Gå till innehåll

Öppet sällskap i Stockholm


jupiter

Recommended Posts

Japps, har svårt att tänka mig att det finns nåt sällskap som spelar om låtsaspengar live. Playmoney och en bok är nog tyvärr det bästa tipset. Eller att börja så som många andra börjat: Att spela freerolls online (kolla upp vilka siter som har bäst freerolls) och sedan börja spela med vunna pengar på lägsta nivå. Och en bok. =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mina ögon fixar inte att sitta vid skärm mer än korta stunder.

Behöver därför lära mig irl.

 

Av era svar att döma verkar utsikterna inte stora att få till det.

Lite konstigt kan jag nog tycka..

 

Men, tack för svar i alla fall.

 

 

Det kan inte vara så att skärmen är gammal. (mycket strålning och så). Hade själv problem med detta förr.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det kan inte vara så att skärmen är gammal. (mycket strålning och så). Hade själv problem med detta förr.

 

om du vill spela vid datorn kansek du behöver glasögon.

jag har spelat dataspel i hela mitt liv och fram till för ett år sen aldrig haft några problem men plötsligt kunde jag nte heller sitta länge vid datorn.

 

var givetvis helt bestämd att det är inget fel på mina ögon, men ack vad fel jag hade när jag sen väl hade skaffat syntest och glasögon. nu är 14h inga problem igen (inte för ögonen iaf :lol: )

 

 

sen gällande poker: givetvis kan du lära dig hur spelet funkar rent tekniskt även om du spelar playmoney, alltså att förstå hur reglerna fungerar. men för att det ska finnas meningsfulla strategier behövs det något slags värde att spela om.

jag tror säkert du kan hitta folk att spela med men det kanske är en del besvär, liksom de andra tror jag spontant att du kommer ha svårt att hitta ett gäng som regelbundet spelar om playmoney, eftersom de flesta upplever det som "meningslöst".

men sök på spelföreningar eller något, det finns ju alltid folk som spelar kort.

 

skulle dock själv rekommendera nätet. du kommer nog lära dig snabbare och med mindre ansträngning. sen kan du gå till cosmopol och prova om du vill spela live, tror de har "upplärningskvällar" ibland dä rman får spela och det bara kostar 200kr nånting att vara med

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...