Gå till innehåll

Grind på Nyårsafton.


torax

Recommended Posts

Någon som vet om det går någon bra turre online på nyårsafton. Gärna Garanti.. Det lär ju kunna bli skapligt bra värde en sådan kväll ?

 

NEJ jag är inte så tragisk att jag väljer att sitta hemma framför datorn på nyårsafton frivilligt..

 

Sambo som jobbar kväll/natt och 2 små att lägga i tid...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som vet om det går någon bra turre online på nyårsafton. Gärna Garanti.. Det lär ju kunna bli skapligt bra värde en sådan kväll ?

NEJ jag är inte så tragisk att jag väljer att sitta hemma framför datorn på nyårsafton frivilligt..

Sambo som jobbar kväll/natt och 2 små att lägga i tid...

 

Vad är det som skulle vara tragiskt med att vilja sitta hemma på nyårsafton? Kvällen är ju saftigt överskattad.

 

Skiftet 2006-2007 satt jag hemma och gjorde ingenting. Fan, det var det bästa nyåret någonsin! Dock ska man inte sticka under stol med att några glas fint vin med goda vänner toppar ensamheten, men ändå, inget fel med att chilla själv tycker jag. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Satt hemma rejält förkyld för ett par år sedan och spelade cash games på nyårsafton (helt nykter). Efter tolvslaget var det vildare än någonsin, all-ins till höger och vänster - bara att avvakta och dra hem rejält med pengar!

 

Dean Martin: "New Year's Eve is for amateurs".

 

Fast i år blir det onykter och ingen dator...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som vet om det går någon bra turre online på nyårsafton. Gärna Garanti.. Det lär ju kunna bli skapligt bra värde en sådan kväll ?

 

NEJ jag är inte så tragisk att jag väljer att sitta hemma framför datorn på nyårsafton frivilligt..

 

Sambo som jobbar kväll/natt och 2 små att lägga i tid...

 

Får du långtråkigt kan du chattbomba mig. Jobbar också natt ihop med sambon din =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får du långtråkigt kan du chattbomba mig. Jobbar också natt ihop med sambon din =)

 

 

Will do.

 

Kommer lira på Pokerstars vad det ser ut som, har hafft lite flyt ett par dagar nu. placerat mig runt plats 100 på 30k garanti turren 2 dagar irad nu.

 

Vem vet, kanske riggen är med mig vid 12 slaget.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är det som skulle vara tragiskt med att vilja sitta hemma på nyårsafton? Kvällen är ju saftigt överskattad.

 

Skiftet 2006-2007 satt jag hemma och gjorde ingenting. Fan, det var det bästa nyåret någonsin! Dock ska man inte sticka under stol med att några glas fint vin med goda vänner toppar ensamheten, men ändå, inget fel med att chilla själv tycker jag. :)

 

Var bara tvungen att skriva det. Annars hade det haglat in inlägg med typ GET A LIFE..

:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror stars och ftp inte skippar sina garantier. Många skitnätverk som inte kan eller vill ge det där lilla extra till sina kunder döper om sina dagliga garanterade turrar till "new years special eller ngt sånt" och slopar eller skriver ner garantin...

 

 

Vad jag kan se kör stars alla garanti turrar..

Blir att prova lycka där..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

även fast man har 2 små att lägga kan man väl gå till några vänner o fira nyår,.man kan ju alltid lägga dom i sängen där eller bjuda över några vänner till sig

 

Jorå Absolut!

 

Men det kräver viss envishet att lägga dom små på fest, Dom blir ju inte dirket trötta när det är full fart :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, inget märkligt - många berusade som sitter och klickar iväg cash lättsinnigt...rent generellt en bra kväll för onlinepoker, om man är relativt nykter och håller huvudet kallt.

 

Satt och lirade lite Sng´s mellan 23-01 på nyårsaftonen på SvS. Måste ha varit en hel del festprissar inne. Två klädda kort kort och alla pp resulterade i ai direkt utan höjningar innan. Riktigt kul (läs; lönsamt) att lira poker en sån kväll! :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...