Infinity Postad 1 Januari , 2009 Rapport Postad 1 Januari , 2009 Har haft ett Neteller konto sen något år tillbaka, men har inte behövt använda det. Tänkte nu testa det för första gången och ser att jag måste registrera mitt bankkonto eller skicka in dokument för att kunna använda det. Så tänkte kolla med er som använder det, vad är smidigast? "* Om du registrerar ditt bankkonto sker uppgraderingen snabbare och du får fler uttagsalternativ såsom direktöverföringar till och från ditt bankkonto." Sådär står det på deras sida.. Om jag istället skickar in dokument som stärker min identitet, hur kan jag då överföra pengar till mitt bankkonto? Måste ändå registrera bankuppgifterna senare för att kunna göra överföringar? Som ni ser har jag ingen erfarenhet av Neteller.. Tacksam för svar! Citera
raptorjr Postad 1 Januari , 2009 Rapport Postad 1 Januari , 2009 För att ta ut pengar så måste du verifiera ditt bankkonto och du måste även skicka dokument för att verifiera att du är du. Citera
Bluwajt Postad 1 Januari , 2009 Rapport Postad 1 Januari , 2009 Registrera bankkonto är smidigast. Till skillnad raptorjr behövde jag inte skicka in dokument i samband med detta, men det var iofs för 2 års sen jag gjorde det så kan ha ändrats. Men bankkonto måste du som sagt bekräfta oavsett så lika bra att börja med det. Citera
Infinity Postad 1 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 1 Januari , 2009 Det var som jag trodde då.. Tack för hjälpen! Citera
Matfrid Postad 2 Januari , 2009 Rapport Postad 2 Januari , 2009 Du kommer ändå inte undan, utan måste skicka dokument vid något senare tillfälle. Citera
Recommended Posts