weddie Postad 23 December , 2008 Rapport Postad 23 December , 2008 Skippade sömnen efter grinden eftersom jag sov 09-19 igår:roll: Sitter och väntar på att affärerna ska öppna så att man kan handla klart alla julklappar... Gäller att passa på kl10 när affärerna öppnar och alla andra nyss har gått och lagt sig:mrgreen: Vi öppnade 9 idag, ur welcome Citera
jkkman Postad 23 December , 2008 Rapport Postad 23 December , 2008 Denna ska följas (= Ska fö också handla julklappar idag, kan väl inte tänka mig att det finns någon som handlat julklappar redan? Att dra ut på det är ju nöten8-)! Citera
eurythmech Postad 23 December , 2008 Rapport Postad 23 December , 2008 Ska handla idag jag med. Jag var så sjukt nära att beställa från Kameraexperten till tjejen. Tur att jag är för snål för att köpa en vettig kamera, utan istället går ut den 23:e och köper typ en morgonrock och en pyjamas. Eller så. Citera
Klyka Postad 23 December , 2008 Rapport Postad 23 December , 2008 Om man har ett mellan par i en turnering. Och det är nång gång i början. Av turneringen alltså!!"1! Kan man tänka så här: Att man kan ju vinna genom att höja för ibland lägger sig motståndaren när man höjer med ett mellan par men man kan vinna om de synar ochså altså när man klonkar ett triss... eller om man kanske höjer men inte träffar ochså bettar man alltid på floppen och vinner för att de läger sig när man bettar på floppen. då tänker jag så här!! att det finns ju jättemånga sät att vinna men bara två att förlora, salltså borde man gå pluss på det i längden kan man tänka som jag gör?? har ni några tips till mig, snälla. God Jul! Citera
storkiz Postad 23 December , 2008 Rapport Postad 23 December , 2008 Lycka till grabbar ska bli kul att läsa God Jul Citera
ulaf Postad 23 December , 2008 Rapport Postad 23 December , 2008 Om man har ett mellan par i en turnering. Och det är nång gång i början. Av turneringen alltså!!"1! Kan man tänka så här: Att man kan ju vinna genom att höja för ibland lägger sig motståndaren när man höjer med ett mellan par men man kan vinna om de synar ochså altså när man klonkar ett triss... eller om man kanske höjer men inte träffar ochså bettar man alltid på floppen och vinner för att de läger sig när man bettar på floppen. då tänker jag så här!! att det finns ju jättemånga sät att vinna men bara två att förlora, salltså borde man gå pluss på det i längden kan man tänka som jag gör?? har ni några tips till mig, snälla. God Jul! sät stavas sett imo. Citera
Klyka Postad 23 December , 2008 Rapport Postad 23 December , 2008 sät stavas sett imo. haha ja nej jag menar inte som ett triss utan ett sätt att vinna som alltså man har ett sätt och en annan har ett annat sätt. inte en har et sett och en annan har ett över sett :D (jag stavade iförsej fel så det var inte så lätt för dig att veta Men kan du inte hjälpa mig o förstå hur man ska tänka. Kan man tänka så som jag gör eller har jag fel hur jag tänker?? Tack Citera
ulaf Postad 23 December , 2008 Rapport Postad 23 December , 2008 haha ja nej jag menar inte som en triss utan ett sätt att vinna som alltså man har ett sätt och en annan har ett annat sätt. inte en har et sett och en annan har ett över sett :D Men kan du inte hjälpa mig o förstå hur man ska tänka. Kan man tänka så som jag gör eller har jag fel hur jag tänker?? Tack hahah ja mena ju ett sånt sett, vi bråkar om ingenting jag tycker de e bra spel men lyssna på eisendieta för dem är ju faktist jävligt bra edit: när jag tänker efter har jag hört att man bara ska gå med före floppen med mellan par för då kan man träffa set billigt och ta ut nån som har träffat (fast inte lika bra ) det säger iafl mike sexton på wpt å han är ju ingen dålig direkt edit 2: sorry för OT grabbar men det är kul att göra handanalyser me andra som också gillar poker!! Citera
Klyka Postad 23 December , 2008 Rapport Postad 23 December , 2008 hahah ja mena ju ett sånt sett, vi bråkar om ingenting jag tycker de e bra spel men lyssna på eisendieta för dem är ju faktist jävligt bra haha ja no ofense de e lugnt men kan inte du ochså försöka förklara för mig. du verkar va smart. iesen och medieta verkar smarta ochså!! ;)Och därför frågar jag dom men hur kan man tänka har ajg rätt när jag säger att man kan vinna på mera sätt. (kolla jag stava rätt :D9 då borde man gå pluss eller vad säjer du det att det är bra spel? TÄNKTE JAG RÄTT ALTSÅ??!!+? :Dedit ja sorry för of topic ska inte ta över dagboken! nu men har ni nåra tips frå ni gärna säja dom till mej:D:) Citera
Snusarn Postad 23 December , 2008 Rapport Postad 23 December , 2008 hijackat konto, spritintolerant eller dåligt skämt? Citera
Njursparven Postad 23 December , 2008 Rapport Postad 23 December , 2008 Hoppas att ni gular!!! Citera
uo Postad 23 December , 2008 Rapport Postad 23 December , 2008 freakin GL! kommer att följas med stort intresse! Hur länge stannar ni i bahamas? Citera
gibbsson Postad 24 December , 2008 Författare Rapport Postad 24 December , 2008 God Jul på er alla pfare! Tack för alla lyckönskningar:) och andra önskningar.... Vi stannar i bahamas till den 11e Citera
Dead-Inside Postad 24 December , 2008 Rapport Postad 24 December , 2008 Failade förstasidan (40 posts)... Men gl iaf, ska bli kul. Citera
pokerna22 Postad 24 December , 2008 Rapport Postad 24 December , 2008 God Jul och lycka till i bahamas, så ses vi på FT8-) Citera
gibbsson Postad 24 December , 2008 Författare Rapport Postad 24 December , 2008 Startar upp julen med att spela lite cashgame=) (10.00|20.00 NL - Cash Game) Real Money FI1 sitting in seat 1 with €1840.00 FI2 sitting in seat 3 with €2267.00[Dealer] MTTDONK sitting in seat 4 with €1340.62 FI3 sitting in seat 6 with €2000.00 MTTDONK posted the small blind - €10.00 FI3 posted the big blind - €20.00 ** Dealing cards to MTTDONK Qh, 10c FI 1folded FI2 bet - €50.00 MTTDONK called - €50.00 FI3 called - €50.00 ** Dealing the flop: 7c, 10d, Ks MTTDONK checked FI3 checked FI2 bet - €125.00 MTTDONK called - €125.00 FI3 folded ** Dealing the turn: 4d MTTDONK checked FI2 bet - €400.00 MTTDONK called - €400.00 ** Dealing the river: 9d MTTDONK checked FI2 went all-in - €1692.00 MTTDONK went all-in - €765.62 FI2 shows: Qd, 7s MTTDONK shows: Qh, 10c MTTDONK wins €2728.24 from the main pot Citera
Thorn- Postad 24 December , 2008 Rapport Postad 24 December , 2008 God jul noobs! GL med dagboksriggen. Vi ses i bahamas Citera
Nice Hand GG Postad 24 December , 2008 Rapport Postad 24 December , 2008 Teoretisk fråga. Egentligen var det tillför att jag skulle till Bahamas hade då som plan att supa MTT-Eliten fulla. Hur många drinkar/öl skulle jag behövt spendera på er för att ni skulle gå med med 2% av ev. vinst? GOD JUL Citera
gibbsson Postad 24 December , 2008 Författare Rapport Postad 24 December , 2008 Teoretisk fråga. Egentligen var det tillför att jag skulle till Bahamas hade då som plan att supa MTT-Eliten fulla. Hur många drinkar/öl skulle jag behövt spendera på er för att ni skulle gå med med 2% av ev. vinst? GOD JUL beror på vad dom kostar obv, men 2% kan man nog få för runt $400. Sen kanske du kan lura in mig i ett vad under en fylla där jag betar 2% mot en öl, vem vet! Citera
AnteSvante Postad 24 December , 2008 Rapport Postad 24 December , 2008 God jul boys och lycka till med spelet! Citera
gibbsson Postad 25 December , 2008 Författare Rapport Postad 25 December , 2008 Spelade lite 10/20 idag också, tyvärr lite back.. MEN!!!!! DOYLE BRUNSON satte sig ner och spelade några varv. Spelade bara två potter mot honom och ingen vidare action. Citera
Recommended Posts