Gå till innehåll

Lönsamma bonusar/annat vi minns


heltok

Recommended Posts

  • Svars 57
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hittade en mailarkiv fil (.pst) från 2004, på den tiden fanns(?) ju inte PokerTracker eller liknande, så jag brukade ofta begära att få handhistoryn mailad när man vann en "stor" pott.

 

Idag är det är rätt kul att titta på potterna, visserligen spelade jag bara NL25 och NL50 men jösses vad spelat har förändrat sig, var inte ovanligt att hela bordet kunde vara med i potter och när man själv ser sitt spel så blir man ganska mörkrädd, i princip så höjde man bara med AA/KK/QQ något annat ville man inte risker att bygga en stor pott med, att man sedan limpade in så fort man hade ett klätt kort på handen gjorde ju inte saken bättre.

 

Helt klart kul att se tillbaka och drömma sig tillbaka när man jämnför med dagens söndergrindade sajter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jaga bonusar ock liknande är en droppe i havet. minns spelen för 3-4 år sedan . då var spelen BRA man spelade det man ville brydde sig inte om man gulade för man visste man kunde grinda ihop en ny hyfssad rulle på några månaders spel och då var man ändå pinsamt dålig jmf med idag. skulle faktiskt betala mycket för att se en video från en själv för 3 år sedan med resonemang :-) skulle vart intressant.

 

 

tvecklingen har gått så långt, det tog ju iof inte länge innnan man började raisa allt man spela pre men 3betsrange pre o.l var saker man i bästa fall börjat fundera på.

 

många som har spelat högt har fått gått ned i nivå 50/100$ till 10/20 ungefär. vissa spelar fortfarande högt för dom har byggt en stor rulle när spelen var saftiga men måste snart eller har redan gått ner i nivå om dom inte lyckas hålla jämn nivå med utvecklingen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade ingen rulle på den tiden, men kommer ihåg alla freerolls :)

 

Var fantastiska (tyckte iaf det på den tiden) frirullar varje dag när Parbet precis hade gått över till tain. Var ju dock sånt jävla strul med det nätverket så folk slängdes ut hej vilt, men var underbart de gånger man lyckades stanna kvar å i stort sett alla andra var disconnectade :)

 

Även Nordicbets $50k frirulle var ju fantastisk, så sjukt att den var utan krav på rejkade händer och liknande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Månadsvisa partyreloadsen var fina (på alla skins).

MartinsPoker-bonusarna som man stackade var också fina.

Kärlek sänds till Expekt. Min mamma clearade bonusen men inte jag eftersom jag inte fick deras kackiga support att byta mailadress på mitt konto.

 

I den negativa stämningen har vi följande trådar på 2+2:

 

Problem with the HSNL Mindset.

 

Online Highstakes poker dead

 

One thing that would make the games at all stakes easier

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

glöm inte multipoker... och alla halvt okänd compbonusar. man reloadade bonuswhores varje dag.

Oh Multipoker. När sajten gick i graven körde Party en fin fjäskbonus för att få över kunderna dit. Jag hade 13 cent kvar på mitt Multikonto och fick $150 (rakt av, behövde inte clearas) för att föra över denna gigantsumma till Party. Skaplig utväxling!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul tråd!

Minns expektbonusen med glädje, och även bestpokerbonusarna var trevliga.

 

Mitt bidrag är inte lika spektakulärt:

Kommer ni ihåg alla bonusar på tribecanätverket? De brukade vara i storleksordningen $500 till $1000 tror jag, och det fanns i princip obegränsat med de på diverse suspekta underskins till Victor Chandler. De motsvarade 80% rakeback, bra det men inget jättespektakulärt som sagt. Men kombinerat med den makalösa fiskigheten på det nätverket så var det härligt att va grinder. NL400 var som att stjäla $100-sedlar från små barn. Skulle gissa att NL50 är svårare att slå på de flesta nätverk idag än vad NL400 och NL600 var på tribeca.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingen som kommer ihåg Poker770 bonus, 100%? Så kunde man själv välja vilken valuta, så det var givitvis smartast att ta £. Sedan var den sjukt lätt clearad, har för mig att man skulle spela 5000händer på vilken nivå som helst. Men sedan började dom ändra till nå sjuka villkor, typ att man skulle vara med i handen och att man var tvungen att se turn också. Asskumt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Direkt efter expekts bonus damp det ner ett mejl från CDpoker, även de på ipoker där de erbjöd mig $6k för att spela ihop 60k fpps. det tog väl en 20-30 timmar eller nåt. gjorde båda samma månad, hade typ en miljon % rb

 

och sen var det poker770 bonusen där fransmänne var så jäkla sega att betala ut. kommer inte ihåg vad den var på, men typp £1500 har jag för mig, clearades med raked hands. kommer ihåg att jag löste den på NL20. nån som minns mer om den?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...

intressant tråd för en som bara är en valp i pokervärlden!

 

letar en schysst bonus just nu men blir nästan frustrerad över vissa siters erbjudande(dagens i-landsproblem?)

 

i mina öron låter det som att man kunde tjäna relativt stora pengar genom att bara spela +/-, stämmer det?

 

varför tror ni inte att det finns några riktigt schyssta bonusar längre? Jag menar antalet spelare måste var sjukt många, nu kanske det finns några riktigt schyssta bonusar bara att jag har missat dem men jag tycker att jag har granskat många erbjudande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...