dom säkert har gjort sig förtjänta av det. Min huvudkritik var egentligen det som andra varit inne på också: Att du verkar ha en lite nonchalant attityd till hela grejen fast du egentligen inte har någon ursäkt för att inte ta det seriöst. Du har inget jobb, du pluggar inte. Det är nu chansen finns. Haja också fördelen med om du verkligen visar dig kunna plussa hyggligt på längre sikt. Säg att du skulle kunna undvika studielån genom att spela in kanske 6-8000 kr i månaden att leva på tillsammans med studiebidraget. Jag lovar att det är en ENORM fördel att slippa sitta och pynta av studielån i 25-30 år eller längre sen. Dessutom bidrar det ju till att du kan bli oberoende ekonomiskt från dina föräldrar. Och hur hyggliga dom än är så lovar jag att dom precis som alla andra föräldrar önskar att deras barn ska kunna stå på egna ben i livet. Så ta chansen nu, dega kan du göra när du blir pensionär Är inte 24 utan precis fyllt 19... Och det är absolut inte pengarna det handlar om som är anledningen till att de inte är på weekendresor stup i kvarten utan att de inte har tid. Hur orkar du ens lägga dig i? Jag slackar inte utan jobbar på att förverkliga min dröm, jobbar lite till farsan, tar körkort osv.. Du verkar inte ha nån koll överhuvudtaget vad slacking är! Och får inte jag leva som jag vill? Nu har vi sånna regler i vår familj, låt oss ha det? Och nej, jag är inte alls dyr i drift och inte för att skryta men är det nåt vi inte har för lite av så är det faktiskt cash. Hur är ditt eget liv? Kan du inte ge en fyllig recension så jag har nåt att klaga på? Citera
HSvensson Postad 7 April , 2009 Författare Rapport Postad 7 April , 2009 5 senaste dagarna: 3 april: +15:- 4 april: -500:- 5 april: - 6 april: +470:- 7 april: +205:- Kvar till mål: 7490:- På rätt väg iaf ! Citera
HSvensson Postad 11 April , 2009 Författare Rapport Postad 11 April , 2009 NÄR FAN I HELVETE SKALL DET VÄNDA ?!!! Vitling Snabbis fanns inte kvar, hoppas verkligen inte de tagit bort det for ever, dem jag alltid lirar .. Blev istället en del Vitlingar men så sjukt segt så testade lite Vitlingar Blixt - SJUKT oflyt på bubblan hela tiden, gick tillbaka till vanliga Vitlingar men vad fan HÄNDER?! Är så in i h*lvete motriggad att det inte är sant ! Bryter nästan headsetet när en kille på SB höjer 500 på 50 / 100 blinds, jag har AA och ställer med mina 1500. Han synar tämligen snabbt med T6, rivrar stege. Samtidigt på ett annat bord har jag KQ, toppar K på flop, 7 på turn och Fi betar en BB, jag höjer och han synar, river 7 och han ställer. Han har 73 och självklart synade han en höjning pre med den handen också, WP WPWP WP !!!!!! idiot.. Standard är att förlora AK mot AJ eller AT, galet vad 3-outarna spottar mig i ansiktet!! ***************************** Anledningen till att jag inte skrivit har varit brist på tid, inte lirat så mycket heller. I Onsdags plussade jag 20:- WOW!! Sen ut och festa, hemma kl 7 på morgonen... Igår lirades det inte så mycket men lyckades såklart backa 330:- Ikväll har jag suttit 2h och rakt utför...410:- back, GG! Just nu riktigt sugen på att skita i detta projekt eftersom jag antingen står stilla eller backar, kan fan inte komma över +2500:- sträcket, läskigt ! Men nånstans där inne kommer envisheten och tvingar mig att fortsätta så det är väl bara att bita i antar jag, men när ska vändningen komma?! När kan jag, en liten skånepåg få lite medflyt NÅN GÅNG ?! VA?!! lackar sönder ... 5 senaste dagarna: 6 april: +470:- 7 april: +205:- 8 april: +20:- 9 april: -330:- 10 april: -405:- Kvar till mål: 7800:- Har även utlovat ett diagram som kommer här: Efter 27 dagar av totalt 50. Har inte legat såhär dåligt till sedan dag 11, GG! Känner mig lagom munter just nu ... :cry: Citera
MJ Postad 11 April , 2009 Rapport Postad 11 April , 2009 Du kommer ALDRIG göra bättre resultat än mycket marginellt vinnande på väldigt låga nivåer om du inte börjar lära dig spela bättre samt ändrar inställning. Citera
HSvensson Postad 11 April , 2009 Författare Rapport Postad 11 April , 2009 Du kommer ALDRIG göra bättre resultat än mycket marginellt vinnande på väldigt låga nivåer om du inte börjar lära dig spela bättre samt ändrar inställning. På denna nivån bör det vara mycket högre, tror inte du inser hur mkt otur och oflyt jag har och har haft .. Citera
Amutu Postad 11 April , 2009 Rapport Postad 11 April , 2009 Jag tror/vet du behöver förbättra dig oerhört mkt för att vara vinnande förutom marginellt vinnande som MJ skriver. Jag kan se över dina HH:s lite om du skickar dom till mig så kan vi gå igenom lite. Tror du har en hel del luckor i ditt game. Citera
MJ Postad 11 April , 2009 Rapport Postad 11 April , 2009 På denna nivån bör det vara mycket högre, tror inte du inser hur mkt otur och oflyt jag har och har haft .. Ok kanske tog i lite då du faktiskt är vinnande på 50kr nivån (dvs klart vinnande) och betydligt sämre ROI på 100kr och sedan förlorande på nivåer över det. Har dålig koll på Svs, så om du sitter och nöter sng med långa blindsperioder där du inte får in många spel/hr. Då finns det mycket att bättra på. Du har ju inte så höga krav när det gäller timlön för poker. Det skulle räcka med att du var en breakeven spelare på €20 nivån med bra rb deal. Varför inte försöka förbättra sitt spel och kanske nå dit? Citera
HSvensson Postad 12 April , 2009 Författare Rapport Postad 12 April , 2009 Jag tror/vet du behöver förbättra dig oerhört mkt för att vara vinnande förutom marginellt vinnande som MJ skriver. Jag kan se över dina HH:s lite om du skickar dom till mig så kan vi gå igenom lite. Tror du har en hel del luckor i ditt game. Tack, skall tänka på saken. Ok kanske tog i lite då du faktiskt är vinnande på 50kr nivån (dvs klart vinnande) och betydligt sämre ROI på 100kr och sedan förlorande på nivåer över det. Har dålig koll på Svs, så om du sitter och nöter sng med långa blindsperioder där du inte får in många spel/hr. Då finns det mycket att bättra på. Du har ju inte så höga krav när det gäller timlön för poker. Det skulle räcka med att du var en breakeven spelare på €20 nivån med bra rb deal. Varför inte försöka förbättra sitt spel och kanske nå dit? Jag kommer absolut att försöka nå dit senare, men just nu fokuserar jag på detta projekt och att klara mitt mål, sen skall jag gå upp högre och försöka utveckla mitt spel Citera
Drunken_Penguin Postad 12 April , 2009 Rapport Postad 12 April , 2009 Jag kommer absolut att försöka nå dit senare, men just nu fokuserar jag på detta projekt och att klara mitt mål, sen skall jag gå upp högre och försöka utveckla mitt spel Varför inte kontinuerligt försöka utveckla ditt spel? Kanske missuppfattar något här, men att tänka att du först ska klara av projektet och sen utveckla ditt spel känns som ett väldigt feltänk. Citera
HSvensson Postad 12 April , 2009 Författare Rapport Postad 12 April , 2009 Lirade lite cashgame i hockeypausen, fick ytterligare en påminnelse om hur mycket flyt jag har nu, denna synen måste jag väl ta? Han som ställer blev utdragen potten innan och var troligtvis berusad..Gör jag fel som synar här? Sätter Bo-Hane på överpar eftersom han var utgångshöjaren och synar rätt snabbt på flop. ***** Hand 997187785 ***** 1.00/2.00 Texas Hold'em (No Limit) - den 12 april 2009 02:36:12 Britta 1 (Vanlig/Cash Game) Plats 1: donate_kid (283.61) Plats 2: lowpro (240.00) Plats 4: Satyros (187.72) Plats 3: Bo-Hane (382.00) Plats 5: Fischbein (584.97) donate_kid lägg LM 1.00 lowpro lägg SM 2.00 ** Giv ** donate_kid [9s, 10r] lowpro [N/A, N/A] Satyros [N/A, N/A] Bo-Hane [N/A, N/A] Fischbein [N/A, N/A] *** Bet Runda 1 *** Bo-Hane Höj till 8.00 Satyros Lägg Fischbein Syna 8.00 donate_kid Syna 8.00 lowpro Syna 8.00 *** Flop(Board): *** : [9k, 10k, 5s] *** Bet Runda 2 *** donate_kid Passa lowpro All-in 232.00 Bo-Hane Syna 232.00 Fischbein Lägg donate_kid All-in 275.61 Bo-Hane Syna 275.61 *** Turn(Board): *** : [9k, 10k, 5s, 6k] *** River(Board): *** : [9k, 10k, 5s, 6k, Dk] *** Showdown *** : Rake: 15.00 Totalpott: 800.22 donate_kid [9s, 10r] Två par, tior och nior Vinst: 0.00 lowpro Lägger mig Vinst: 0.00 Satyros Lägger mig Vinst: 0.00 Bo-Hane [Knk, Kk] Färgstege Vinst: 800.22 Fischbein Lägger mig Vinst: 0.00 Skriv gärna om jag är helt fel ute här! Citera
Recommended Posts