weddie Postad 14 Maj , 2009 Rapport Share Postad 14 Maj , 2009 Den går under tiden WSOP spelas?I så fall är vi nog bägge i Vegas. oops, kanske blir bra värde i WPT om dom går samtidigt ;p Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sulla Postad 14 Maj , 2009 Rapport Share Postad 14 Maj , 2009 oops, kanske blir bra värde i WPT om dom går samtidigt ;p Eller tvärtom... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
affe2000 Postad 14 Maj , 2009 Rapport Share Postad 14 Maj , 2009 Eller tvärtom... Precis. Alla proffs åker till Barcelona medan alla lokala spanjorer drar till Las Vegas. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 14 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 14 Maj , 2009 Rätt åt dig! Pens GTFO Backa nog 8k igår om inte mer, mår inte bättre av att räkna ut det:-P. Pausar tills söndag så jag missar ftops lördagsevent:/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
peewee37111 Postad 16 Maj , 2009 Rapport Share Postad 16 Maj , 2009 GTFO Backa nog 8k igår om inte mer, mår inte bättre av att räkna ut det:-P. Pausar tills söndag så jag missar ftops lördagsevent:/ Varför spelade du inte 2.5k$ eventet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 17 Maj , 2009 Rapport Share Postad 17 Maj , 2009 Varför spelade du inte 2.5k$ eventet? lol läs 1 ggn till Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
peewee37111 Postad 17 Maj , 2009 Rapport Share Postad 17 Maj , 2009 lol läs 1 ggn till Noterat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 18 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 18 Maj , 2009 Både jag och mendi ser ut att rädda kvällen med ett till WSOP paket. Vi ligger 30,32/53 med 49 paket:-) Annars har det varit en dålig kväll så det gäller att inte tabba sig. Somnade förut men lyckades vakna av en vibb från mendi:-D. HAHAHA lksjafhaskljdhka jdshakjhd bust dega KK in i AA sfobv som jag så klart skulle vikt......................................................... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lazermannen Postad 19 Maj , 2009 Rapport Share Postad 19 Maj , 2009 Klonkdags igen? =) Läckert att du och ATM4Life ligger 1:a resp. 2:a i $21k gtd med bara 18 kvar på ftp! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mharju Postad 20 Maj , 2009 Rapport Share Postad 20 Maj , 2009 GG igår mendieta, kul att hamna med dig i två turneringar och se dig röja på. Som sagt en aning bitter att du fick runner runner döda mig (AA vs JT) på FTP men så går det när man gillrar fällor gg som sagt! Det jämnade väl ut sig när jag fick trippla upp mig till chiplead i $50+R på stars med AA vs AK och KK. (setup?) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sulla Postad 20 Maj , 2009 Rapport Share Postad 20 Maj , 2009 Både jag och mendi ser ut att rädda kvällen med ett till WSOP paket. Vi ligger 30,32/53 med 49 paket:-) Annars har det varit en dålig kväll så det gäller att inte tabba sig. Somnade förut men lyckades vakna av en vibb från mendi:-D. HAHAHA lksjafhaskljdhka jdshakjhd bust dega KK in i AA sfobv som jag så klart skulle vikt......................................................... Rookiemisstake? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mendieta19 Postad 20 Maj , 2009 Rapport Share Postad 20 Maj , 2009 GG igår mendieta, kul att hamna med dig i två turneringar och se dig röja på. Som sagt en aning bitter att du fick runner runner döda mig (AA vs JT) på FTP men så går det när man gillrar fällor gg som sagt! Det jämnade väl ut sig när jag fick trippla upp mig till chiplead i $50+R på stars med AA vs AK och KK. (setup?) ja jag gav väl tillbaka lite där iaf, gg. dessutom hade jag faktiskt 5 rena outs utöver rr-drag med j10;-) Rookiemisstake? varken jag eller eisen är väl vana att sitta och folda massa monster, tog emot tillräckligt när man vek ak bara sådär liksom:-P att det dessutom är när man 1tablar efter en lång grindsession tidigt på morgonen gör det väl inte bättre, man vill bara att det ska ta slut:-( var själv nära på att göra tomtepushar men kom på mig själv i sista stund, är nog nästan klart med sattar för min del är så psykiskt jobbigt:mrgreen: lyckades casha denna gången iaf:-) vann 50 1r1a på ftp igår för lite över 5k men slutade ändå minus för dagen:shock: spewade mkt i rebuys och cashade typ bara en till turre trots massa bra stackar. Tror jag skrev att jag inte tänkt spela mkt efter ftops innan wsop i juni men tycker om mitt jobb just nu plus att man väl automatiskt är något beroende:((är också inne i ett bra flyt) så lutar mot helpass idag efter att ha spelat 4 raka dagar men sen blir det paus till söndag iaf8-) har mkt bättre dygnsrytm nu än jag haft under vinterhalvåret så känns inte att man slösar bort dagarna lika mkt genom att sova genom dem iaf:-D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mendieta19 Postad 20 Maj , 2009 Rapport Share Postad 20 Maj , 2009 rätt sjuk grind än så länge:P bubblat 4 turrar som jag typ varit cl i, kom precis 10a i 100 1r1a turbo på stars efter att ha turat massa, är 5/11 i 100r stars 1/36 50r ongame, och tror jag är cl i 100r ipoker med men kan inte se lobbyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bootliner Postad 20 Maj , 2009 Rapport Share Postad 20 Maj , 2009 Vad nickar du på ongame mendi? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mendieta19 Postad 20 Maj , 2009 Rapport Share Postad 20 Maj , 2009 ok kom 10a i 100r, 100 1r1a turbo och ongame 50r:cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 21 Maj , 2009 Rapport Share Postad 21 Maj , 2009 Vad nickar du på ongame mendi? Kolla p5 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 21 Maj , 2009 Rapport Share Postad 21 Maj , 2009 Insåg nu att jag satt på samma bord som dig under stor del av ongame-rebuyen Har för mig att du bustade mig också... Synd att jag inte orkade känna igen nicket. Hade väl spelat annorlunda då antagligen Samma bord i 1001r1a också precis innan FT Edit: Nickar KungKroon Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 22 Maj , 2009 Rapport Share Postad 22 Maj , 2009 Rankings Update: Sweden's mendieta19 Now Ranked #5 By dhubermex This week's Online Poker Rankings update features mendieta19 of Sweden, who has breached the Top 5 thanks to his consistent results in recent months that include a final table appearance in the PokerStars $2,100 SCOOP event for $84,500 and an outright victory in the Full Tilt Poker $100k Guaranteed for another $37,200. He also has four victories in tracked tournaments so far this month totaling $46k; with one of those victories coming in the PartyPoker $50k Guaranteed for $13k. On May 1st, mendieta19 placed 2nd in the Titan Poker $100k Guaranteed Friday for $16,200. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bigdwarf Postad 22 Maj , 2009 Rapport Share Postad 22 Maj , 2009 riktigt snyggt...wp! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 22 Maj , 2009 Rapport Share Postad 22 Maj , 2009 åsnot Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 22 Maj , 2009 Rapport Share Postad 22 Maj , 2009 åsnot +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mendieta19 Postad 22 Maj , 2009 Rapport Share Postad 22 Maj , 2009 vill inte va rankad så högt om jag ska vara ärlig för då tror folk att jag är bra:( edit: tack!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 22 Maj , 2009 Rapport Share Postad 22 Maj , 2009 vill inte va rankad så högt om jag ska vara ärlig för då tror folk att jag är bra:( edit: tack!! Det är ju bra om folk har en felaktig bild av en. Då justerar dom sitt spel på fel sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mendieta19 Postad 22 Maj , 2009 Rapport Share Postad 22 Maj , 2009 tänker kanske inte tillräckligt på $$$ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Schtekarn Postad 24 Maj , 2009 Rapport Share Postad 24 Maj , 2009 Schysst bord i 100r Mendi, Eisen, Lodden och sehlstedt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts