Ferna Postad 26 December , 2008 Rapport Postad 26 December , 2008 Hej! Har några frågor ang. dessa program. Jag har nyss installerat trial version av pokertracker, och tycker det verkar ganska krångligt till en början, men man lär sig väl? Man kan ej använda den där live-funktionen heller på trial-version tydligen.. Frågor: 1. Vilket program är lättast att använda? 2. Har båda programmen en sk. "live funktion" och isf vilken av dom är bäst och isf varför? 3. Är båda värd pengarna (jag vet att poffice tar betalt per år). 4. Vilket använder ni? 5. Kan ni tala om vilka funktioner som skiljer dom åt? (om det nu gör det?) Tack, jag hoppas att ni kan vara vänlig att svara på dessa frågor! Citera
JesperPV Postad 26 December , 2008 Rapport Postad 26 December , 2008 du vill använda holdem manager eftersom det är bäst. om du inte gillar det så är pokertracker 3 enda vettiga alternativet. Citera
Ferna Postad 27 December , 2008 Författare Rapport Postad 27 December , 2008 du vill använda holdem manager eftersom det är bäst. om du inte gillar det så är pokertracker 3 enda vettiga alternativet. Har det programmet också en live-funktion? och varför är det bättre än dom andra 2? Citera
Lixifer Postad 27 December , 2008 Rapport Postad 27 December , 2008 du vill använda holdem manager eftersom det är bäst. om du inte gillar det så är pokertracker 3 enda vettiga alternativet.Sant Citera
JesperPV Postad 28 December , 2008 Rapport Postad 28 December , 2008 jag vet inte riktigt vad du menar med livefunktion, men när du spelar på en sajt som holdem manager (hm) har stöd för så importerar den spelade händer var femte sekund och uppdaterar statistiken för dig och dina motståndare direkt. programmet är bättre helt enkelt, ta mitt ord på det eller leta upp någon av alla de trådar på det här forumet eller andra som diskuterar saken. Citera
Ferna Postad 28 December , 2008 Författare Rapport Postad 28 December , 2008 jag vet inte riktigt vad du menar med livefunktion, men när du spelar på en sajt som holdem manager (hm) har stöd för så importerar den spelade händer var femte sekund och uppdaterar statistiken för dig och dina motståndare direkt. programmet är bättre helt enkelt, ta mitt ord på det eller leta upp någon av alla de trådar på det här forumet eller andra som diskuterar saken. Med live funktion menar jag att man kan se hur ens motståndare vid bordet spelar? hur dom spelar, statistik pådom !? är det så? EDIT: Sen är det årlig betalning med hm som med poffice? eller är det bara engångsbetalning? hittade nämligen ingen info om det på deras hemsida! Citera
JesperPV Postad 28 December , 2008 Rapport Postad 28 December , 2008 du betalar en gång ja, det finns livefunktion. det brukar kallas hud och som jag sa i ett tidigare inlägg så ppdateras det kontinuerligt. Citera
Kenan83 Postad 28 December , 2008 Rapport Postad 28 December , 2008 http://pokerforum.nu/forum/studier/47333-prg-allt-om-pokertracker-3-a.html http://pokerforum.nu/forum/studier/37664-allt-om-holdem-manager.html http://pokerforum.nu/forum/studier/52088-pt3-vs-holdem-manager.html Citera
Recommended Posts