Gå till innehåll

pokerklubb?


ottoPelle

Recommended Posts

vad jag vet.

 

Inge bra att ni valde att bosätta er i Skara då det är en småstad på väg rätt ned i källaren. Kriminellt och stendött. Bättre att välja Lidköping (rätt dött också iofs men trevligare miljö) eller Skövde (bättre liv pga högskolan) och pendla till Skara vilket går utmärkt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag bodde i Skövde tills i våras, 3-4 mil från skara. Det fanns lite poker här och där men ingen riktig klubb vad jag vet. Det var "studentmästerskap" för något år sedan när jag pluggade där men det var så små pengar så det var totalt ointressant, typ 100kr till vinnaren. Brukade vara lite turneringar då och då i skövde-trakten som några lagkompisar var och spelade, men reglerna var ofta helt upp åt väggarna, kunde vara nästan helt fria addons och lite obestämda strukturer. Hörde rykten om spel med relativt höga insatser som några pizza-snubbar och lite annat folk brukade lira, men med min lilla bankrulle så var det inte aktuellt då.

Men om du skulle hitta en klubb eller vettigt spel i Skara med omnejd så får du gärna skriva eftersom jag ganska ofta är där nere fortfarande.

 

Lycka till med flytten!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...