HSvensson Postad 10 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 10 Mars , 2009 Vackert! En Grand-Slam på ishockeyn! Riktigt nice Hockey är fantamig det enda rätta, roligast att kolla på och bäst att tippa på, fotboll är som döden för mig, ändå ska jag trycka in bet på skitsporten ... (lite extra lack på fotboll nu iom att alla mina tre fotbollsbets är förluster atm) Citera
HSvensson Postad 10 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 10 Mars , 2009 Asplöven HC - Piteå HCMatch Ordinarie speltid Ditt spel: Singel, 1 85,00 kr 1,55 Valbo HC - Skåre BK Match Ordinarie speltid Ditt spel: Singel, 1 85,00 kr 1,60 Växjö Lakers HC - Almtuna IS Match Inklusive förlängning. Ditt spel: Singel, 1 85,00 kr 1,48 Panathinaikos - Villarreal Dubbelchans Ordinarie speltid Ditt spel: Singel, 1X 85,00 kr 1,48 Rochdale - Bradford City Dubbelchans Ordinarie speltid Ditt spel: Singel, X2 85,00 kr 1,64 Västerås - Sandviken Över/Under Totalt antal mål Ditt spel: Singel, Under 8.5 85,00 kr 1,80 <-- Först rätt, sen fel, sen rätt igen. Hoppas det är sista budet från Unibet. Verkar ha varit i förlägningen det avgjordes, inte ord. tid Liverpool - Real Madrid Torres, F - Raúl Head to Head Vilken spelare gör flest mål i matchen? Båda spelarna måste spela från för att spelen ska gälla. Ditt spel: Singel, Lika antal mål 85,00 kr 1,62 Äckliga jävla fittfotboll!!!!! :twisted: :twisted: -49:- Citera
Cyntax Postad 10 Mars , 2009 Rapport Postad 10 Mars , 2009 Västerås - SandvikenÖver/Under Totalt antal mål Ditt spel: Singel, Under 8.5 85,00 kr 1,80 <-- Först rätt, sen fel, sen rätt igen. Hoppas det är sista budet från Unibet. Verkar ha varit i förlägningen det avgjordes, inte ord. tid http://svt.se/svttext/web/pages/380.html Matchen avgjordes efter "sudden death". Alltså 8 mål under ordinarie speltid. Bra för dig! Citera
HSvensson Postad 10 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 10 Mars , 2009 http://svt.se/svttext/web/pages/380.html Matchen avgjordes efter "sudden death". Alltså 8 mål under ordinarie speltid. Bra för dig! Ja jag vet hehe ..kollade också på texttv när den lirades, stod 4-4 när klockan var över 21 (borde vara slut typ kvart i men säg tio i) så tänkte jag att det borde vara förlägningen som pågick men det stod inget, sen när 5-4 kom upp stod det först 93e min och sen 92a min men inget om förl. Unibet satte först 4-4 och rätt, sen 5-4 och fel som till slut blev till 4-4 och rätt igen Citera
HSvensson Postad 11 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 11 Mars , 2009 Frölunda Indians - Luleå HF Match Ordinarie speltid Ditt spel: 1 1,55 Färjestads BK - Brynäs IF Match Ordinarie speltid Ditt spel: 1 1,35 HV 71 - Timrå IK Match Ordinarie speltid Ditt spel: 1 1,60 Linköpings HC - Skellefteå AIK Match Ordinarie speltid Ditt spel: 1 1,40 50 kr på denna fyrling Citera
HSvensson Postad 11 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 11 Mars , 2009 Bandyspecial! Västerås - Sandviken Dubbelchans Ordinarie speltid Ditt spel: X2 2,00 Edsbyn - Sirius Handicap Ordinarie speltid Ditt spel: Sirius 2.5 2,25 Dubbel Totalt odds: 4,50 Insats: 82:- Citera
HSvensson Postad 11 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 11 Mars , 2009 Äeh, vi kör in en Champions League-special också! Barcelona - Lyon Match Ordinarie speltid Ditt spel: 1 1,38 Roma - Arsenal Dubbelchans Ordinarie speltid Ditt spel: X2 1,50 Dubbel även detta, odds: 2,07, insats 82:- Citera
HSvensson Postad 11 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 11 Mars , 2009 Just nu ser det väldigt dåligt ut ... Bandyn är i princip körd. Trist att jag inte litade på min känsla om Skellefteå som efter 2 perioder leder med 0-2 mot Linköping... EDIT: Har också 50 kr inne på att Luleå gör nästa mål mot Frölunda. Citera
Amutu Postad 11 Mars , 2009 Rapport Postad 11 Mars , 2009 beta 3 500krs bets 0-4 i handicap till luleå under 5 mål Hv - timrå under 7 mål Frölunda GOGOGO Citera
HSvensson Postad 11 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 11 Mars , 2009 Vann livebetet men allt annat ser kasst ut, Roma har tagit ledningen nu också, valde mellan den och Man utdvinst, varför tog jag inte det andra? Har lite nya regler jag ska presentera här sen förresten! Citera
HSvensson Postad 11 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 11 Mars , 2009 Bandyspecial! Västerås - Sandviken Dubbelchans Ordinarie speltid Ditt spel: X2 2,00 Edsbyn - Sirius Handicap Ordinarie speltid Ditt spel: Sirius 2.5 2,25 Dubbel Totalt odds: 4,50 Insats: 82:- . Citera
HSvensson Postad 11 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 11 Mars , 2009 Frölunda Indians - Luleå HFMatch Ordinarie speltid Ditt spel: 1 1,55 Färjestads BK - Brynäs IF Match Ordinarie speltid Ditt spel: 1 1,35 HV 71 - Timrå IK Match Ordinarie speltid Ditt spel: 1 1,60 Linköpings HC - Skellefteå AIK Match Ordinarie speltid Ditt spel: 1 1,40 50 kr på denna fyrling . Citera
HSvensson Postad 11 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 11 Mars , 2009 Äeh, vi kör in en Champions League-special också! Barcelona - Lyon Match Ordinarie speltid Ditt spel: 1 1,38 Roma - Arsenal Dubbelchans Ordinarie speltid Ditt spel: X2 1,50 Dubbel även detta, odds: 2,07, insats 82:- Vad var det nu man sa om fotboll?.... Arsenal har en jättechans på tilläggstid men nicken går över ... Livebettat på att Arsenal ska klara sig vidare iaf, 75 kr till oddset 1.80. Ska kolla upp lite matcher inför natten också, kommer snart med lite regler... Citera
HSvensson Postad 11 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 11 Mars , 2009 Regler är iofs fel ord, men rekommendationer: * Spela på färre matcher, hitta guldkornen och köra 5% där istället för att spela på så många matcher som jag dessutom många gånger inte har någon koll på * Bara spela singlar, alt. dubbelsystem men inga tripplar eller "värre" (brukar iofs inte bli av med tripplar heller) * Spela mindre på fotboll. Lägger på tok för många onödiga fotbollsbets just nu, iofs mest 1or men 0-1 till bortalaget är man i princip körd på den matchen, give it up for icehockey! Får se om jag stannar på Unibet, riktigt skön site men jag gjorde nyss en lista över spelbolagen med bäst odds och Unibet hamnade lååångt ner, Pinnacle vann - inte helt oväntat.. Citera
HSvensson Postad 11 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 11 Mars , 2009 Gött att den satt, kvällen slutar faktiskt bara med: -32:- *puh* Citera
HSvensson Postad 11 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 11 Mars , 2009 Anaheim Ducks - Vancouver Canucks Match Ordinarie speltid Ditt spel: Singel, 2 81,00 kr 2,25 Miami Heat - Boston Celtics Match Inklusive förlängning. Ditt spel: Singel, 1 81,00 kr 1,57 Ottawa Senators - Tampa Bay Lightning Match Ordinarie speltid Ditt spel: Singel, 1 81,00 kr 1,72 Anaheim Ducks - Vancouver Canucks (råkade beta på denna igen fast denna gången inkl. OT, hoppas verkligen Vancouver tar det här nu ..) Match Inklusive övertid och straffläggning Ditt spel: Singel, 2 81,00 kr 1,78 Golden State Warriors - New Jersey Nets Match Inklusive förlängning. Ditt spel: Singel, 1 81,00 kr 1,66 Var nära på att ta två till av bara farten utan att kolla upp, men måste följa mina rekommendationer *tihihi* Några kommentarer på nattens spel? Citera
Sjogren Postad 12 Mars , 2009 Rapport Postad 12 Mars , 2009 * Spela på färre matcher, hitta guldkornen och köra 5% där istället för att spela på så många matcher som jag dessutom många gånger inte har någon koll på * Bara spela singlar, alt. dubbelsystem men inga tripplar eller "värre" (brukar iofs inte bli av med tripplar heller) Får se om jag stannar på Unibet, riktigt skön site men jag gjorde nyss en lista över spelbolagen med bäst odds och Unibet hamnade lååångt ner, Pinnacle vann - inte helt oväntat.. Bra att du börjar spela färre matcher o försöker välja ut dom bättre! Och att spela singlar o lite dubblar är också väldigt bra! Det som är lite tråkigt med Pinnacle är att man bara kan spela på rak, hcp o ö/u om man kanske tycker det är roligt o spela annat, men dom har bäst odds så dom skulle jag nog valt om jag endast spelat på en sajt. Anaheim Ducks - Vancouver CanucksMatch Ordinarie speltid Ditt spel: Singel, 2 81,00 kr 2,25 Miami Heat - Boston Celtics Match Inklusive förlängning. Ditt spel: Singel, 1 81,00 kr 1,57 Ottawa Senators - Tampa Bay Lightning Match Ordinarie speltid Ditt spel: Singel, 1 81,00 kr 1,72 Anaheim Ducks - Vancouver Canucks (råkade beta på denna igen fast denna gången inkl. OT, hoppas verkligen Vancouver tar det här nu ..) Match Inklusive övertid och straffläggning Ditt spel: Singel, 2 81,00 kr 1,78 Golden State Warriors - New Jersey Nets Match Inklusive förlängning. Ditt spel: Singel, 1 81,00 kr 1,66 Var nära på att ta två till av bara farten utan att kolla upp, men måste följa mina rekommendationer *tihihi* Några kommentarer på nattens spel? Ett tips är att avstå från NHL, det är nästan som att spela på lotto. Ibland kan man hitta bra spel, men jag spelar aldrig på NHL längre. GL med sportsbettandet! Hur står matchen mot din brorsa? Citera
HSvensson Postad 12 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 12 Mars , 2009 Anaheim Ducks - Vancouver CanucksMatch Ordinarie speltid Ditt spel: Singel, 2 81,00 kr 2,25 Miami Heat - Boston Celtics Match Inklusive förlängning. Ditt spel: Singel, 1 81,00 kr 1,57 Ottawa Senators - Tampa Bay Lightning Match Ordinarie speltid Ditt spel: Singel, 1 81,00 kr 1,72 <--- Varför tog jag inte efter OT? Då hade jag vunnit ... Anaheim Ducks - Vancouver Canucks (råkade beta på denna igen fast denna gången inkl. OT, hoppas verkligen Vancouver tar det här nu ..) Match Inklusive övertid och straffläggning Ditt spel: Singel, 2 81,00 kr 1,78 Golden State Warriors - New Jersey Nets Match Inklusive förlängning. Ditt spel: Singel, 1 81,00 kr 1,66 Var nära på att ta två till av bara farten utan att kolla upp, men måste följa mina rekommendationer *tihihi* Några kommentarer på nattens spel? -144:- Jäääävligt roligt att man råkar tippa två insatser på samma match, jävla klant jag är! Ottawa är också sjuka nära på att vinna efter full tid men gör det efter förlägning istället Bra att du börjar spela färre matcher o försöker välja ut dom bättre!Och att spela singlar o lite dubblar är också väldigt bra! Det som är lite tråkigt med Pinnacle är att man bara kan spela på rak, hcp o ö/u om man kanske tycker det är roligt o spela annat, men dom har bäst odds så dom skulle jag nog valt om jag endast spelat på en sajt. Ett tips är att avstå från NHL, det är nästan som att spela på lotto. Ibland kan man hitta bra spel, men jag spelar aldrig på NHL längre. GL med sportsbettandet! Hur står matchen mot din brorsa? Tack för stöttningen! Jag vet att NHL, framförallt denna säsongen har varit rena lottospelet men det är så grymt roligt att kolla på! Jämförde lite odds igår (iofs bara på NHL och Elitserien) men det var inte så stor skillnad faktiskt. Dessutom kunde man inte tippa på Elitserien (SM-Slutspelet) som incl. OT vilket var kasst! Stannar nog på Unibet ett tag till. Senaste rapporten från brossan sa att han var back ca 100 kr, jag är endast back 19:- sen starten (lol). Men med bättre diciplin ska jag nog kunna ta honom ganska lätt. Han tippar bara riktigt lågoddsare i princip.. Nya tag ikväll! Citera
HSvensson Postad 12 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 12 Mars , 2009 Manchester City - Ålborg Match Ordinarie speltid Ditt spel: Singel, 1 71,00 kr 1,53 Man City har inte lyckats överdrivet bra i PL och därför tror jag de satsar stenhårt på Uefacupen. Ålborg krossade Dep La Coruna med totalt 6-1 imponerande!! Idag tror jag däremot inte man har nån chans mot ett motiverat City med Robinho i spetsen! Västerås - Sandviken Dubbelchans Ordinarie speltid Ditt spel: Singel, X2 71,00 kr 2,00 Dagens lilla chansning (eller?): Förra matchen ledde Västerås med 4-0 efter bara ca 20 min spel men SAIK kom igen och jag tror man gör det på allvar idag. Anledningen till att Västerås tog hem det förra gången /(efter förl.) var pga SAIK's utvisningar. Sandviken har lärt sig sin läxa så idag är man med från början och skippar de onödiga utvisningarna! IBK Dalen - Storvreta IBK Över/Under Totalt Antal Gjorda Mål, Endast Ordinarie Speltid Ditt spel: Singel, Under 10.5 71,00 kr 1,80 Slutspelet i innebandy har börjat! Hittar inget rakt spel med värde men tycker ändå jag har prickat rätt här. Enda sedan 2005 har mötena lagen emellan slutat med under 10 mål. Slutspelets första match, nerver och tillknäppt. Denna sitter! Linköpings HC - Skellefteå AIK (0-1) 3-vägs HCP Ordinarie speltid Ditt spel: Singel, 1 (0-1) 71,00 kr 1,78 Nu tycker väl många att jag är korkad som tippar på Linköping och dessutom hcp spel. Och det återstår väl att se hur korkad jag är men detta är min teori: Skellefteå har gjort det riktigt bra såhär långt men nu är det slut på det roliga! Linköping måste hemma i Cloetta Center visa vilket storlag man egentligen är i svensk ishockey. Jag tror man kan vinna ganska stort idag och få ett försprång till matchen uppe i Skellefteå. Ska upp till bror i k-stad som fyller år idag. Sitta på sportbar och kolla på hockey, blir väl nåt bet med mobilen där när jag ser vilken match som sänds.. Citera
jierli Postad 12 Mars , 2009 Rapport Postad 12 Mars , 2009 Vart lirar du? under-spelet på Dalen - Storvreta vill jag också köra! Citera
HSvensson Postad 12 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 12 Mars , 2009 Vart lirar du? under-spelet på Dalen - Storvreta vill jag också köra! Unibet. Stjäl på bara Citera
HSvensson Postad 12 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 12 Mars , 2009 Manchester City - ÅlborgMatch Ordinarie speltid Ditt spel: Singel, 1 71,00 kr 1,53 Västerås - Sandviken Dubbelchans Ordinarie speltid Ditt spel: Singel, X2 71,00 kr 2,00 IBK Dalen - Storvreta IBK Över/Under Totalt Antal Gjorda Mål, Endast Ordinarie Speltid Ditt spel: Singel, Under 10.5 71,00 kr 1,80 <--- Losade den med 11 sekunders marginal .. Linköpings HC - Skellefteå AIK (0-1) 3-vägs HCP Ordinarie speltid Ditt spel: Singel, 1 (0-1) 71,00 kr 1,78 <--- Dagens bästa bet! + Frölunda - Luleå 1 1.50 i odds, 81 kr där -9:- Är sjukt nöjd med kvällens tippning, framförallt på Linköping som satt som en smäck! Målbetet på innebandyn förlorade jag som sagt med 11 sekunders marginal men är ändå riktigt nöjd med den också Citera
HSvensson Postad 12 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 12 Mars , 2009 Phoenix Suns - Cleveland Cavaliers Match Inklusive förlängning. Ditt spel: Singel, 2 73,00 kr 1,53 San Antonio Spurs - Los Angeles Lakers Match Inklusive förlängning. Ditt spel: Singel, 1 73,00 kr 1,65 Snodda från Cyntax bettingfond. Citera
Lisa87 Postad 13 Mars , 2009 Rapport Postad 13 Mars , 2009 hur mkt har du plussat/backat på spel/bet denna månad? Citera
HSvensson Postad 13 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 13 Mars , 2009 hur mkt har du plussat/backat på spel/bet denna månad? Har bara kört i två veckor tror jag, ligger typ even nu men plus 1000:- för bonusen. Citera
Recommended Posts