l_skyw4lk3r Postad 29 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 29 Augusti , 2009 en tomte som jag borde inte spela poker. ner 4 inköp. äh, ingen skada skedd nästan, fixar vi igen under morgondagen korrigerades ett par timmar senare, 5 inköp upp. RC Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
l_skyw4lk3r Postad 1 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 1 September , 2009 Augusti månad flöt på bra tycker jag, fick in ungefär 60 timmars spel vilket är rekord för mig. Har aldrig grindat så direkt tidigare Dock harvade jag runt för mycket de sista dagarna och lyckas sluta på minus för månaden. Suck. Har börjat om på ny kula idag och det ser ljust ut. Håller till på nl10. imorgon hade jag tänkt köpa HEM för lite hjälp på traven dagen slutar på 46€ upp försöker hitta tidpunkter då det är bättre att spela på dygnet osv. även inte spela trött eller förbannad. http://www.youtube.com/watch?v=HNl4ddNzYeo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
l_skyw4lk3r Postad 4 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 September , 2009 11 inköp upp hittills i september. dock inte fixat HEM ännu, så jävla dåligt egentligen. Får ta o fixa det de kommande dagarna.. Hade lönesamtal idag med! Så jävla roligt att de varenda år börjar med: "det går inte så bra just nu för företaget.." i år hade de tagit ut en total summa de skulle distribuera ut till medarbetarna. kunskap och provaktivitet skulle tydligen inte spela någon roll då man inte hade tillräckligt med pengar att betala ut. Jag hamnade (så klart ) bland de med mest löneökning (även känt som den "privilegierade gruppen") då mina aktioner/insatser på jobbet är betydelsefulla Helt ärligt var jag dock beredd på att inte få någon ökning över huvud taget då jag vet att företagsekonomin inte är den bästa just nu trots allt. En ökning är dock en ökning vilket betyder lite mer sedlar i min plånbok. Ikväll har jag ett par turneringar på schemat och hoppas så kalrt på klånk!! Imorgon ska jag hälsa på en kompis i Lund. Kommer bli dökul! Skulle vilja ha tips på recept. Något flottigt och gött hade varit niiiice(efterrätt eller måltid spelar boll). Typ något likt "The Thunderdome Three stacks of bacon, sausage, elk meat, onions and cheese between tortillas all topped with sour cream, two fried eggs and scallions." Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
l_skyw4lk3r Postad 6 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 6 September , 2009 uhh-huhh ner 2,5 inköp idag, låg först ner 8 inköp men lyckades hitta tillbaka lite. MEN ETT BACK ÄR ETT BACK True Blood är ju en riktigt skön serie. Har tagit mig igenom säsong 1 iaf och ska se avsnitt s02e01 nu när jag lägger mig. Introlåten är minst lika bra som serien! Såg The Final Destination igår. Den är ju självklart lika kass som de andra filmerna, men visst underhållningsvärde finns precis som hos de andra. EN film man kan slökolla lite på >:}~ bjuder på en underbar låt gn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
l_skyw4lk3r Postad 10 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 10 September , 2009 misslyckad skottning = rs på nl4. zinde skippo. betalade nyss för HEM också, nu väntar jag mig bara serienumret så jag kan börja använda!!1 ska bli intressant det här. tror jag kommer fatta nada. Ska gå och göra vid mig inför jobbet nu. Kundmöte i förmiddag Vaknar dessutom 06:20 varje morgon nu. Min kubanska granne står nämligen utanför mitt fönster och skriker på sina ungar då. "fan, jävlar fan, skynda er dåå". jävla högt är det också OnO Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
l_skyw4lk3r Postad 10 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 10 September , 2009 har konfat HEM lite nu, jävla vad avancerat det ska vara då. ska till affären nu och sen film, ska se om jag hinner testa det ikväll stöter säkert på en sjuinihelvetes massa fel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
l_skyw4lk3r Postad 10 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 10 September , 2009 efter lite mek fick jag igång programmet. verkar lovande faktiskt. skulle dock behöva lite hjälp med att tolka alla siffror. och vad är lämpligast att ha i huden? vilka stats är "bra" resp "dåliga"? är ny på det häraa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
l_skyw4lk3r Postad 11 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 September , 2009 har hittat lite mer information/förklaringar om statsen, skulle dock gärna vilja veta vad man bör sträva efter på micro(nl4/10/20). finns det några bra riktlinjer? självklar inte att följa slaviskt, men bara så man vet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
l_skyw4lk3r Postad 12 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 12 September , 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
l_skyw4lk3r Postad 13 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 13 September , 2009 pokern rullar på, försöker bygga upp en rulle sakta men säkert. kommer betydligt fler HHs då jag tagit mig upp på iaf nl20. sitter och kollar igenom lite klipp på youtube, alltid kul Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
l_skyw4lk3r Postad 13 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 13 September , 2009 GAH, vill inget annat än att plocka fram mina rullor nu, fan vad längesen jag åkte ska bli skärpning på den fronten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
l_skyw4lk3r Postad 13 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 13 September , 2009 inb4 fruitbooter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
l_skyw4lk3r Postad 14 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 14 September , 2009 hur ändrar jag så att man får statsen presenterade som "VPIP: x PFR: x AF: x" osv i HEM? Just nu visas de bara som x/x/x/x/x/x vilket är lite joppigt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
l_skyw4lk3r Postad 16 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 16 September , 2009 http://www.mtv.com/videos/news/436578/kanye-west-crashes-the-stage.jhtml mahahahha, han är ju bara för mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
l_skyw4lk3r Postad 17 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 17 September , 2009 1€ på gårdagens 1,5h spel känns bra har tagit backup på min databas och configs i hem nu. byter nämligen ner mig till en bärbar ikväll!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
poddan Postad 17 September , 2009 Rapport Share Postad 17 September , 2009 Dock gröna siffror Har fem sessioner i rad med annan färg. Inga stora siffror , men trenden är tydlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
l_skyw4lk3r Postad 17 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 17 September , 2009 Dock gröna siffror Har fem sessioner i rad med annan färg. Inga stora siffror , men trenden är tydlig. alltid tråkigt med det röda. det vänder hoppas jag! har bara lyckats skriva upp en röd dag hittills sen omstarten och hoppas självklart att det är den enda också Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
l_skyw4lk3r Postad 17 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 17 September , 2009 hej dagbog idag har jag spelat lite sämre än jag brukar, vilket resulterade i +-0 över 3h. firas med en film tack och adjö, fiskespö Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
l_skyw4lk3r Postad 20 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 20 September , 2009 inte ett rätt i pokern i helgen. gött. firade en polare som fyllde år i fredags. helt slut igår så blev ingen poker då. idag backar jag rätt av på grund av URUSELT spel. det gillar vi. nu ska jag börja kolla på thick as thieves Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
l_skyw4lk3r Postad 21 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 21 September , 2009 thick as thieves var rätt underhållande. helt okej faktiskt. börjat kolla på serien "leverage" idag med. typ i stil med ocean's filmerna.. visst underhållningsvärde i alla fall Upp 20€ idag. Rätt skönt. Åker på en liten jobberesa imorgon och är tillbaka på torsdag. Blir nog inte så mycket lir, ska försöka få in några händer dock. Fortfarande upp sen nystarten men gårdagens back var inte roligt. Försöker hämta tillbaka sakta men säkert Nu ska jag klippa mig och sen blir det Gossip Girl! GODNATT Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
l_skyw4lk3r Postad 25 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 25 September , 2009 orkar inte skriva så mycket. har inget kul att säga direkt. Jag grindar på så mycket jag hinner och det går upp&ner. Ska ta ett ryck i helgen hade jag tänkt. Rätt sugen på att testa lite SnG istället för cg dock. Några tips till en newbie? Fredag idag med ju. SKITHÄRLIGT rent ut sagt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
l_skyw4lk3r Postad 13 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 13 Oktober , 2009 Är inte kry och är hemma från jobbet. Suger stenhårt. Passar på att spela lite för det har tyvärr inte blivit mycket av det de två senaste veckorna. Avslutade precis en två timmars session. Totalt tre timmar än så länge idag, och totalt -13€. Härligt! Nu ska jag lägga mig och titta på Gossip Girl. Mer spel ikväll! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
l_skyw4lk3r Postad 15 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 15 Oktober , 2009 Gått åt pipsvängen de senaste dagarna. Rött, rött & åter rött. Bara att kämpa på. Eftersom jag gör allt fel skiter jag i att försöka rätta till något. Lämnar det till variansen som får bestämma när jag ska vinna eller inte. Jag och två kompisar flyttar in i ett hus om ett par månader med. Riktigt nice. Kommer ju inte alls flippa ut! gippopoooooooooooo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
l_skyw4lk3r Postad 19 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 Oktober , 2009 Fan. Kom på att jag inte ätit sen 12:30 idag. Har även sprungit en halvtimme på det. Mhm. Känns tungt i huvudet nu. Är hos en polare och grindar lite. Går lika bra som vanligt hehhhhh..... ska försöka ordna detta :) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
l_skyw4lk3r Postad 20 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 20 Oktober , 2009 Grudov sitting in seat 1 with €7.83 l_skyw4lk3r sitting in seat 2 with €14.71[Dealer] Dilledongg sitting in seat 3 with €36.18 XueHaTa sitting in seat 4 with €9.50 pulu14 sitting in seat 5 with €3.98 geddaa sitting in seat 6 with €10.30 Dilledongg posted the small blind - €0.05 XueHaTa posted the big blind - €0.10 ** Dealing cards to l_skyw4lk3r: Ad, Qh pulu14 folded geddaa raised to €0.40 Grudov folded l_skyw4lk3r raised to €1.60 Dilledongg folded XueHaTa folded geddaa called - €1.60 ** Dealing the flop: Qc, 10d, 7h geddaa checked l_skyw4lk3r bet - €2.20 geddaa went all-in - €8.70 l_skyw4lk3r ????? Grudov sitting in seat 1 with €10.05 l_skyw4lk3r sitting in seat 2 with €10.24 mariobags sitting in seat 3 with €10.92 ManicManiac sitting in seat 5 with €9.20[Dealer] pokerduder32 sitting in seat 6 with €9.94 Grudov posted the small blind - €0.05 l_skyw4lk3r posted the big blind - €0.10 ** Dealing cards to l_skyw4lk3r: Qs, Qh mariobags raised to €0.40 ManicManiac called - €0.40 Grudov called - €0.40 l_skyw4lk3r raised to €1.80 mariobags called - €1.80 ManicManiac folded Grudov folded ** Dealing the flop: 4c, 2d, 3d l_skyw4lk3r bet - €3.20 mariobags called - €3.20 ** Dealing the turn: Kh l_skyw4lk3r std AI? fishlove sitting in seat 2 with €37.08 Grudov sitting in seat 3 with €11.36 Dilledongg sitting in seat 4 with €18.46 Alutis sitting in seat 5 with €13.55[Dealer] l_skyw4lk3r sitting in seat 6 with €19.85 l_skyw4lk3r posted the small blind - €0.05 fishlove posted the big blind - €0.10 ** Dealing cards to l_skyw4lk3r: Ah, Qd Grudov raised to €0.30 Dilledongg folded Alutis folded l_skyw4lk3r raised to €1.10 fishlove folded Grudov called - €1.10 ** Dealing the flop: As, Qc, 4s l_skyw4lk3r bet - €1.30 Grudov raised to €3.30 l_skyw4lk3r raised to €12.20 Grudov went all-in - €6.96 ** Dealing the turn: Js ** Dealing the river: 6s l_skyw4lk3r shows: Ah, Qd Grudov shows: 4c, 4h Grudov wins €21.68 from the main pot Rake: €1.14 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts