Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hej har spelat 355 hu super turbo hu sngs på ipoker på 10 $ nivån hur ser dom här statsen ut?

VPIP 55,23

PFR 46,93

WWSF 49,89

WTSD 43,91

WSD 55,10

AF 5,34

AFq 59,96

3bet 9,37

Fold 3b 48,09

Att to steal 76,91

Fold bb to steal 51,72

En till sak som jag känner mig osäker på är när man får 2xbb höjningar från sb mot en lite tajtare fi.Som ska vi säga har en att to steal på 17%. Vad ska vi syna med från bb range ? Hur mycket ändras den om han höjer 35% och när ska man börja syna med any 2? Hur mycket ändras vår syn range när vi är grundare ca 15bbs.

utveckla gärna era svar och hur jag kan bättra mig och vad jag gör bra osv

tack för era svar

Postad

wtf ska du ha stats till en HU sng för ? Har ju ingen betydelse alls. Ingen mening med det ser jag överhuvudtaget ?! Berätta gärna för mig vad det kan vara bra för. Tight från bb Höj light från sb. 10bb pusha med NASH tabellen och hej svejs, att använda stats förstår jag inte till vilken nytta det skulle vara då spelet är ganska standard och du inte behöver några stats för HU sng.

http://www.thesngacademy.com <-- Registrera dig där och se på några videos från PrimordialAA

Postad
wtf ska du ha stats till en HU sng för ? Har ju ingen betydelse alls. Ingen mening med det ser jag överhuvudtaget ?! Berätta gärna för mig vad det kan vara bra för. Tight från bb Höj light från sb. 10bb pusha med NASH tabellen och hej svejs, att använda stats förstår jag inte till vilken nytta det skulle vara då spelet är ganska standard och du inte behöver några stats för HU sng.

http://www.thesngacademy.com <-- Registrera dig där och se på några videos från PrimordialAA

hur många hu sngs videos finns det på den sidan ?

Postad
statsen ser fina ut, verkar som du har klonkat bra och mött passiva motståndare. enkel väg till framgång.

ok tack för det;-)

men hur tycker du man ska tänka med det här med när man får en 2xbb höjning mot sig i bb?

Postad
snälla hjälp mig med det här när man får en 2xbb höjning mot sig hur man ska spela mot dom ?

Läs lite om hur man spelar hu poker så kommer du kunna svara på det själv.

Men kan säga att du får odds att syna med any 2 när dom minihöjer.